onko sulla i phone?
Kommentit (53)
Onko laite brassailuun sopiva, joka saa muut kateellisiksi? Varmaankin tarpeellinen niille, jotka tarvitsevat aina kaikkein uusimmat mallit/virtaukset: käyttöominaisuudet ovat niin toista luokkaa. Nokialainen on niiiin viime vuosisataa, kenellä juntilla niitä lienee? Merkkilaukku, merkkihaalari, merkki sitä, merkki tätä. Oikeasti olen ihan pihalla iphoneista.
Onko laite brassailuun sopiva, joka saa muut kateellisiksi? Varmaankin tarpeellinen niille, jotka tarvitsevat aina kaikkein uusimmat mallit/virtaukset: käyttöominaisuudet ovat niin toista luokkaa. Nokialainen on niiiin viime vuosisataa, kenellä juntilla niitä lienee? Merkkilaukku, merkkihaalari, merkki sitä, merkki tätä. Oikeasti olen ihan pihalla iphoneista.
jos luulet, että joku iPhonella brassailee.
No niin olet pihalla,
jos luulet, että joku iPhonella brassailee.
jos luulet että kukaan ei iPhonella brassailisi.
Ihanampaa puhelinta ei ole, töissä joudun käyttämään Nokiaa ja se on tuskaa.
alkaa olla jo huonossa kunnossa mut odotan 5 ja joku kysyi mihin sitä tarvii...tässä hiukan listaa mihin minä käytän -herätyskellona -facebookin/muiden nettisivujen esim av lukemiseen -kalenterina -kuuntelen musiikkia -luen kirjoja -pelaan pelejä -tarkistan sään -navigaattorina -tarkistan kartasta jotain -hoidan pankkiasiat -otan kuvia -luen/lähetän mailia lista on kyllä loputon puhelimena se on aika paska eikä akku kestä :)
akku ei kestä ja yritäppä vaihtaa akku eipä taida onnistua tai onnistuu mutta maksaa (tulee kyllä uus puhelin samassa)
akku ei kestä ja yritäppä vaihtaa akku eipä taida onnistua tai onnistuu mutta maksaa (tulee kyllä uus puhelin samassa)
Tulee toinen käytetty tilalle.
Ystävälläni on ollut niitä neljä ja jokainen on päätynyt entiseksi tipahdettuaan maahan. Tiputtelen omaa puhelintani sen verran usein, että en edes harkitse hankkivani iPhonea.
eli siinä ne monipuolisuudet romuttuu mulla puhelimessa kaiken maailman tietoa on kalenterissa on viestejä sähköpostiviestejä sun muuta rupee siinä sitte vaihtaa puhelinta sen takia ettei akkua muuten voi vaihtaa
eli siinä ne monipuolisuudet romuttuu mulla puhelimessa kaiken maailman tietoa on kalenterissa on viestejä sähköpostiviestejä sun muuta rupee siinä sitte vaihtaa puhelinta sen takia ettei akkua muuten voi vaihtaa
tuo ei ole ongelma koska kaikki tiedot voi synkronoida iTunesiin.
olla viisainta pysyä turvallisessa nokialaisessa
eikä tuo ole muissakaan puhelimissa mikään ongelma, kun vain pitää datan synkattuna talteen - eli varmuuskopiot kunnossa.
Oli puhelin mikä tahansa, tulisi aina varautua siihen että puhelin häviää, hajoaa jne.
teknisesti kivikautinen ja epäluotettava.
Jo kolmella työkaverilla muutaman viikon sisään uusi puhelin vikaantunut. Tarvitsen työssäni toimivan ja luotettavan älypuhelimen.
Istun päivittäin yli tunnin bussissa, menee aika vikkelään noi matkat kun on toi iPhone. Hoidan kaikki pankkiasiat mm. siinä bussissa istuessani, maksan siis laskut jne. Hoidan sähköpostit, jos semmosia on, lukaisen facebookin, luen uutiset jne. Kalenterimerkinnät kun teen iPhoneen, ne näkyy samantien myös tietokoneellani kalenterissa, mun ei siis tarvii pitää erillisiä kalentereita. Ja näen myös miehen kalenterin siitä, ja mies mun.
Niin ja jos bussimatkalla vielä näiden jälkeen jää aikaa, palstailen hetken. Eipä näitä asioita oikeesti tehokkaasti tekisi muulla kuin älypuhelimella, oli se sit iPhone tai joku muu.
Toki pärjäisin ilmankin tuota puhelinta, voisin vaikka kuunnella musiikkia tai radiota vanhasta nokialaisestani. Tai voisin vain istuskella ja katsella maisemia, tai nukkua. Mutta kun teen noi "pakolliset" hommat siinä bussimatkalla, jää kotona sit aikaa muuhun.
Lisäksi käytän puhelintani kamerana, olen tässä vuoden aikana mitä tuo puhelin on mulla ollut, saanut kameralle tallennettua monta yllättävää asiaa, jotka olis jäänyt kuvaamatta kameran puutteen takia. Erillistä kameraa kun tulee harvemmin taskussa kuljetettua, puhelin on melkein aina taskussa. Kamera tossa iPhone nelosessa on niin hyvä, etten mä muuta kameraa edes tarvitse. Harvassa vanhemmassa puhelimessa kamera on tuota tasoa, vaikka toki monessa puhelimessa onkin huomattavasti parempi kuin tuossa.
Ja näiden kaikkien lisäksi käytän puhelinta myös kaikenlaiseen turhanpäiväiseen, kuten Angry Birdsin tai lukuisien muiden pelien pelaamiseen jne. Ja sit on nää hyödylliset kuten herätyskello, mutta ne nyt on kaikissa puhelimissa, Tosin iPhonessa on erilaisia herätyskellovaihtoehtoja, lukuisia sovelluksia joista voi valita vaikka mitä ominaisuuksia.
Myönnän, pärjäisin ilman kaikkea näitä, ja niin pärjäsinkin vielä vuosi sitten. Mutta pärjäsin mä ennen ilman läppäriäkin, joskus kokonaan ilman tietokonetta, ilman puhelintakin olen pärjännyt elämäni ekat 20 vuotta. Mutta en mä enää iPhonea pois antaisi, kyllä se niin paljon elämää helpottaa ja tuo iloa ja viihdettä. Ehkä voisin joskus kokeilla jotain toistakin älypuhelinta, mutta olen ollut niin tyytyväinen iPhonen selkeyteen ja käytön helppouteen, että miksi luopuisin hyväksi koetusta.