Heh. Aiheuttaako karppaus aggressiivisuutta? Karppaajat vainoavat kritisoijia
Kommentit (10)
luolamietyyppinen ravinto vie kokonaisvaltaisesti luolamiesasteelle?
Yli puolet ystävistäni on jonkin asteisia karppaajia, eivätkä ole aggressiivisia.
Itse asiassa muut tuntuvat suhatutuvan hyvin aggresiivisesti noihin karppaajiin.
kuvitella vegaania räyhäämässä tuolla lailla.
Karppifoorumilla ainakin on niin aggressiivinen ilmapiiri, ettei sinne jaksa mennä. Toisilleen naureskellaan, että ollaan tällasii tiukkapipoi hihhiihiii, ja ei-karppaajille ollaan varsinaisia hirmuvääpeleitä. Musta tuntuu, että lihansyönti tekee aggressiiviseksi, se vanha sanonta olet mitä syöt. Lihassa taitaa olla mieshormoneja jotka tekevät aggressiiviseksi?
Itse käyn aika usein karppisivustolla, ja siellä on myös ihan järkevia tyyppejä. Mut osa on fanaatikkoja kyllä.
tekeekö äitiys naisista v-maisia ja aggressiivisia. Ainakin tämän palstan mukaan vastaus on ehdottomasti kyllä. Silti luulisin, että valtaosa äideistä ja naisista on ihan tavallisia ihmisiä, valtaosa heistä ei edes palstaile ja niistäkin, jotka palstailevat vain pieni osa saa tyydytystä muille naljailusta ja muiden arvostelusta. Ja toki on niin, että nimettömänä netissä omat estot hieman häviävät ja naamatusten asiallisista ihmisistä paljastuu se raadollisempi bitch-puoli... oli palsta sitten karppauspalsta, lemmikkipalsta tai vauvapalsta.
se läskin syönti tukkii aivot ja karppareista tulee läskipäitä jotka ei enää ymmärrä minkään muun päälle kun läskin päälle.
pullansyönnin älykkyyttä lisäävästä vaikutuksesta... (sokeri ja vehnä eivät ole hermoston ja aivojen elintärkeä rakenneosa, kolesteroli taas on...)
Itse olen (tätä tsekkausta lukuun ottamatta) vaihatnut kokonaan karppifoorumille, koska TÄÄLLÄ jos missä on aggressiivinen ja inhottava ilmapiiri - vuosien kokemuksella sanon.
Ja mitä joidenkin tuohtuneiden karppaajien reaktiohin tulee, niin kyse on lähinnä halusta oikaista täysin posketon valehtelu ja vääristely, jota mediassa karppauksesta on ollut viime päivinä esillä - yllätys yllätys juuri mainosrahoitteisessa mediassa. (karppaajan sapuskat kun eivät yleensä ole niitä teollisia rahastuselintarvikkeita).
kasvisruokapäivästäkin. Taitaa vaan se ruisleivän puute kiristää pinnaa...