Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kirppishinnoitteluun!

Vierailija
14.08.2011 |

Oon menossa myymään kirppikselle ekaa kertaa koskaan lasten vaatteita ja tarvikkeita. Ihan perusvaatetta löytyy. Osa kuin uusia, osa hyvässä kunnossa ja sitten on osa sellaisia, joihin on tullut nukkaa aika pian tai jokin tahra, jota en ole saanut pois. Mulla on vaikeuksia hinnoitella näitä. en osaa oikein arvioida mitä niistä voisi pyytää.

Sisävaatteissa löytyy lähinnä paitoja, bodyja, college-housuja, -asuja, farkkuja, neuleita, neuletakkeja.

Ulkovaatteiden puolella taas löytyy laadukkaita täysin uudenveroisia vaatteita kaksiosaisina ja myös haalarina. Kenkiä löytyy gore-texiä, nahkaa jne.. ei mitään kuoma ja halpiskamaa.

Sisävaatteissa olin ajatellut hinnoiksi 1-4 euroa paidoille, 2-6e housuille ja muut vähän jotenkin. Ulkovaatteissa ajattelin laittaa hinnoiksi puolet alkuperäisestä. Onko liikaa? Luuletteko menekö kaupaksi?

Ilmaiseksi en aio antaa enkä ihan pienellä rahalla myydä, koska kaiken olen huolella normaalihintaisina ostanut ja valinnut asut yhteensopiviksi. Samoin ulkovaatteisiin kaikki asusteet ja kengät löytyy sävysävyyn kypärämyssyjä myöten. Laitanko seteiksi nämä vai koitanko myydä erikseen?

Pidän vaatteet vaikka sitten vielä itselläni, sillä pienemmät voivat niitä käyttää kyllä varavaatteina, jos sellainen tarve sattuu tulemaan. Kokemuksesta vaan tiedän, ettei niitä paljoa olla tarvittu ja jokainen on kahdella ulkoasulla aina pärjännyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppisvaatteissa täytyy muistaa, että jos haluaa niistä eroon, niin hinnat pitää olla tosi alhaiset. Ei mene kaupaksi, jos laitat puolet uuden hinnasta. Kotia saat kantaa takaisin.

euro paidasta on naurettavan vähän!

Vierailija
22/24 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppishinnat riippuu täysin paikkakunnasta ja myytävän tavaran kunnosta.Mun vaatteet on uudenveroisia,ihmettelen usein kuinka KAMALIA RÄTTEJÄ joku kehtaa tuoda myyntiin.

Laatu maksaa,myös kirppiksellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteissa en tee settejä, mutta noita ulkovaatteita mietin niin laittavani.. JOs mulla on esim. Toppatakki ja -housut ja samaa sarjaa pipo, hanskat ja kauluri/kypärämyssy. Niin olisi kiva, jos pääsisin kaikesta pukuun liittyvästä eroon, koska jos saan myytyä esim. pipon/ takin, en tee niillä lopuilla sitten itse enää mitään.

Olen ostanut aina kaikki ulkovaatteet näin asuina, joten sellaisina ne olis kiva pitää. Tiedän kyllä, että kaikille ei ole tärkeää se sopiiko pipo takin kanssa yhteen vai ei , mutta mulle on.

Sä olet varmaan niitä kirppishinnoittelijoita, joiden vaatteissa on mukana hintaa nostamassa ns. tunnearvolisä. Eli yläkanttiin on hinnoiteltu juuri se eniten nypylle pidetty ja rakastettu paita myydään korkeaan hintaa, koska se on mamman oma lemppari, tai Koska sinulle on tärkeätä myydä eteenpäin sävysävyyn setti, vaikka ostajalle sillä ei ole mitään väliä. Eikös se kamppeet mene kuitenkin myyntiin ostajia varten??

Vierailija
24/24 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei näy kulumisen jälkiä, ovh on ollut 110e ja mukaan tulee rukkase ja villainen pipo, joista olen maksanut siihen päälle lisää vielä muutaman kympin? ELi onko liian kallis, jos tuollaisen setin hinta on 50?

Jos itse saisin jostain tuon näköisen "käytetyn" puvun ja nuo asusteet 50e:lla kiljuisin riemusta, koska sitten ei tarttis joka vuosi maksaa sitä 130e jokaiselle kolmelle lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän