onko sulla i phone?
Kommentit (53)
yksi LG:n androidin omistaja, en halua iPhonea ja sitoutua yhteen tahoon jolta pitäisi sitten kaikki lisäjutut kännyyn saada.
Ja sinulle joka luulet että 6 vuotta vanha nokia tekee samat jutut, niin ei todellakaan tee. Minunkin entisellä, 2 vuotta vanhalla nokialaisella pääsi nettiin, vaan eroa on niin käytettävyydessä kuin muissakin puolissa yhtä paljon kuin 1910-luvun autolla ja 2010-luvun autolla...
alkaa olla jo huonossa kunnossa mut odotan 5
ja joku kysyi mihin sitä tarvii...tässä hiukan listaa mihin minä käytän
-herätyskellona
-facebookin/muiden nettisivujen esim av lukemiseen
-kalenterina
-kuuntelen musiikkia
-luen kirjoja
-pelaan pelejä
-tarkistan sään
-navigaattorina
-tarkistan kartasta jotain
-hoidan pankkiasiat
-otan kuvia
-luen/lähetän mailialista on kyllä loputon
puhelimena se on aika paska eikä akku kestä :)
voi tehdä näistä aika paljon.
Uskon niin.
Käytän puhelinta tosi vähän.
keväällä ostin uuden, mutten ole vielä ottanut käyttöön:D En vaan jaksa.
Hirveän ylihinnoiteltu, teknisesti jälkeenjäänyt, 99% täysin turhanpäiväisiä sovelluksia, rajoitettu applemaailma kun pitäisi käyttää työpaikan Office-sovelluksia ja päästä työpaikan verkkoon, tietovarastoihin ja sovelluksiin.
yksi LG:n androidin omistaja, en halua iPhonea ja sitoutua yhteen tahoon jolta pitäisi sitten kaikki lisäjutut kännyyn saada.
Ja sinulle joka luulet että 6 vuotta vanha nokia tekee samat jutut, niin ei todellakaan tee. Minunkin entisellä, 2 vuotta vanhalla nokialaisella pääsi nettiin, vaan eroa on niin käytettävyydessä kuin muissakin puolissa yhtä paljon kuin 1910-luvun autolla ja 2010-luvun autolla...
-herätyskellona
-kalenterina
-kuuntelen musiikkia
-luen kirjoja
-pelaan pelejä
-tarkistan sään
-navigaattorina
-hoidan pankkiasiat
-otan kuvia
Uskon niin.
oon mä nyt sen verran kokeillut,
ei oo mikään karvalakkimalli, vaikka vanha onkin.
Äläpäs yritä olla ylimielinen.
En sanonutkaan että samat,
mutta aika pitkälti.
Navia ei ole, kuten osaat arvatakin,
mutta kyllä
kellot, radiot, kalenterit löytyy, MMSsät ja s-posti jne hoituu. Jos oisi tarvetta, mut ku ei oo.
Ei kaikki tarvii Mersuakaan ajaakseen.
Mulle tosin puhelinkin on lähes turha.
mitä olet käyttänyt, eli alotussivulla tuplaklikkaat 2 kertaa, sitä pyöreetä näppäintä,ja sit pidät sormea alimman rivin ikkunan päällä niin kauan että siihen tulee punanen ympyrä, missä viiva, reunaan, ja sit klikkaat kaikki kuvakkeet kiinni. Kaikki ei tiedä tätä ja pitää kaikki auki ja se syö akun. Akku kestää monta päivää tälleen. Käytän varmaan älyttömiä termejä, mut en tiedä "oikeita".
3G:ssä ei voi pitää sovelluksia auki yhtäaikaa, se on 3GS uusi ominaisuus.
Kyse on nimenomaan tarpeesta. Jos pärjäät omallasi, hyvä. Jos muut eivät sillä pärjäisi, hyvä.
Kukin valkkaa sitä mitä tarvitsee.
luitko yhtään mitä kirjoitin? Sillä KÄYTETTÄVYYDELLÄ on eroa! Vanhaan nokiaasi tuskin saa myös lisää sovelluksia muutamassa sekunnissa ja ihan mistä aiheesta tahansa...
Minun nokialaiseni ei todellakaan ollut karvalakkimallia, vaan silloinen Nokian huippumalli, ja todellakin sen käyttö on hirvittävän kökköä uuteen androidiin verrattuna. Kyllä, silläkin voi lukea sähköpostit ja tehdä vaikka mitä mutta paljon huonommin, hitaammin ja hankalammin.
-herätyskellona
-kalenterina
-kuuntelen musiikkia
-luen kirjoja
-pelaan pelejä
-tarkistan sään
-navigaattorina
-hoidan pankkiasiat
-otan kuvia
Uskon niin.
oon mä nyt sen verran kokeillut,
ei oo mikään karvalakkimalli, vaikka vanha onkin.
Äläpäs yritä olla ylimielinen.
En sanonutkaan että samat,
mutta aika pitkälti.
Navia ei ole, kuten osaat arvatakin,
mutta kyllä
kellot, radiot, kalenterit löytyy, MMSsät ja s-posti jne hoituu. Jos oisi tarvetta, mut ku ei oo.
Ei kaikki tarvii Mersuakaan ajaakseen.
Minun nokialaiseni ei todellakaan ollut karvalakkimallia, vaan silloinen Nokian huippumalli, ja todellakin sen käyttö on hirvittävän kökköä uuteen androidiin verrattuna. Kyllä, silläkin voi lukea sähköpostit ja tehdä vaikka mitä mutta paljon huonommin, hitaammin ja hankalammin.
Kyllähän morallakin puun kaataa. Ei ehkä isoa puuta, mutta kuitenkin.
Minkä verran tällainen satunnainen/päivittäinenkin surffailu netissä kännykällä (tai iphonella) tulee kuukaudessa suunnilleen maksamaan??
t.myöskin äiti kivikaudelta (lähinnä mietin josko 11v pojalle hankkisi, kun meillä vain yksi tietsikka, johon on kovat jonot..)
Minkä verran tällainen satunnainen/päivittäinenkin surffailu netissä kännykällä (tai iphonella) tulee kuukaudessa suunnilleen maksamaan??
t.myöskin äiti kivikaudelta (lähinnä mietin josko 11v pojalle hankkisi, kun meillä vain yksi tietsikka, johon on kovat jonot..)
Kannattaa hankkia datapaketti, joka mahdollistaa surffailun ilman rajoituksia. Mulla on Saunalahden nopein mobiilinetti, ja muistaakseni n. 15€/maksaa.
5-7€ taitaa operaattoireilla olla halvimmat/hitaimmat kännynetit.
Ei ole. Mielestäni laitevalmistajalla ei ole minkäänlaista oikeutta toimia henkkoht moraalinvartijanani tavalla, jolla Apple menettelee.
jos maksaa 15€/kk vain siitä ilosta, että pääsee kännykällä nettiin. Sen lisäksi pöytäkoneen nettimaksu (meillä mokkula) n. 30€/kk..
Ei se uusin, vaan edellinen.
En täysin. 2 liikkuvaa nappulaa ovat rasittavia. Menee helposti vahingossa äänettömälle ja se ainoa nappi oireilee jo kontaktihäiriötä.
jos maksaa 15€/kk vain siitä ilosta, että pääsee kännykällä nettiin. Sen lisäksi pöytäkoneen nettimaksu (meillä mokkula) n. 30€/kk..
Meillä menee erilaisiin nettimaksuihin kuussa melkein 100€.
jos käyttää nettiä kaikkialla ja jatkuvasti, ei ole kallista. Ja tuohon hintaan taitaa saada siis sekä puhelimen että netin
Halvimmat kiinteät maksut kuussa on pari euroa... Mulla 6,90. Ja on siis uusin iPhone ja olen tyytyväinen.
on osoittautunut ihan korvaamattomaksi avuksi. Siihen saa ladattua niitä vauvoille suunniteltuja sovelluksia joihin meidän tyttö on ihan hulluna. Kun pitää tehdä jotain muuta kiireellistä, lykkään iPhonen lapselle käteen ja viihtyy hyvin. Ja jos vaikka jossain ihmisten ilmoilla hermostuu, iPhone pelastaa siinäkin tilanteessa :)
En osais enää olla ilman.
siis oikeesti, kun mä en tiedä
Mihin ihminen tarvitsee tietokonetta?
Mihin ihmnen tarvitsee kannettavaa tietokonetta?
Netin myötä sulla kulkee mukana mahtava tietovarasto ja yhteydet, että siksi.
Tero
En minäkään tiennyt mikä kapistus se oli.