Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin aina vastaantulijoista, ovatko he av-mammoja

Vierailija
14.08.2011 |

Mietin aina täällä pk-seudulla kadulla kulkiessani vastaantulevasta äidistä lastenrattaiden kanssa, onko hän av-mamma. Kuinkakohan monta prosenttia pk-seudun äideistä oikeasti ovat av-mammoja? Onneksi minua ei koskaan voitaisi arvata av-mammaksi, eihän minulla ole edes lapsia:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä he kirjoittavat. Ovatko hyveellisiä, aggressiivisia, ja mitä kenties kertovat seurassaan olevasta miehestään.

Vierailija
2/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kaksplussan, suomi24:n ym keskustelupalstojen käyttäjiä. Itse kyllä mietin, että kukahan esim. asuinalueen muista mammoista lukee/kirjoittaa av:lla. Ja että tunnistaakohan joku kirjoitustyylistäni minut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun joku nainen katsoo suoraan silmiin niin sanotaan: olen av-mamma!

Vierailija
4/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ajelimme kesälomalla ympäri SUomea, mietin, että asukohan tuossakin talossa joku av-mamma.

Tramppa pihassa ja kukkapenkit suorassa jossain hevon kuusessa ( :

Vierailija
5/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma on se tyyppi, joka on se kilpailuhenkinen, kateellinen työkaverisi, tuttavasi/ puistomamma, joka aina jaksaa puhua rivien välistä kuinka HÄNEN ratkaisunsa ovat juuri olleet ne oikeat, Hänen lapsensa parhaiten käyttäytyvät, ja kuinka Hänen asiansa on paremmin kuin sinun.

Ja jos sinulla onkin asiat jossakin suhteessa paremmin kuin hänellä, on hän katellinen sinulle, eikä halua puhua siitä aiheesta mikä on sinulla parempaa kuin hänellä

Vierailija
6/6 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun joku nainen katsoo suoraan silmiin niin sanotaan: olen av-mamma!

tää oli hyvä! :D

Ap