Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ajanut autoa reiluun 2vuoteen ja nyt

Vierailija
15.08.2011 |

palaan työelämään jossa olisi vähän puolipakko ajaa autoa... Apua siis, unohtuuko tuo autolla ajo kuinka piakkoin? Työautoa olisi ajettava...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niins en osaa. Kertaa liikennesääntöjä, ajele sivutiellä yms ekat kerrat. Siitä se sitten lähtee pikkuhiljaa ha huomaat olevasi vanha tekijä ratissa.

Vierailija
2/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita aloitella armollisesti, eli jos sulla on vain se työauto eikä omaa autoa ollenkaan, niin koita kysyä voisitko aloittaa ajon lyhyempinä pätkinä ja totutellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ajanu autoa 20 vuoteen ja pelkään pelkkää ajatustakin

Vierailija
4/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sit taas vaan ei osaa ajaa, ois ihan kiva jos ne tyypit tiedostais itse että ei suju, ja pysyisivät pois liikenteestä törttöilemästä.

Vierailija
5/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko auto miehen eikä hän anna sitä lainata, menettekö vaan pelkääjän paikalle istumaan kun miehen kuuluu ajaa vai mikä on syynä?

Kyselee ihmetellen autolla ajoa rakastava nainen, joka on naimisissa autolla ajoa rakastavan miehen kanssa ja senpä takia meidän on melkein pitänyt tehdä vuorolista yhteisille reissuille että molemmat saa ajaa yhtä paljon :) (Ja sen lisäksi mä ajan vielä 60km/päivässä työmatka-ajoa)

Vierailija
6/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit tilanteen ja sopisit vaikka yhdestä tai kahdesta ajokerrasta, jossa pääsisit harjoittelemaan hallitusti?

Vierailija
7/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin se lähti taas sujumaan. Ekalla kerralla tietenkin vähän hermostutti.

Vierailija
8/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit tilanteen ja sopisit vaikka yhdestä tai kahdesta ajokerrasta, jossa pääsisit harjoittelemaan hallitusti?

olisi hyvä vaihtoehto tauon jälkeen rattiin palaavalle, jos tuntuu epävarmalta. Saa hyvän palautteen siitä mihin kannattaa jatkossa kiinnittää huomiota.

Vierailija
9/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sit taas vaan ei osaa ajaa, ois ihan kiva jos ne tyypit tiedostais itse että ei suju, ja pysyisivät pois liikenteestä törttöilemästä.

KOSKA MINÄ OMISTAN KADUT!

Vierailija
10/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaa

KOSKA MINÄ OMISTAN KADUT!

No hahhahhaa, varmaan sua naurattaa sittenkin vielä kun joku "sunnuntaiautoilija" ajaa vaikka sun lapses yli?

Vierailija
11/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei aja?

Vierailija
12/12 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oppii ajamaan

jos ei aja?

kannattaisi monessa perheessä miettiä. Niiden joilla on kortti tulisi ajaa melko lailla tasapuolisesti tai vähintäänkin riittävästi, eikä vakiintua yhden kuskin politiikkaan.