Jaa nettopalkkasi 31:llä? Eli
saat karkeasti palkkasi jaettuna kuukauden jokaiselle päivälle, paljonko se on?
Isellä vajaa 150
Kommentit (56)
saatte yli 70€ nettona per päivä olette erittäin hyvä tuloisia. Kiinnostaisi todella tietää mitä työksenne teette?
Itse teen täyttä työaikaa ja ok tehtävissä, päivänetto 61€. Länsi-Suomessa.
Kertokaa mitä teette työksenne ja onko kyseessä vuorotyö. Ja jos haluatte niin jonkinlaista maantieteellistä hahmotelmaa siitä missä päin Suomea työskentelette.
Rupeaa taas alanvaihto kiinnostamaan...
tällaisellakin gallupilla oikein on?
Saahan noita palkkataulukoita esim. liittojen tutkimuksista.
Mutta onhan tämä mielenkiintoisat seurata varsinkin jos saisi vähän lisätietoja tehtävästä / asema yrityksessä, koulutuksesta, ikä jne. jne.
Bruttopalkka siihen noin 3000 euroa joten kyllä täällä on kovapalkkaista väkeä. Mulla ei tosin lainoja tai muuta pudottamassa veroprossaa mutta silti...
saatte yli 70€ nettona per päivä olette erittäin hyvä tuloisia. Kiinnostaisi todella tietää mitä työksenne teette?
Itse teen täyttä työaikaa ja ok tehtävissä, päivänetto 61€. Länsi-Suomessa.
Kertokaa mitä teette työksenne ja onko kyseessä vuorotyö. Ja jos haluatte niin jonkinlaista maantieteellistä hahmotelmaa siitä missä päin Suomea työskentelette.
Rupeaa taas alanvaihto kiinnostamaan...
Vastasin aiemmin, että saan nettona 84e/pvä. Olen töissä Helsingissä IT-alan projektipäällikkönä.
52e/pvä ja sossun rahoilla elellään
Kannattaisi siis alkaa loiseksi jos muka noin hyvin maksetaan. Vain kympin enemmän tienaan töissä käyden.
Tästä ketjusta taas muistaa, miksi haaveilen osa-aikaisesta palkkatyöstä lisätyönä, kun lapset kasvaa isommaksi. Siitä kun saa niin helposti rahaa... Sitä odotelessa sinnitellään näillä.
vaihtelee, koska osa palkasta on tulospohjaista bonusta.
52e/pvä ja sossun rahoilla elellään
Kannattaisi siis alkaa loiseksi jos muka noin hyvin maksetaan. Vain kympin enemmän tienaan töissä käyden.
Että tästä sen taas näkee mikä kannattaa.
vaihtelee, koska osa palkasta on tulospohjaista bonusta.
Eli vuosipalkka jaettuna 365.
Aika harvalla kuitenkin on ihan säännöllinen kuukausipalkka, joka on joka ikinen kuukausi saman suuruinen. Vuosipalkka kertoo paremmin totuuden. Ja yrittäjät, freelancerit, tuuraajat ym. joutuvat kuitenkin laskemaan vuosiansioista.
tuohon päälle firma maksaa eläkettä n 5,26e.
Säästän päiväkotimaksut ja matkarahat.
Terv. luokanope (n. 18 vuoden työkokemuksella)
työssä käymällä ei näköjään rikastu
teen kevyttä puolipäivätyötä, lomia on myös paljon. :D Olen siis opettaja.
koska kulukorvaus ei kata kaikkea.
yläasteen aineenopettaja