Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, joka on uskollinen varatulle miehelleen?

Vierailija
12.08.2011 |

Onko täällä sellaisia? Tai oletteko kuulleet sellaisesta? Pidättekö ihan hulluna tätä ajatusta?

Rakastan miestä, joka on avioliitossa toisen kanssa. Haluan vain häntä ja hän on ollut jo vuosia läheinen ystäväni. Lapset on minulla jo tehty ja olen nuoruuden avioliitosta eronnut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää myös sivusuhteessa! Ja toisella osapuolella ei ole puolisoa, jota pettää.

Niin, elämä ei ole niin mustavalkoista.

Jos kaikki osapuolet ovat tietoisia tilanteesta, eihän siinä ole mitään ongelmaa. Nämä pettämiskuviot tuppaavat vain usein olemaan sellaisia, että pelaillaan härskisti toisen selän takana. Avoin suhde ei ole pettämistä.

Vierailija
22/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri siinä tilanteessa, että kerään rohkeutta lopettaa suhdetta varattuun mieheen. Tätä ei ole kestänyt kauaa, mutta (kliseisesti) tuntuu, että olen tavannut "elämäni miehen". Naurattaa itseänikin kirjoittaa tätä, mutta kerrankin on vaan niin kolahtanut... huoh.

Eihän tästä mitään tule, teen niin väärin minäkin eli on aika surra sydänsurut ja jatkaa matkaa. Miten se voikin olla näin vaikeaa lopettaa tämä yhteydenpito... Luulin, että olen vahva ihminen ja tiedän mikä on oikein ja väärin. Olen lähtenyt rohkeasti pitkästä ja ihan hyvästä parisuhteesta aiemmin, koska se oli minulle oikea ratkaisu.. Nyt tunnen itseni niin heikoksi ja voimattomaksi.. :(

Kiitos sanoistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi