G:Pino kaikille aidossa uskossa oleville. Löytyykö ketään?
Jos löytyy niin kertokaa, mitä usko teille merkitsee?
Kommentit (9)
Haluaisin olla. Olo on koko ajan niin turvaton ja pelokas :(.
mitä tarkoittaa tuo "aidossa uskossa" oleminen?
Terv.yksi joka uskoo
mitä tarkoittaa tuo "aidossa uskossa" oleminen? Terv.yksi joka uskoo
mutta luulen sen tarkoittavan jotain syvällä sydämen tasolla uskovaa. Ei siis sellaista, joka jollain tasolla uskoo jonkun korkeamman voimaan.
on typerää käyttää tuollaista sanaa kuin aito usko. Sitä joko uskoo tai ei. Ei voi sanoa että jonkun usko on aidompaa kuin toisen.
Tmämä on minun mielipiteeni...
Mulle usko merkitsee turvaa. Sitä että on joku joka ei ikinä hylkää. Joka on pahimmassakin asiassa luonani, ja tietää mikä mulle on sil hetkel parasta.
En tiedä tosin onko uskoni "aitoa", muttakai sen siksi lasekee. Uskon Jeesukseen, uskon Jumalaan.
N20
samaa mieltä kanssasi.
on typerää käyttää tuollaista sanaa kuin aito usko. Sitä joko uskoo tai ei. Ei voi sanoa että jonkun usko on aidompaa kuin toisen. Tmämä on minun mielipiteeni...
En koskaan käy kirkossa, en lue raamattua enkä rukoile, mutta luotan kuitenkin Jumalan läsnäoloon.
myös ajattelen että sen uskon antaa se Jumala ja se miten sitä uskoa toteutat on teidän kahden välinen asia ja aina omannäköisensä ja -tuntuisensa, ei koskaan samanlainen kuin toisella ihmisellä...
Usko merkitsee luottamusta siihen, että Jumala kantaa. Uskoa, että minua rakastetaan ja minusta pidetään huolta.