Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte kertakäyttövaippojen hajua?

Vierailija
30.08.2011 |

Käytämme lähes aina kestovaippoja, mutta muutaman kerran olemme olosuhteiden pakosta joutuneet käyttämään kerttisvaippoja. Olemme huomanneet seuraavan ilmiön: vaipat alkavat heti haista ihan tajuttoman pahalta. Harvoin vaipoissa on edes kakkaa, joten tämä haju tulee heti ensimmäisestä pissasta vaippaan. Onko olemassa jotakin vaippamerkkiä joka ei haisisi? Liberoja ja Muumeja olemme koittaneet ja molemmat haisevat, ilmeisesti joku vaipan kemikaali reagoi tuolla tavalla pissan kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et viitsis aloittaa.

Vierailija
2/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytettiin aiemmin tytöllä aina kestoja, paitsi öisin. Ja mua ällötti aina kamalasti se haju kun oli tullut pissa vaippaan. Ei se ollut pissan haju vaan joku outo, ehkä just kemikaali tms. Ja mun mielestä pampersit haisi pahimmalle, liberot ei niin pahalle.

MUTTA nykyään ollaan siirrytty lähes pelkästään kertseihin. Enkä enää huomaa mitään erikoista hajua, paitsi tietysti jos on tullut kakka. Siihen siis tottuu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et viitsis aloittaa.

Ei kun oikeesti. Voisimme ostaa sellaista merkkiä mikä ei haise, jos vaan sellaista on olemassa.

-AP

Vierailija
4/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kestoihin jää kaikki hautumaan :)

Vierailija
5/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytettiin aiemmin tytöllä aina kestoja, paitsi öisin. Ja mua ällötti aina kamalasti se haju kun oli tullut pissa vaippaan. Ei se ollut pissan haju vaan joku outo, ehkä just kemikaali tms. Ja mun mielestä pampersit haisi pahimmalle, liberot ei niin pahalle.

MUTTA nykyään ollaan siirrytty lähes pelkästään kertseihin. Enkä enää huomaa mitään erikoista hajua, paitsi tietysti jos on tullut kakka. Siihen siis tottuu. :)

Ok. Ehkemme siis ainakaan pampersia osta hätävaravaipoiksi. :)

Vierailija
6/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kestoihin jää kaikki hautumaan :)

No ainakin kestositeissä vs. kerttissiteissä asia on just toisinpäin.

-AP

Vierailija
7/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tms, joku sen tapainen nimi. Valkoinen ja vihreä paketti. Nuo ei haissut yhtä pahalle kuin muut.( tiedän, mitä tarkoitat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä