Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä seksiseuraa

Vierailija
13.08.2011 |

Olen laittanut ilmoituksen, olen varattu ja läheisyyttä kaipaava. Mies on ollut jo kauan ennen lihomistani kylmä, tosin sairaskin.

Olen ihan rehevä, liiankin rehevä nainen. Mutta hämmentää nuo ilmoitukset "komea ja lihaksikas". Mitä helkattia komea ja lihaksikas tekee omassa ilmoituksessani, vai onko kyse jostain extreme-elämyksestä?

Ihan varattua ja vapaata on, mutta surullisinta on se pohjaton yksinäisyys monilla vastaajilla, niinkuin itselläni.

Kyse on siitä, että saisin jotain ihan normaalia ihmistä kumppaniksi salaisiin hetkiin. Oma mies on äreä kääpä, joka vain raivoaa tai nukkuu. En jotenkin uskalla lähteä tästä, kun en tiedä mitä seuraa. Mies tappaa itsensä aktiivisesti tai passiivisesti. Lapset ovat pieniä ja ovat saaneet kärsiä omasta (mt) sairaudesta jo tarpeeksi.

Älkää kettuilko, ihan normaaleja ajatuksia, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otteeseen muutaman miesehdokkaan kanssa ja tapaat sen, jonka kanssa synkkaaa? Ja ekat tapaamiset aina julkisilla paikoilla, esim. kahviossa/huoltsikalla tms., niin pahimmat friikit paljastuvat.

olehan varovainen, äläkä usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan. Sinuna hakeutuisin ensin vaikka yksin seurakunnan perheneuvontssn,se on ilmaista ja pääset puhumaan tilanteestasi jollekulle luottamuksella.

oletko itsekin siis toipumassa mt-ongelmasta? Tsemppiä ja pidä huolta itsestäsi ja lapsistasi.

Vierailija
2/5 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otteeseen muutaman miesehdokkaan kanssa ja tapaat sen, jonka kanssa synkkaaa? Ja ekat tapaamiset aina julkisilla paikoilla, esim. kahviossa/huoltsikalla tms., niin pahimmat friikit paljastuvat. olehan varovainen, äläkä usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan. Sinuna hakeutuisin ensin vaikka yksin seurakunnan perheneuvontssn,se on ilmaista ja pääset puhumaan tilanteestasi jollekulle luottamuksella. oletko itsekin siis toipumassa mt-ongelmasta? Tsemppiä ja pidä huolta itsestäsi ja lapsistasi.

Olin nuorena todella kaunis ja en silti lähtenyt mihinkään hurvitteluihin. Seksistä edes poikaystävän kanssa en nauttinut ja se oli pelkkää tuskaa. Nyt, jos kerran kolmessa kuukaudessa saisi, tekee mieli itkeä, koska niin mahtavaa se on. Mies jaksaa noin 5 minuuttia ja nukahtaa.

Yhden illan seikkailuihin on todella korkea kynnys aina ollut. Pelkään miehiä lapsuuden kokemusten vuoksi. Mutta olisin valmis ihanaan seksisuhteeseen, mutta oma vartalo on niin kamala, että oksennan.

Kyllähän sieltä kahjoja on toki seuloutunutkin, en vain jaksa kaikille kolmelle sadalle edes kirjoittaa. Vaikka joukossa voisi olla ihan hienojakin ihmisiä. Mutta ne perheenisät, jotka juttelevat niin järkyttäviä, että oksennus lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua sätissä ensin ja sitten vasta ehdottaa seksiä. Näkee onko kaveriksi.

Vierailija
4/5 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ystävää, älä suoraan seksikumppania (läheisyys = seksiä). Voit saada järkevämpiä vastauksiakin. Eikä netissä tarvitse heti kertoa parisuhdetilannettakaan.. mutta muista ettet itsekään usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan.

Vierailija
5/5 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että saisin jotain ihan normaalia ihmistä kumppaniksi salaisiin hetkiin.

http://bit.ly/salarakas

Kyseinen deittisaitti on nimenomaan tuota tarkoitusta varten tehty. Itse en ole vielä tätä paikkaa parempaa löytänyt, eikä kyllä ole tarvinnut etsiäkään. Jos et halua olla yksin, niin käy tutustumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän