Kyllä on jännät ajat. Nuoremme lähtee näinä päivinä vaihtariksi.
Lähteekö teiltä jonkin muunkin kotoa nuori vuodeksi pois?
Kommentit (8)
Ja myös onnittelut teille, jotka päästävät lapsen maailmalle. Se on isoimpia palveluksia mitä voitte lapselle tehdä.
Itsekin oli vaihtarina, vuosi josta opin PALJON.
Minä lähdin 18 vuotta sitten:) Älkää sitten koko ajan skypettäkö, meilailko ja tekstailko ja kannustakaa nuorta välttämään samaa - mitä paremmin uskaltaa päästää irti elämästä Suomesta sitä todennäköisemmin sopeutuu uusiin kuvioihin, saa kavereita jne.
Kuitenkin loppukeväällä mieli tekisi mennä sitten vähän kurkistamaan paikkoha sieltä läheltä...
Lapsellamme ei ole konetta, jonka ottaa mukaan. Ostanee periltä jonkinmoisen.
Meidän lapsista kukaan ei lähde vielä vaihtariksi, mutta meille tulee ensi perjantaina vaihtari.
Hyvää vuotta sun lapselle!
Ystäväperheelläni oli juuri vaihto-oppilas kahden viikon ajan. Mietimme juuri tämän ystäväperheen äidin kanssa kuinka suuri riski on lähettää lasta toiselle puolelle maapalloa ilman rahaa ja vielä perheeseen, josta ei ole mitään takeita. heillä tietenkin olivat kaikki asiat hyvin mutta on hirveä riski jos perheessä olisikin joku p*d*f**li.
Olen itse ollut aikoinaan 15-vuotiaana maailmalla, enkä ikipäivänä päästäisi omia lapsiani. Minulle ei mitään sattunut mutta tiedän hyvin mitä kaikkea voi.
Meidän lapsi lähtee ja hänen tulevasta perheestää lähti oma myös, eli he vaihtavat tosissaan lasta. Perhe on samaan aikaan antavana ja saavana näissä asioissa.
Kiitos toivotuksista!
Ja myös onnittelut teille, jotka päästävät lapsen maailmalle. Se on isoimpia palveluksia mitä voitte lapselle tehdä. Minnepäin on menossa ja minkä ikäisenä??