Onko palstan kaikilla nuorilla äideillä unelmana
se perinteistäkin perinteisempi omakotitalo, aviomies, auto ja koira kombo?
Miten olisi opiskelut ja hyvä työpaikka?
Kommentit (21)
Toteutuneita on aviomies, auto ja koira, opinnot ja hyvä työpaikka on, mutta paremmasta vielä haaveilen, samoin kuin omakotitalosta. Paljon on siis vielä haaveita:)
haaveilen, että kerkeisin toteuttamaan unelmani: lukea lääkäriksi. olis kiva matkustella lapsen kanssa ennen kouluikää, esim afrikassa vapaaehtoistyössä. Joten ei, en tarvitse omk-taloa tai avioliittoa. Haluan taata lapselleni avaran ja jännittävän lapsuuden.
Auto perheessä on, mutta mulla ei ajokorttia. Mies on usuttanut ajamaan mutta pärjään aivan hyvin ilmankin.
Mutta en kyllä ymmärrä mitä vikaa tuossa on. Ja miten se muka sulkee opiskelut ja työpaikan pois?
miten voi hankkia omaisuutta jos ei ole koulutusta, työtö ja niitä tuloja?
Ja jos äiti on nuori (minkä ikäinen?) ei voi olla koulutusta?
Ja siksi mulla onkin sh-opinnot loppusuoralla.Tärkeimpänä noista pidän juuri sitä ammattia jolla tuon kaiken voi rahoittaa!
Olen 31 ja en tunne itseäni vanhaksi. Ja minä kyllä haaveilen vielä siitä omakotitalosta. Koira, auto, mies ja lapsi löytyy, niin ja onhan meillä kissa ja kaksi kilpikonnaakin. Ammattikin on minulla jo hankittuna, oikeastaan kaksikin. Mutta se oma koti puuttuu vielä, pitäs ensin päättää mihin asetutaan.
Olen äitiyslomalla terveydenhoitajan työstä ja täällä minä 2-kerroksisessa Kannustalossa mahoineni löhöän dobermanni kainalossa sillä aikaa, kun mies lähti kauppaan Volvollamme.
Tai siis, olen 26v. mutta saanut esikoiseni 21-vuotiaana. Ihan ap:lle tiedoksi: minulla on koulutus kun satuin hommamaan sen ennen lapsia.
Haaveenani ei ole koskaan ollut nuo mitä ap mainitsi. Olen aina haaveillut kirjan kirjoittamista =)
kävin ammattikoulun ekan ja tokan välissä. Määrittele "hyvä" työpaikka? Se, että tienaan tarpeeksi vai että viihdyn siellä?
Hyvän työpaikan voi muuten saada ihan ilman opiskelujakin.
Omakotitalossa asutaan ja aviomies on rinnalla ollut kohta 8v, yhteistä elämää takana 12 vuotta. Autokin on, koiraa ei vielä kun yksi lapsista on allerginen. Tulee kyllä olemaan joksus, se on ollut unelmani jo ennenkuin olin nuori äiti, jota en kyllä enää koe olevani.
Ja nyt vaan odottelen sitä kolmen kympin kriisiä, kun rupean ryyppäämään ja petän miestäni ja hylkään lapseni, koska en ole elänyt "normaalia" nuoruuta, eli jakanut revääni joka puolelle ja dokaillut ympäri kyliä ;)
Oon 20v ja on omakotitalo, koira, tila-auto, vauva masussa ja kihloissa ollaan eli häät puuttuu:) niin ja ammatinkin kerkesin saamaan tossa keväällä:P kohta parivuotta kotiäitinä ja sit ehkä töihin:)
nuorena, eikä oikeastaan vieläkään.
Sen sijaan haaveilen yrittäjyydestä, yrittäjäperheessä, kun olen 5-vuotiaasta saakka kasvanut.
Lapsikin on nyt jo niin iso, että alkaisi olla ajankohtaista, ja kuitenkin olen vielä suht nuori.
se perinteistäkin perinteisempi omakotitalo, aviomies, auto ja koira kombo?
Miten olisi opiskelut ja hyvä työpaikka?
Kun aikaakin on. Kuules nyt, kerää katkeruutesi ja ala elää omaa elämääsi, mieti miten siitä voisi tehdä mukavamman ja lopeta turhien avausten tekeminen täällä.
t. yli kolmekymppinen äiti, jota ei nuoret/vanhat/rikkaat/köyhät/sektioäidit/imettämättömät/ym. häiritse
Kaiken muun olen saanut, mutta omakotitalo puuttuu, koska mieleistä ei ole vielä löytynyt, emmekä aio rakentaa omaa.
Opiskelut on jo opiskeltu ja hyvä työpaikkakin löytyy :)
Mulla on lapsi, uusi auto, omakotitalo Sipoossa, aviomies ja vakituinen työpaikka. Tarkoitus olisi opiskella vielä lisää. Koiraa ei ole, mutta joskus senkin aika koittaa. Eli yhteenvetona: koira on tällä hetkellä unelma. Kaikki muu löytyy jo.
Mikä ap sua vituttaa?
- nuori äiti 24-v
Mutta ajattelin saavuttaa sen hyvän koulutuksen ja hyvän työpaikan avulla.
taas on palstan aloittaja niinkun täys idiootti.
Terveisin ylioppilas (joku päivä nokian toimitusjohtaja) ja äiti 21v
Meillä on tila-auto, ok-talo, koira, kumppani löytyy, opinnot tehty.
Kesämökki tai vene olis kiva!
Parikymppinen? 25v?