Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pimppijumppa ei auta minulla, MASENTAA :(

Vierailija
14.08.2011 |

Lapset ovat jo leikki- ikäisiä, mutta minulla lirahtelee vieläkin. Välillä jo luulin, että se on voitettu ongelma, mutta tänä viikonloppuna jo kolme kertaa pöksyt kastuneet. Jumppaan joka päivä monta kertaa. Miehenikin oli viimeksi niin iloinen puolestani, kun pidätyskyky tuli hyväksi. Nyt nolottaa, kun taas on tätä. Pitääköhän mennä johonkin leikkaukseen. Pelottaa ja nolottaa!! Onko kohtalotovereita? Miten olette selvinneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on venynyt ja kasvanut niin isoksi että ei ole enää mitä lihaksia jumppaa niin sitten se on niin, eipä ole ollutkoskaan tuota ongelmaa.

Vierailija
2/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä lääkäriltä lähete fysioterapeutille joka erikoistunu tähän ongelmaan!!nou hätä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pyöritellyt silmiään ja päästänyt tuskan parahduksia.

Vierailija
4/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fysioterapeutti teki sellaisen puristustestin. Sen perusteella lihakset olivat hyvät. Minun anatomia on kuulemma synnytyksen jälkeen muuttunut niin että virtsaputki on todella lyhyt. Se saattaa myös aiheuttaa tätä. En millään jaksaisi taas aloittaa Tenojen kanssa puuhastelua. Sekin on niin noloa, mutta kait pakko kun tänäänkin vahinko oli ihan näkyvä :( Onko kukaan ollut leikkauksessa? AP

Vierailija
5/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla lantionpohjan lihakset hyvät. mutta emättimen pituuteen/muotoon ja kohdun asentoon/paikkaan (ja myös virtsaputken/rakon asentoon/paikkaan ja näin ollen virtsaputken pituuteen) vaikuttaa myös syvät lantion lihakset. samoin kuin alavatsa ja peppulihakset. eli muista Ryhti, geishapallot (aluksi isot ja paljon liukastetta, vedä palloja napaan päin) ja pilates/jooga. ennenkaikkea muista aina vetää lihaksia suppuun ja ylös, koko matkalta ylös, ei vain siitä emättimen suulta suppuun..tai sitten emättimen uloin rengaslihas on katkennut/löystynyt ja sen treenaamiseen tarvitaan eri tekniikkaa sitten, (ikäänkuin vetäisit häpyhuulia yhteen) nämä on sitten ihan omia neuvoja, ei mistään faktalähteestä :) ps.erityisesti huomioi sisemmät alavatsan/lantion lihakset aivan häpykummun yläreunaan kiinnittyvät (nosta ylös ei sisään!)

Vierailija
6/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistellut vaikka miten. Harmittaa niin hitsisti. En kehtaa taaskaan pitää tiukkoja housuja enkä muitakaan kivoja vaatteita ( vaikka olen raskauskiloistakin päässyt aikoja sitten). Siis kukaan ei ole ollut leikkauksssa???

Vierailija
7/7 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistellut vaikka miten. Harmittaa niin hitsisti. En kehtaa taaskaan pitää tiukkoja housuja enkä muitakaan kivoja vaatteita ( vaikka olen raskauskiloistakin päässyt aikoja sitten). Siis kukaan ei ole ollut leikkauksssa???

kokeilu treeniä ilman palloja, luulen että treenaat ulospäin lihaksilla etkä sisäänpäin, ja eihän se virtsaputki silloin vetäydy sisäänpäin paikalleen myöskään.. leikkaukseen varmaan pääsisit julkisella ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän