Olen nettihuijareiden kynsissä ja tarttisin 200 USD maanantaiksi?
Mitä sanotte? Kuka "auttaisi" osallistumaan tähän? En aio tulla nettirikollisten kusettamaksi! Jos saan kasaan 200 euroa, yritän saada pankit hoitamaan tämän paskahomman.
Olen hullu! Joten älkää sitä kommentoiko!
Kommentit (22)
Eipä tämä sen kummoisempaa ole kuin joku lotto!
Mä voin laittaa sulle 200 euroa. Tarviikko vähän extraa myös elämiseen? Mä jeesaan.
Nyt pitää olla todella tarkkana! Mikä sekin juttu oli jo, että yli 1000 suomalaista on jo sairastunut???? Iltasanomat eilen perjantaina 12.8.2011. Tiedätkö? Kerro! Se voi olla kohta totta eikä mikään vitsi todellakaan!
Täällä ei saa mitään infota, koska se on mainostamista! Just ollut kovat bannaukset ilman, että syytä on edes ilmoitettu.
Mikä on päivän paras blogi, jossa on viimeisimmät uutiset. Tiedätkö? Tutki! Onhan sinulla informaationLUKUTAITO. Sekin tuli ehkä just siitä blogista ja uusi opetusministeri julisti kuin jumalansanaa, että nyt panostetaan TAITOIHIN!
Täällä ei saa mitään infota, koska se on mainostamista! Just ollut kovat bannaukset ilman, että syytä on edes ilmoitettu.
täällä jatkuvasti blogiasi, ja se on palstan säännöissä kielletty. Ei kannata sen kummempia salaliittoteorioita kehitellä.
Ota lääkkeesi kommentoija, jos sellaisia kuvittelet!
Kukaan ei ole mua huijannu, mutta mulle saa kans lähettää ihan niin paljon tai vähän rahaa kun tahtoo, mut äkkiä pliis, tällä on kiire!
HUOH... :D
Kirje vauva.fi, aihe vapaa, keskustelupalstalle:
Toimitus
11.8.2011
Hei!
Kertokaa nyt mikä sai teidät bannaamaan minut. Olen tietoinen siitä, että juttuni ovat ronskeja - ja ymmärrän, että ne ovat teidänkin mielestänne sitä. Mutta eihän tämä mikään lasten palsta ole!
Ymmärrän senkin, että blogia ei saa mainostaa. En varsinaisesti mainostakaan. Haluan tuoda esille epäkohtia, mitä Suomessa on ja sellaiselle ei ole mitään kanavaa. Toivoisin, että useampi tulisi esille kaapista ihan omalla nimellään kertoen mitä hänelle on täällä Suomi Ihmelandiassa elämänsä aikana kaikkea tapahtunut. Mutta ei ole kukaan tainnut napata ideaa. Yksin kylähullun lailla huutelen siis.
2003 Kluuvin työvoimatoimisto lähetti minut Hakaniemessä sijaitsevaan työsuojelupiiriin. Siellä minulle sanottiin, että asiasi on selvä syrjintätapaus, mutta että sitä on vaikea näyttää toteen. Täällä nyt sitten kerron kaikenlaisia totuuksia, jotka voisi laittaa tuon otsikon alle ja joka oikeastaan olisi aihe Suomen tuomioistuimille tai Kansainväliselle ihmisoikeustuomioistuimella. Tämä on Suomen ikioma "Wikileaks".
Tässä lyhyesti syy miksi toimin niin kuin toimin. Kiitos siitä, että teillä on tämä palsta, jonne ihmiset voivat kirjoittaa. Rohkaiskaa ihmisiä kirjoittamaan omalla nimellään (tai siten ainakin, että heidät pystytään tunnistamaan) kun kertovat omassa elämässään kohtaamista "vaikeuksista" ja epäoikeudenmukaisuuksista (suurin piirtein myös "kummallisuuksista"). Jo aikoja sitten olen ehdottanut, että avaisitte myös ainakin englannin ja ruotsin kielillä toimivan vastaavanlaisen palstan, joka voisi sitten olla kansainvälisempi.
Kuulin juuri, että Päivi Lipposen blogiin on hyökätty. Siinäkö syy miksi minut on bannattu sivustoltanne? Päivi Lipposen blogiin kohdistuvien hyökkäysten kanssa minulla ei ole mitään tekemistä!
____
Taloyhtiöiden avaimia juuri varastettu Hesassa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081114190954_uu.shtml
______
Eilen illalla sammuivat sähköt koko Helsingin alueella.
______
Kaikissa junissa ei ole konduktöörejä ja voi matkustaa maksamatta. Mikä ihmeen juttu? Junavuoroja on peruttu.
_____
Siis mistä on kysymys?
_____
Seuraavana päivänä (12.8.2011) tämä artikkeli: Päivi Lipposen blogiin hyökätty ja ollut tulossa Aasiasta ja matkatavarat viety. Mitä ihmettä siis?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081214195483_uu.shtml
ilmiantanut viestejäsi sen takia, että mainostat sitä blogiasi. Joten eiköhän ylläpito ole bannannut sut ihan sen takia.
Ei täällä kirjoittelevat taida olla läheskään kaikki ihan täyspäisiä.
Vain tosi raukka ei kirjoita omalla nimellä ja ota vastuuta teoistaan!
Jos olet abortin tyhmäpäinen suosija, niin ymmärrän toimintasi. Blogissa vaan sattuu olemaan paljon muutakin!
12/12 Ilmiantaja! Kuka olet? Kerro edes nimesi, jos olet niin mahtava besserwisser! Vain tosi raukka ei kirjoita omalla nimellä ja ota vastuuta teoistaan!
Jos olet abortin tyhmäpäinen suosija, niin ymmärrän toimintasi. Blogissa vaan sattuu olemaan paljon muutakin!
Palstan säännöissä on kielletty mainostaminen, joten säännöt koskevat myös sua. Koeta itse keskustella sääntöjen mukaan, niin et tule bannatuksi. Yksinkertaista.
En ota blogisi sisältöön mitään kantaa.
Jos tulette sellaisine viesteinenne tänne, niin muistakaa, että luultavasti pääsette tarkkailuun. Asiani on jo ainakin ----- hoidettavana ja tarkkailussa, joten nyt on paras pitää se typerä turpa kiinni! Jos kuulut hoitohenkilökuntaan, niin olisi paras että hakeutuisit sairaskirjoille mitä pikimmin! Suosittelen! Ja vaihda alaa! Rupea tekemään vaikka ovia, niin kuin eräs entinen mielenterveyshoitaja, joka näyttää ripustaneen itsensän minuun. En voi häntäkään auttaa!
Tulevatko ihan tavallisilta kotikoneilta, vai mahdollisesti jonkun työpaikan koneilta?
Tässä mielessä ehdotus tarkkailusta. Jos yhteys on esimerkiksi ....iin, niin toivottavasti työt näiltä henkilöiltä lähtee mitä pikimmin.
Tulevatko ihan tavallisilta kotikoneilta, vai mahdollisesti jonkun työpaikan koneilta?
Tässä mielessä ehdotus tarkkailusta. Jos yhteys on esimerkiksi ....iin, niin toivottavasti työt näiltä henkilöiltä lähtee mitä pikimmin.
jakaa nää salaliittoteorias myös ylläpidolle, niin kannattaa tehdä ilmoitus niille, ei kirjoittaa viestiä tähän ketjuun, koska sitä ei ylläpito lue.
Suosittelisin kuitenkin, että kääntyisit mielenterveysammattilaisten puoleen, koska kuulostat kyllä siltä, että olet kadottanut todellisuudentajusi. Ymmärrän, ettet itse tunne itseäsi sairaaksi, mutta näiden viestiesi (ja blogikirjoitustesi) perusteella on aika helppo sanoa, että sairastat jotain psyykkistä sairautta.
Kiitos!
Luultavasti kuulut niihin typeriin kyökkipsykologeihin, joita tämä maa alkaa oleen pullollaan! Jos katosit, niin jälkesi on tässä ketjussa!
olisi jo lähettänyt poliisit ja ambulanssit hänen kotiinsa, mutta vielä ei ole kuulunut. Ei edes räkäsiä kommentteja, niin kuin täällä...vauva-palstalla ANONYYMISTI!
Kun joku on tarpeeksi mielisairas niin eihän sellaista kylläkään kannata kommentoida! Sen nyt ymmärtää kuka tahansa...
Kiitos!
Luultavasti kuulut niihin typeriin kyökkipsykologeihin, joita tämä maa alkaa oleen pullollaan! Jos katosit, niin jälkesi on tässä ketjussa!
ei tarvitse olla. Tekstiäsi lukiessa on kyllä aika selvää, että todellisuudentajusi ei ole kohdallaan.
Jälkeni on tässä ketjussa, mutta koska en ole tehnyt tai sanonut mitään laitonta, mun ei myöskään tarvitse olla huolissani mistään.
Mulla ei ole tapana levitellä nimeäni ja yhteystietojani netissä.
En tuntisi isteäni niin tyhmäksi laittaessani viimeiset "ruokarahat" tähän hömppään!