Kukaan raskaana? Aiheet menee niin vierestä
ei liity vauvaan mitenkään!
mie olen raskaana ja oikein onnellinen.
rv 22
Kommentit (5)
Olen silti paljon muutakin.
En ole vain jättimäinen pallomaha joka puhuu vain siitä.
Kai siunatussakin tilassa saa puhua vaikka auton öljynvaihdosta?
t: onnellinen rv 35
siellä puhutaan aiheesta!
Huomaat myös keskustelut-otsikon alta, että vauva-lehdellä on hirveä liuta eriaiheisia keskustelupalstoja, eli täällä käy myös sen puoleen monenlaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä kirjoittelemassa ja lukemassa.
Tämä aihe vapaa -palsta nyt on oma lukunsa, ja täällä liikkuu ihmisiä teineistä vanhuksiin. Onhan tämä palsta saanut kyseenalaista julkisuuttakin alapääkuvaketjuineen ym. jolloin varmasti varsin monenlaiset tyypit ovat rantautuneet tänne, täällä kun on vilkasta ja usein täysin pimeää keskustelua.
Enkä halua enää ikinä olla raskaana. Mulla on kolme lasta, riittää. Raskaudet ja synnytykset oli omalla tavallaan mahtavaa aikaa, mutta nyt haluan elämässä eteenpäin. Haluan siirtyä pikkulapsiajasta isompien lasten elämään, haluan päästä taas vapaammin harrastamaan itsekin, haluan lukea joskus melkein koko päivän romaania, haluan taas tulla omaksi itsekseni.
Hyvää raskautta sinulle ap ja kaikkea hyvää synnytykseen!
Onhan tämä palsta saanut kyseenalaista julkisuuttakin alapääkuvaketjuineen ym. jolloin varmasti varsin monenlaiset tyypit ovat rantautuneet tänne, täällä kun on vilkasta ja usein täysin pimeää keskustelua.
Tälläkin hetkellä täällä palstailee
se kaikkien pimeiden ja kyseenalaisten alapääkeskustelijoiden esiäiti ;-)
t: Beaver
tää on aihe vapaa. Kiva että olet onnellinen!