Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sisäkengät kouluun?

Vierailija
14.08.2011 |

Millaisia kenkiä teidän pienet koululaiset käyttää sisällä? nauretaanko pihalle jos ekalaisella on tossut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin.

Olisko Crocsit hyvät vai kerhotossut?

Onko kaikissa kouluissa tapana, vai vain joissain?

Meillähän ei aikoinaan harrastettu ala-asteella mitään sisäkenkiä..

T: tiistaina koulunsa aloittavan esikoisen äiti

Vierailija
2/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla oli sellaiset paksut spiderman tohvelit jossa kumipohja. Myöhemmin ostettiin feikkicrocsit. Niitä crocseja taitaa laittaa nyt tokallakin.

Meidän koulussa on sisäkenkäpakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitkä on, niin mun jaloista hikoava poika hikoaa sisäkengissä. Yritinkin nyt opettaa, että antais kenkien tippua pulpetin alle tunnin aikana, niin ei olis koko päivää kengät jalassa. En oo muistanut kysyä, että onko tiputellut niitä. On ollut niin paljon muutakin uutta koulun aloittavalla.

Vierailija
4/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko kouluajan on ollut feikkicroksit koulussa sisäkenkinä. Samoin nyt eskarin koulun tiloissa aloittanut veli otti feikkicroksit sisäkengiksi.

Sanoisin, että meidän koulussa varmaan 97% lapsista käyttää crokseja/feikkisellaisia. Mä en ole raaskinut ostaa koulun sisäkengiksi aitoja crokseja, näyttävät pyörivän tehokkaasti ympäri koulua ja en ota riskiä, että ne katoaisivat. Jos taas parin euron feikit katoaa niin ei harmita.

Muksu ei siis itse osaa vaatia aitoja.

Vierailija
5/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko kouluajan on ollut feikkicroksit koulussa sisäkenkinä. Samoin nyt eskarin koulun tiloissa aloittanut veli otti feikkicroksit sisäkengiksi.

Sanoisin, että meidän koulussa varmaan 97% lapsista käyttää crokseja/feikkisellaisia. Mä en ole raaskinut ostaa koulun sisäkengiksi aitoja crokseja, näyttävät pyörivän tehokkaasti ympäri koulua ja en ota riskiä, että ne katoaisivat. Jos taas parin euron feikit katoaa niin ei harmita.

Muksu ei siis itse osaa vaatia aitoja.

Vierailija
6/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo laittaa jalkaan ja tarpeeksi tukevat. Ihan turvallisuussyitä sisäkengissä kuulemma pitää olla suht kunnolliset pohjat ( lasinsirpaleet ruokalassa, jos tulee palohälytys ja ulos nopsaan yms)

Vierailija
7/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sellaiset pehmeät tossut taitaa olla koulussa vähän nolot..

Vierailija
8/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäkäytännöllisemmät jos käytävän lattia on märkä tai pitää ulkokautta mennä ruokalaan tms.

Crocsin tyyppisiä kenkiä meilläkin suositeltiin ja tyttö niitä käyttääkin, poika enimmäkseen ei. Keväällä hän sanoi ettei löytänyt kuin yhden, joten ei sitäkään tuonut kotiin. Poika tykkää käyttää talvella sisällä villasukkia.

Vierailija
9/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vara ostaa sukat lapsille niin ei tarvi tossuilla hiipiä käytävillä.

Vierailija
10/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta osaa, kun äiti on tuollainen.

En tajua koko otsikkoa... Millainen tuollainen? mun mielestä ei niin millainenkaan :-)

Vierailija
11/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ostin keväällä juhlakengiksi. Eivät kuitenkaan mahdu enää ensi kesänä.

Vierailija
12/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruokalaan kuljetaan ihan ulko-oven editse. Eli talvella siinä kastuu sukat, joten kengissä on mentävä. Ja tietysti luokassa on kivempi olla etenkin talvella sisäkengissä kuin ulkokengissä. Ja kun nykyään siivousbudjetit on niin pieniä, niin on oikein hyvä, ettei ulkokengissä mennä luokkaan.

Vierailija
13/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikkicrocsit. Niitä meni talven aikana kolme paria, kaikki rikki. Toiselle luokalle ostin Crocsin Croclingit ja kolmannelle Disney Crocsit . Kestivät hyvin koko vuoden ja vielä seuraavan kesän pihakenkinä.

Tänä vuonna ostettiin Crocsin Kayleet.

Vierailija
14/15 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aika liukkaat kostealla pinnalla? Ja märäthän ne käytävät tahtovat olla nyt syksyllä/ talvella. Muistaakseni meillä opettaja ihan erikseen pyysi, että kengissä olisi hyvä olla pitävät kumipohjat. Meillä pojalla on ollut Reinot ja niitä näyttää olevan monella.

Vierailija
15/15 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noloa kun tyttö haluasi käyttää koulussa semmoisia sisäugeja (sämpyläkenkiä )? Mutta pelkään itse ja muksu pelkää että ne varastetaan? Mikä avuksi?