Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaimolle 30v. lahjaksi? Jokin tavara, ei tällä kertaa lahjakorttia

Vierailija
13.08.2011 |

Vinkkejä kehiin, arvon mammat!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto. Mikä laukkuliike Helsingissä olisi hyvä? Sellainen, josta saisi ajattomia, nahkaisia käsilaukkuja?

T. Aviomies edelleen kyselee

Vierailija
2/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mene kultasepanliikkeeseen ja kysy myyjan mielipidetta. Valitse n saman tyylinen myyja kuin vaimosi on. Muista sanoa ekaks budjetti myyjalle. Ja pyyda vaihto-oikeus koruun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laukkuliike Helsingissä olisi hyvä? Sellainen, josta saisi ajattomia, nahkaisia käsilaukkuja?

T. Aviomies edelleen kyselee

Mulberry (kallis), Lumi (mä tykkäisin), Longchamp (en pidä, ne laukut on minusta hirveitä)

Vierailija
4/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näkee, että sitä hankittaessa on ajateltu vaan mua eikä ketään muuta.

Valitettavasti oma mies ei paljon mua ajattele, kun ei juurikaan lahjoja ostele, mutta se on asia erikseen ;)

Lahja joka osoittaa arvostusta ja rakkautta ei voi koskaan olla huono!

Vierailija
5/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen tarra vaimosi läppäriin ja puhelimeen. Tai vaihtoehtoisesti voit toki valita jonkun kuvan jonka luulet miellyttävän enemmän:) http://designskins.fi/

Vierailija
6/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tyyriinpuoleinen, joten olisi kiva saada lahjaksi.

Minulle on jäänyt mieleen saamistani lahjoista

- nahkaiset saappaat (on tiedettävä naisen tyyli ja tietysti säilytettävä kuitti)

- käsilaukku (samat ehdot)

- tallinnan/ruotsinristeily + hotelliyö illallisineen (on kiva, koska pääset itsekin reissuun)

- herkkukori (mutta voi olla liian pieni 30-vuotislahjaksi... ehkä siihen voisi yhdistää jonkin toisen vähän pienemmän lahjan?)

Vierailija
7/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän siis tykkää taiteesta niin ehdottaisin että ostaisit hänelle Ateneumin Ystävät ry:n jäsenyyden lahjaksi vuodeksi. Jäsenetuna on aina ilmainen sisäänpääsy Ateneumiin http://www.ateneum.fi/ateneuminystavat/

Vierailija
8/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tykkäisin niin tosta toyboy+bali ehdotuksesta :D

Vierailija
9/54 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko tyhmää ostaa eksi suuri timantti/jalokivi, seuraavana vuonna toinen jne ja sitten 10-vuotiahääpäivänä siitä voisi vaimolle teettää sellaisen korun kuin hän itse tahtoo?

Vierailija
10/54 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut, ei tullu lämmintä kättä. Karkkipussi, oon varmaan tosi rakas ja tärkee hälle

Vierailija
11/54 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa hänelle lasinpyyhkijänsulat mersuun.

Vierailija
12/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime vuonna avomieheltäni ihanan lahjan, eli ihanan itse tehdyn puhelimen suojakuoren omaan iPhone 5:eeni. Siinä oli käytetty valokuvaa jossa oltiin ekalla yhteisellä lomamatkallamme tasan 10 vuotta aikaisemmin omilla 20v päivilläni

Vierailija
13/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää koruja, osta jokin ihana uusi.

Vierailija
14/54 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan mieheltäni lahjaksi virvelin ja voin sanoa että itku siinä tuli eikä ollut ilosta... mutta yhdessä on pystyt ja naimisiinkun menty ja lapsia hankittu. muista että vaikka itse rakastaisit jotain harrastusta niin vaimosi ei välttämättä pidä siitä

Vierailija
15/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä

http://www.kultaseni.fi/kauppa/hopeakorut/103-k.html

tuntuu liian edulliselta,

niin kultaisenakin pystyy teettämään!

Vierailija
16/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli siis opiskelee korkeakoulussa ja tarvitsee esimerkiksi lukea artikkeleita. Olen ollut tosi tyytyväinen, sillä on hyvä lukea näytöltä tekstiä, kirjoittaa, riittää oikeastaan läppärin korvikkeeksikin minulle, kun en isoja tehoja tarvitse. Lisäksi langaton näppis tai kotelo, jossa näppis ja teline pitämään pädiä näyttönä.

Koruista: voihan kai ostaa vaan jalokiven ja siihen lahjakortin, että saa itse teettää mieleisensä?

Vierailija
17/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllit korut kauppaan mukaan ja sanot myyjälle että jotain näiden tyylistä:)

Mites, onko sisustuksenne moderni? Miten olis desing art lamppu tms jos vaimosi olisi joskus sellaisesta maininnut, että kiva olisi mutta kun ei raaski ostaa.

Sitte hommaat pojalle illaksi hoitajan ja varaat ravintolasta rauhallisen pöydän ja viet rouvan syömään.

Vierailija
18/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 30v lahjaksi lämmintä kättä. Itseasiassa en tainnut saada sitäkään...?

Olen varmaan maailmankaikkeuden ainoin ihminen, joka ei saa mieheltään pahemmin lahjoja. :D

Vierailija
19/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä

<a href="http://www.kultaseni.fi/kauppa/hopeakorut/103-k.html" alt="http://www.kultaseni.fi/kauppa/hopeakorut/103-k.html">http://www.kultaseni.fi/kauppa/hopeakorut/103-k.html</a&gt;

tuntuu liian edulliselta,

niin kultaisenakin pystyy teettämään!

ap:n kuvaileman perusteella ei todellakaan tuollaista halpaa "carrie" korua ja vielä jollain kliseisellä "rakas" tekstillä.

Hui, oikein kylmäs että sais tuollaisen korun :0

Jos vaimosi tykkää klasisista tylikkäistä vaatteist ja koruista niin esim Mulberryn joku ruskea peruslaukku voisi olla sopiva. Itse ainakin osaisin kyseistä lahjaa arvostaa

Vierailija
20/54 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä nappitimanttikorviksista

Sushi-illallisesta, vaikka takeaway kotiin, siihen sopivaa olutta tai sakea. Jälkkäriksi voisi olla sacherkakkua tai muuta ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä