Miksi mun isosiskoni vihaa mua niin paljon?
Kaikki mitä teen on väärin, koska en tee kaikkea niin, kuin hänen mielestään on oikein.
Hänen mielestään käyttäydyn kuin teini vaikka olen jo 30 vuotta ja minulla on kaksi lasta.
Kaikilla ei elämä vain mene aina kuin tanssi. Eikä kaikki ole aina niin mustavalkoista.
Hän neuvoo ja yrittää kontrolloida joka asiassa. Kaikkein rasittavinta on vierailla hänen luonaan lasten kanssa. Hän kulkee perässä ja vahtii koko ajan miten teen asioita. Jos en heti hoksaa jotakin juttua vaikka vauvan kanssa, niin heti hirveä nalkutus.
Huoh... Kyllä suku on pahin. Niin rasittavaa, että en ymmärrä miten hänen miehensä kestää häntä. Onko se jokin isosiskojen etuoikeus olla olevinaan aina oikeassa ja vahtia muita?
Isosiskoni on aivan kamala kontrollifriikki! Ahdistaa. Kuvittelee olevansa joku pyhimys vai?
Kommentit (13)
Olen täysi ääliö ja lapsellinen tuuliviiri. Eipä tuo tiedä, että tämä "tuuliviiri" on saanut säästettyä paljon rahaa ja sijoitettua niitä, niin, että omille lapsille olisi kivasti pesämunaa sitten kun muuttavat pois kotoa.
Joo tiedän. Mun elämäni ei ole mennyt ihan oppikirjojen mukaan. En ole siitä ylpeä. Mutta koko ajan pyrin parempaan. Koko ajan saatana yritän niin, että itkettää.
Pikkusiskoni vihaa minua, koska vanhempani ovat oppettaneet aina, etta olen pahis.
Siskosi ei muutu, ota eroa.
Anna joku esimerkki.
Niin heti kauhee saarna, että hyttysverkko pitää olla jne. jne.
mutta kun kuunnellut duunikavereiden juttuja, kauheen negatiivista kommenttia heidan siskoistaan.
En kylla haluaisi etta omat lapset puhuis noin sisaruksistaan.
Kai se kateus ja oma riittamattomyys on se lahde.
Siis vaivaako sinua nyt se että joku puuttuu sun asioihin ja ohjaa niissä?
Mitä ihmeen väliä tuossa on jättäälö verkon auki vai kiinni? Minulla on useampi lapsi ja teen kuten itse tahdon tehdä. Siskoni tehkööt omilla hyttysverkoillaan mitä tahtoo.
Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto jos toisen juttelu hoitotavoista saa noin heilumaan?
Siis vaivaako sinua nyt se että joku puuttuu sun asioihin ja ohjaa niissä?
Mitä ihmeen väliä tuossa on jättäälö verkon auki vai kiinni? Minulla on useampi lapsi ja teen kuten itse tahdon tehdä. Siskoni tehkööt omilla hyttysverkoillaan mitä tahtoo.
Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto jos toisen juttelu hoitotavoista saa noin heilumaan?
Rasittaa vain se jatkuva puuttuminen toisen asioihin ja arvostelu.
Ja jos en ihan heti sillä sekunnilla huomaa sitä hyttysverkkoa laittaa vaunun eteen niin anna mulle hetki aikaa et mä huomaan sen itsekkin. Itsestään selvää asiaa ei tarvitse heti haukkana olla muistuttamassa.
Johan tässä itsetunto laskeekin sellaisen ihmisen seurassa, joka koko ajan haluaa muistuttaa siitä kuinka huonompi, tyhmempi ja lapsellisempi olen. Huoh.
munkin sisko on iha saakutin vaikee ensi valittaa ja sit esittää taas kivaa. luuleeko isosiskot olevansa pikkusiskojaan parempia???
Voimia sinulle ap! Tekstisi voisi olla minun kirjoittamani, vain sillä erotuksella että olen lapseton parikymppinen. Sisko on 13 vuotta vanhempi. Nykyään ahdistaa joka ikinen kerta kun pitäisi nähdä. Oletko sanonut hänelle mitään? Minä olen sanonut suoraan että minun ei tarvitse sietää sellaista käytöstä, mutta vastaukseksi on tullut että minä olen liian herkkä ja hän kohtelee minua muka aivan tavallisesti. En enää kestä, pelkästään jo siskon naaman näkeminen ärsyttää ja ahdistaa.
Nyt vasta huomasin että aloitus on vuodelta 2011. No toivottavasti ap käy edelleen täällä.
17
Kuulostaa tutula, meilläkin harvase päivä saa kuulla kuinka ei osaa tehdä mitään oikein ja isosisko on oikea täydellisyys. Hiuksia en osaa laittaa, vaatteet ja korut ovat teineille saan aina piikkiä, kuinka olen laiska ja epämuodikas. Opiskelujakaan ei kannata miettiä, kun niihin pysty kuitenkaan. Joskus haluaisin näyttää että hahhah pystyinpäs.
että teidän vanhemmat on kohdelleet teitä epätasapuolisesti.