Lapsi yökylässä (sekstailuäänet)
Mua niin ärsyttää! Tyttöni 9v, oli kaverinsa luona yökylässä, on siis ollut muutaman kerran aiemminkin ilman mitään ongelmia. Mutta tällä kertaa tyttöni soitti jo heti aamupäivällä ja halusi tulla kotiin. Kotona tyttö kertoi, että oli kuullut kun kaverinsa vanhemmat harrastaa seksiä. Nainen oli kuulemma voihkinut sitten ihan kunnolla. Oma lapseni ei edes tiennyt mitä tuo voihkinta on, mutta kaveri oli sit kertonut, että hänen vanhempansa sekstailee. Tytön kaveri oli kertonut, että hän joutuu kuuntelemaan useinkin sitä voihkintaa =(
Kun juttelimimme lisää, niin lapseni kertoi, että kun tämä kyseinen kaveri leikkii, niin aina ne on jotain "seksileikkejä", esim. pet shop eläimet harrastaa seksiä, tai sit barbi ja ken harrastaa seksiä. Tiedän kyllä, että tuon ikäisenä ne asiat rupeaa kiinnostamaan, mutta...
En tiedä olenko kasvattanut lapseni pumpulissa, mutta ei tyttöni tiennyt mitään yksityiskohtia seksistä, toki olen kertonut esim. miten vauvat saa alkunsa, mutta aika hienovaraisesti kumminkin. Tämä kaveri näyttää tietävän, ja vähän liiankin tarkaan, minun mielestä ainakin. Ei ehkä yhdeksän vuotiaan nyt kumminkaan tarvitsisi joutua kuuntelemaan, kun oma äiti voihkii viereisessä huoneessa.
Joskus kuulemma tytön kaverin vanhemmat tekevät niin (tytön kaveri on kertonut), että laittavat lastenohjelmaa telkkarista tulemaan, ja itse menevät makuuhuoneeseen, ja sanovat että sinne ei saa tulla. No, ei siinä mitään, mutta miksi ihmeessä pitää sit voihkia, silleen vielä, että lapset joutuvat sitä kuuntelemaan!! =(
Oma tyttöni oli niin "hämillään" koko tapahtuneesta, että tiedä mitä tehdä. Se nyt on varmaa, että tyttöni ei sinne enää yöksi mene, kyläilköön kaveri meillä.
Kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (80)
Siis omien vanhempien välinen seksi on ällöä.
Lapsi, joka joutuu näkemään tai kuulemaan omien vanhempiensa välistä seksiä muistaa asian koko loppuelämänsä ja pahimmillaan muisto saattaa satunnaisesti kummitella mielessä häiriten omaa seksielämää. Miettikää nyt, eihän sitä aikuisenakaan haluaisi yllättää ketään itse teosta, kaikista vähiten omia vanhempiaan.
niitä ei niin usein ole että tarttisi. Mutta niistä äänistä... Mä en esim voi sille mitään että ääntä jonkun verran lähtee, ellen sitte tukehduta itseäni tyynyllä. Ei ole lapset vielä siihen heränneet:) Ja höpö höpö että lapset ahdistuisi jos katsoo videoita ja äiti ja iskä hiljaa touhuilee makuuhuoneessa tai vessassa. Kyllä lapsille voi ihan sanoa et vanhemmat haluaa olla hetken rauhassa kahdestaan. Miksi ei saisi? Ahdistuuko teidän lapset siitäkin jos laitatte ne katsomaan leffaa ja juotte keittiössä kahvia ja puhutte aikuisten asioita?
hänen miesystävänsä harrasti seksiä. Olin silloin 13-14v, joten en ihan pieni ja silti tuo ahdisti minua paljon.
Joten en missään nimessä halua, että lapseni kuulee seksistä johtuvaa voihkintaa. Tai kukaan muukaan. Vaikka miten hyvältä tuntuu, osaan pitää turpani kiinni.
Olisin todella pettynyt lapseni kaverin vanhempiin, jos voihkisivat lapseni kuullen. En myöskään tykkäisi siitäkään, että kukaan muukaan lapsi joutuu tuollaista kuuntelemaan.
Pitäisin tälläisiä vanhempia todella ajattelemattomina ja typerinä. En antaisi lapseni mennä enää yökylään. Ehkä päivisin voisi vierailla, mutta sitä miettisin hieman, koska tuollaiset vanhemmat vaikuttavat hieman vinksahtaneita.
Ja mitä tulee omaan äitiini. Hän ei koskaan pitänyt ääntä kun harrasti seksiä isäni kanssa. Tiesin kuitenkin, että sitä tekivät kun menivät yöllä suihkuun. En pitänyt pahana asiana.
Kun vanhempani erosivat äitini muuttui muutenkin aika välinpitämättömäksi, joten siksi kai nuo seksiäänet. Hänelle alkoi maistumaan alkoholi, joten elämämme ei muutenkaan ollut silloin kovin hyvin.
Lapseni ei tarvitse tuollaista ainakaan kokea, mikäli pysyn järjissäni. Ja aikomus on.
Ahdistuuko teidän lapset siitäkin jos laitatte ne katsomaan leffaa ja juotte keittiössä kahvia ja puhutte aikuisten asioita?
olikin jo kirjoitettu, että lapset todellakin tajuaa asioita, enemmän kuin vanhemmat haluaisivat myöntääkään. Toki voitte uskotella itsellenne, ettei lapsi hiffaa mitään ja mennä huoneeseenne panemaan, mutta älkää sitten ihmetelkö jos lapsi jossain vaiheessa alkaa oireilla. Ehkä vasta aikuisena, kun ei saa normaalia ja tyydyttävää seksielämää lapsuuden ikävien kokemusten takia.
No mä haluan joskus olla ihan yksin kun kuopus päikkäreillä, niin laitan esikoisen katsomaan tv:tä ja itse luen/huilaan makkarissa. Ja myös pyydän ettei sinne tule jos ei ole hätää. Mistä se lapsi vaistoaa että nukunko vai runkkaanko? Jälkimmäistä en siis tee, en uskaltaisi kun ei vois tietää jos tulisi lapselle joku "hätä". Mutta ei mulla lapsena sellaista ihmeellistä vaistoa ollut että oisin tiennyt mitä seinän toisella puolen tapahtuu jos ei ääntäkään kuulu:D Ai, ja kyllä mä joskus yöllä heräsin lapsena ja "yllätin" vanhempani. Ihan normaali seksielämä mulla on aikuisena silti ollut;)
On eri asia tajuta ja ymmärtää se, että aikuiset harrastavat seksiä -ja se, että joutuu sitä jollakin tasolla "todistamaan". Itse muistan kun n. 10 vuotiaana pari kertaa kuulin äitini voihkimista ja se tuntui todella pahalta. Siis siksi, että lapsi ei voi ymmärtää sellaisen äänen merkitystä!!! Muistan ajatelleeni, että sattuuko äitiin ja tapahtuuko jotain mistä hän ei tykkää. Vai onko tuo muka ääni siitä, että on kivaa?! En olisi halunnut miettiä moista. Tuntui todella omituiselta. Ja jotenkin hävetti, kun oli kuullut jotain mitä ei pitäisi kuulla. En haluaisi omalle lapselle samaa kokemusta, vaikka se omilta vanhemmiltani on ollut tahatonta -eivät tietysti ajatelleet, että keskellä yötä heräisin ja kuulisin.
sen verran, että tämä pariskunta väkisinkin tietää, että lapset kuulevat voihkinnan. Jos lapset ovat olohuoneessa katsomassa tv:tä, ja vanhemmat ovat peuhaamssa makuuhuoneessaan, olohuoneen sohva on heti makuuhuoneen ja olohuoneen välissä olevan liukuoven edessä. Ja makuuhuone on todella pieni, joten lapset istuu siinä parin metrin päässä katsomassa telkkua, kun äiti voihkii kovaäänisesti sängyllään. Eihän tässä mitään tosiaan olisikaan, jos peuhaisivat "äänettömästi", mutta jos koko ajan hirmuinen voihkinta kuuluu, niin...
Ja sekin vielä, kun tätä kovaäänistä "sekstailua" tapahatuu muulloinkin kuin lasten nukkuessa =(
Sitä kans mietin, että mitä sanon tälle kyseiselle naiselle, jos pyytää tyttöäni heille yökylään? Taidan sanoa suoraan, ettei tyttöni halua tulla, koska ei halua olla todistamassa heidän seksileikkejään.
En tiedä, sairasta mun mielestä =(
ap
Tottakai seksiä saa harrastaa mutta kun lapsi tuo kaverin yöksi, niin...
Miksi luonnollista pitäisi hävetä? Mielestäni tekopyhyyttä! Omat vanhempani naivat viereisessä sängyssä ilman minkäänlaista häpeää. Muistaakseni nukuin n. 10-vuotiaaksi samassa huoneessa. Olihan se tietysti hämmentävää nähdä isä aamuseisokissaan sängyssä, mutta mitäpä tuosta, ei siitä traumoja ainakaan jäänyt.
Miks pitää ensinnäki panna sillon kun on vieraita kylässä? Oli ne sitten lapsen kavereita tai vaikka serkun kaiman koira......!!!??? Ja ehkä se ämmä vois olla voihkimatta jos on ihan pakko tupee panee just sillon kun on niutä vieraita
Vanha ketju, mutta ajat ovat muuttuneet. Nykyään 9-vuotiaat osaavat äänittää ne huohotukset älypuhelimillaan ja jakaa kavereilleen tai ladata nettiin. Siinä saavat voihkijavanhemmat kunnon opetuksen. Youtubessa on tällaisesta esimerkkikin.
Mitä vittua kirjoitti:
Miks pitää ensinnäki panna sillon kun on vieraita kylässä? Oli ne sitten lapsen kavereita tai vaikka serkun kaiman koira......!!!??? Ja ehkä se ämmä vois olla voihkimatta jos on ihan pakko tupee panee just sillon kun on niutä vieraita
On sullekin ollut hauska ilta kun olet kaivellut tällaisia ikivanhoja huohotusketjuja. Millähän haulla tähänkin päädyit?
Vierailija kirjoitti:
mitenhän tuokin on ennenvanhaan hoidettu, kun kaikki asuivat samassa tuvassa.
Saunassa, kuomaseni, saunassa. Tai navetassa, heinäladossa, ulkohuussissa, varastorakennuksessa.
Navetassa lypsyhommia tehdessä ;)
Lypsylehmä200 kirjoitti:
Navetassa lypsyhommia tehdessä ;)
Oliko ihan pakko kaivaa esiin 12 vuotta vanha aloitus,ääliö?
NussimaKone kirjoitti:
päästäisin kyllä oman lapseni ja menisin mukaan sitten niihin sekstailu hommiin olen kova kaveri panemaan kaverit kutsuu mua nussimakoneeks.
Onneks sulla ei ole lasta, eikä sulla seisokaan. Milläs panisit? Taliaivo.
Huohota sinäkin, jollet ole frigidi.
Anna kaikkien kukkien kukkia!
Pane ittekkin. Se on kivaa, voin kertoa!
Kätketty aarre on, ja löytäjälle ihana palkkio.
Vierailija kirjoitti:
mitenhän tuokin on ennenvanhaan hoidettu, kun kaikki asuivat samassa tuvassa.
Ladon ylisillä, heinäkasassa. Ainakin jos on vanhoihin suomifilmeihin luottamista.
harrasti seksiä miesystävänsä kanssa suljetun oven takana voihkien.
Oli kotona kaverini kanssa ja mikä häpeä se oli. Olimme 12-13 vuotiaita. Koputin ovea ja huusin jotain asiaa lopettaakseni metelin, mutta homma jatkui.
En muista jouduinko muulloin kuulemaan ääniä, on kyllä mahdollista.
Mielestäni aivan kamalaa, ahdistavaa ja lasta kohtaan väärin. En ikinä tekisi omalle lapselleni!!!