Huolestunut plussaaja... :/
Tiedän. Ei pitäisi tänne kirjoittaa, mutta kun on pyhänaika niin neuvolakin on kiinni ja jännityksessä tässä eletään.. Olen luullut olevani raskaana vajaa 8vk. Eilen alkoi tuhrua (suunnilleen menkat pitäisi alkaa) ja tänään jatkunut.
Oli sit pakko ostaa testi, että olenko vain kuvitellut väsyn ym. mutta se näytti kaksi kokonaista viivaa. Iloitakko vai ei.. siinäpä pulma. Edellisissä raskauksissa ei ole tullut tippaakaan vuotoja, mutta eihän niitä tieten voi verrtakkaa keskenään. Jospa se maanantaina selviäis onko elämää vai tuulimunaa vai mitä on.
Kommentit (5)
kun oli kaks päivää vähäistä vuotoa. Todennäköisesti oli juuri se aika, kun olisi kuukautisten pitäny alkaa.
Ei ollu vaikutusta raskauteen.
Mulla oli sama reaktio pari viikkoa sitten, kun alkoi tiputteluvuoto. Se kesti pari päivää ja loppui, ja sitten taas parin päivän päästä tuli pari päivää tiputtelua. Nuo ekat tiputtelupäivät olivat viikonloppuna, ja heti maanantaina soitin neuvolaan ja kysyin, mitä tehdä. Varattiin neuvolaan ultra-aika ja ensimmäinen neuvolakäynti, ja ennen tätä ultra-aikaa tuli uudet tiputtelut.
No, ultra paljasti että vauvan sydän sykkii jo, ja hyvin sykkiikin. Mullakin tää on kolmas raskaus jo, eikä aiemmissa ole ollut tällaista, mutta ilmeisesti kaikki on silti kunnossa.
Minulla oli pientä tuhrua 6+ jotain. 8+ kävin ultrassa ja sydämensykettä ei nähty, alkion koko vastasi just viikkoja 6+. Olis kuitenkin voinut olla niin että raskaus 2 viikkoa nuorempi joten odoteltiin 2 viikkoa ja uudessa ultrassa sama tilanne. Kaavittiin seuraavana päivänä.
joten vielä en huolestuisi.