Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"se lopullinen kipinä puuttuu"

Vierailija
15.08.2011 |

sanoi mulle mies reilun kuukauden vanhassa seurustelusuhteessa. Ihan aikuinen ihminen, ei olla mitään teinejä. Mitä noi miehet odottaa, minkälaiset kicksit pitäis saada tuntemattomasta ihmisestä, että lähtee oikeesti jalat alta? Mielestäni se lopullinen kipinä tulee siitä, että tunnetaan jo vähän ja on tietty luottamus toista kohtaan, jolloin se kipinää syttyy ja uskaltaa heittäytyä ja "antaa mennä". Noi miehen jutut kuuluu mun mielestä teinirakkauteen, eikä enää aikuisten parisuhteeseen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on etäsuhde ja minä en olisi lähtenyt, koska on vaikea tutustua toiseen niin kaukaa. Mies jaksoi lämmittää ja lämmittää.

Sitten kun minä ihastuin, miehelle taisi tulla sitoutumiskammo ja hän otti monta askelta taaksepäin. Olin aika pettynyt ja vähän vihainenkin.

Pääsimme kuitenkin asian yli...

Voisiko kyseessä olla se, että sinun miehesi sitten ottikin ja säikähti, että etenitte kaikesta huolimatta sille vähän liian nopeasti loppu vaiheessa. Hänestä olikin hauskempi lämmittää ja tavoitella, ja kun aloitkin ottaa hommaa enemmän tosissaan, hän peruutti?

Vierailija
22/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä on voinut käydä just noin kuin 22 sanoi. Ihmettelen vaan miks se niin teki, pitäiskö nyt vaan häipyä kokonaan ja odottaa, että se alkaa piirittään uudestaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ja menee, ei sen pohjalle voi rakentaa parisuhdetta saati perhettä. Täälläkin kaikka av-mammat aina sanovt ihastuneesa/rakastuneesa muihin miehiin avioliitossa ollessaan. Yhteiset arvot, tavoitteet, luonteiden yhteensopivuus jne ovat aikuisen parisuhteen pohja.

Vierailija
24/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopahtuu kun nainen antaa liian aikaisin.

Vierailija
25/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen antaa liian aikaisin VAAN kun seksi ei ole tajunnanräjäyttävää/kipinöivää ja mies tajuaa, ei tässä nyt oikein olekaan muuta. Keskinkertaista seksiä ja ihminen, jonka vieressä ei ole kiva herätä, siis suomeksi näkee raadollisena koko tylsyyden ja huomaa, ett se on vain kaveruutta, ei kipinää.

Vierailija
26/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että mies meni jo.

Meillä pysyi yhteys koko ajan. Puhuimme joka päivä puhelimessa ja tekstailimme ja meilailimme.

Mies näki todella vaivaa oikoakseen sitä, että ei hän nyt halua sitoutua kauheasti, muttei missän nimessä myöskään erota.

Sitten hän tuli viikonlopuksi tänne ja huomasimme molemmat kuinka hienoa meillä onkaan.

Jos taas sinun miehesi on sitä mieltä, että kipinä ei riitä, sitten hän on varmaan jo siirtynyt eteenpäin jos et ole kuullut hänestä vähään aikaan.

Tiedä häntä, mutta en itse ainakaan haluaisi olla jonkun kanssa, joka ei todella tykkää minusta ja ole valmis näkemään vaivaa... Kommunikointi on aina vaikeaa, joten pitää olla myös valmis selvittämään, oikomaan ja puhumaan. Varsinkin sitten kun alkuhuuma alkaa jo katoamaan.

Vierailija
27/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto ei lopu kun nainen antaa liian aikaisin VAAN kun seksi ei ole tajunnanräjäyttävää/kipinöivää ja mies tajuaa, ei tässä nyt oikein olekaan muuta. Keskinkertaista seksiä ja ihminen, jonka vieressä ei ole kiva herätä, siis suomeksi näkee raadollisena koko tylsyyden ja huomaa, ett se on vain kaveruutta, ei kipinää.

aikuinen mies ei peräänny sen vuoksi että nainen on antanut liian aikaisin. Mutta siitä olen eri mieltä että perääntyisi koska seksi ei olekaan tajunnanräjäyttävää. Kyllä järkevä ihminen tajuaa että ei seksi voi heti alussa olla täydellistä. Vaikka olisi kuinka pitkään tunnettu ja luottamusta, tietynlainen jännitys on alussa ilmassa ja seksi hapuilevaa.

Sanoisin että mies lopulta perääntyi siksi että AP ehkä kuitenkin jollakin tasolla jarrutteli, eikä mies jaksanut odottaa. TAI alkoivat tuntemaan toisiaan paremmin ja mies tajusi ettei olekaan kiinnostunut AP:n tyyppisestä ihmisestä. Mikä ei kuitenkaan tarkoita että AP:ssa olisi jotain vikaa. Eipä vaan ollut yhteisiä mielenkiinnon aiheita esimerkiksi.

Itse tutustuin vuosia sitten mieheen johon aluksi ihastuin täysillä. Olin tosi myyty. Sitten kun parissa kuukaudessa aloimme tuntemaan toisiamme paremmin, minun puoleltani kiinnostui alkoi hiipumaan nopeasti. Miehessä ei ollut mitään vikaa, oli työssäkäyvä, mukava, ihan komeakin. Mutta, meillä vain ei ollut mitään yhteistä. Alkoholin voimalla pikkuhiprakassa puhelias mies olikin selvinpäin hiljainen hissukka, joka illat kuunteli minun juttujani. Ja uskokaa pois, yksinpuhelu on tylsää pitemmän päälle. Mielenkiinnon kohteita ei ollut mitään, eri musiikkimaku, harrastukset jne. En nähnyt mitään järkeä perustaa parisuhdetta sen varaan että voin luottaa mieheen ihmisenä. Kyllä se kipinä täytyy olla.

Vierailija
28/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän sen aikuinen tajuaa, että heti ei ole mikään tajunnanräjäyttävää, kyllähän siihen menee oma aikansa. Sanoin miehelle, että olen vähän hitaasti lämpenevä, että kestää aina hetken päästä vauhtiin suhteessa, kun pitää vähän meittiä ja tarkastella tilannetta, että mikäs toi nyt on miehiään, sitten vasta uskallan antaa mennä. Jalat ei mennyt heti alta, mutta nyt lopussa oli jo ruvennut menemään. Mies sanoi, että ei vielä tiedä tuleeko se kipinä, itse sanoin että uskon että se vielä tulee, itseni tuntien mulla on sellainen tunne että se oli tulossa, mutta nyt haluan kyllä tietää että ollaanko vai ei. Arvailuleikkiä en jaksa, nyt pitää tietää jatketaanko vai erotaanko vaan kokonaan. ap

Vierailija
29/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän sen aikuinen tajuaa, että heti ei ole mikään tajunnanräjäyttävää, kyllähän siihen menee oma aikansa. Sanoin miehelle, että olen vähän hitaasti lämpenevä, että kestää aina hetken päästä vauhtiin suhteessa, kun pitää vähän meittiä ja tarkastella tilannetta, että mikäs toi nyt on miehiään, sitten vasta uskallan antaa mennä. Jalat ei mennyt heti alta, mutta nyt lopussa oli jo ruvennut menemään. Mies sanoi, että ei vielä tiedä tuleeko se kipinä, itse sanoin että uskon että se vielä tulee, itseni tuntien mulla on sellainen tunne että se oli tulossa, mutta nyt haluan kyllä tietää että ollaanko vai ei. Arvailuleikkiä en jaksa, nyt pitää tietää jatketaanko vai erotaanko vaan kokonaan. ap

Vierailija
30/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä jo heti ihan mahdottoman hyvää... paranee toki aikaa myöten, mutta kyllä sitä heti ekasta kerrasta tietää, mikä toinen on laatuaan. Tylsä vai ihan mahdottoman lupaava.

Vierailija
31/31 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä jalat ovat molemmilta lähteneet alta. Olemme kiimaisempia kuin moni teini, olemme ällömpiä ja limaisempia ja ihastuneempia kuin ehkä kumpikaan vuosiin. Kyllä aikuiseen suhteeseen kuuluu kemia, ihastuminen, perhoset ja kaikki muukin ällöttävä ja lälly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä