Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaminen - Näkeminen, yms

Vierailija
12.08.2011 |

Minua jaksaa ihmetyttää monen asenne tuon asian suhteen.

Moni haluaa uskoa, mutta koska ei ole itse kokenut esim. ennustus käynyt toteen niin luottamus mennyt.

Nyt on paljon näitä huijareita liikkeellä, jotka pyytävät ensin maksun ja sitten vasta kertovat mitä "näkevät".

Itse en tuhlaisi aikaa ja rahaa noihin 0700- numeroilla oleviin ennustajiin!! Ne on täyttä potaskaa!! Testattu joskus ihan kokeilumielessä. Soitin piruuttani sinne pari kertaa yhden päivän aikana ja ihan totaalisen erilaiset ennusteet sain.

On totta, että nuo feikit johdattelee asiakastaan ja urkkivat siten tietoja, joiden mukaan "ennustavat".

Mutta silti uskon, että oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät näkemään meistä enemmän kuin edes kerromme heille mitään.

Näitä on vain harvassa sillä he eivät mainosta itseään ja rahasta hulluja summia.

Jopa historiassamme on käytetty ennustajia ja näkiöitä. Myös maamme presidentti on saanut avukseen kuuluisan näkijän, Aino Kassisen. Hänestä löytyy netistä tietoa.

Joten älkää sanoko ettei jotain ole vain koska sitä lahjaa ei teillä ole! Tai kokemusta.

Googlettakaa ennustajista tai näkijöistä enemmän faktaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei vain kerrota meille maallikoille, koska me tultaisiin hulluiksi siitä tiedosta.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011081114193307_ul.shtml

Siinä sulle !! ;D

Vierailija
22/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne vain itseksesi vahva tunteesi, mutta fakta on ettei muutoksia ole tulossa, vaikka mitä tuntisit.

Minulla on oma yritys, jota pyöritän ja hyvin menee.

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne vain itseksesi vahva tunteesi, mutta fakta on ettei muutoksia ole tulossa, vaikka mitä tuntisit.

5

Ei näitä kannata niin vakavasti ottaa. Olen pahoillani, että tästä sulle mainitsin. Jos olisin nähnyt oman yrityksesi niin en olisi avannut suutani. En yleensä kerro jos näen jotain ikävää, tosi kurjaa.

Onnea yrittämiselle! Se on arvostettavaa ja hatunnoston paikka. Toivottavasti asiakkaiden maksukyky säilyy ja kilpailija ei kampita. Mutta sähän olet ottanut kaiken huomioon, joten no worries. Mukavaa jatkoa!

Vierailija
24/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Jos minä olisin yrittäjä, olisin erittäin huolissani.

En ole aiemmin osallistunut tähän ketjuun, sanonpahan vaan, yrittäjän puolisona.

Vierailija
25/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään joka oikeasti näkee asioita ja ihan hämmästyttävässä määrin.

Hän elää sillä taidollaan eikä asiakkaita riittäisi, ellei tietäisi asiat. Miksi hän tekisi ilmaista työtä, hän ottaa siitä maksun totta kai.

Ei utele vaan kun kysyy lyhyesti niin tietää tosi paljon. Eu uskalla laittaa tänne esimerkkejä, mutta olen itsekin ihmetellyt joskus miten voi olla mahdollista niin yksityiskohtaiset asiat mitä kertoo ja käy toteen, vaikka itse ei niihin voi vaikuttaa esimerkiksi. Tietää asioita joita ei voi mitenkään mistään kaivaa esiin eikä tee kyselemällä päätelmiä tai ympäripyöreitä vastauksia.

Muutamalle olen antanut hänen tietonsa ja kukaan ei ole häntä kyseenalaistanut.

Tiedän, että joillakin on tuollainen taito, myös itselläni on samantyyppinen sukuvikana (ei niin täsmällinen ja tarkka kuin hänellä), mutta en ennustele kenellekään.

Suurin osa noista ennustajista on ihan humpuukia sekä rahankerääjiä ja vain pieni osa oikeasti osaa hommansa ja sellainenkin on mahdollista, että toinen näkee toiselle ja toinen toiselle paremmin.

Vierailija
26/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään joka oikeasti näkee asioita ja ihan hämmästyttävässä määrin. Hän elää sillä taidollaan eikä asiakkaita riittäisi, ellei tietäisi asiat. Miksi hän tekisi ilmaista työtä, hän ottaa siitä maksun totta kai. Ei utele vaan kun kysyy lyhyesti niin tietää tosi paljon. Eu uskalla laittaa tänne esimerkkejä, mutta olen itsekin ihmetellyt joskus miten voi olla mahdollista niin yksityiskohtaiset asiat mitä kertoo ja käy toteen, vaikka itse ei niihin voi vaikuttaa esimerkiksi. Tietää asioita joita ei voi mitenkään mistään kaivaa esiin eikä tee kyselemällä päätelmiä tai ympäripyöreitä vastauksia. Muutamalle olen antanut hänen tietonsa ja kukaan ei ole häntä kyseenalaistanut. Tiedän, että joillakin on tuollainen taito, myös itselläni on samantyyppinen sukuvikana (ei niin täsmällinen ja tarkka kuin hänellä), mutta en ennustele kenellekään. Suurin osa noista ennustajista on ihan humpuukia sekä rahankerääjiä ja vain pieni osa oikeasti osaa hommansa ja sellainenkin on mahdollista, että toinen näkee toiselle ja toinen toiselle paremmin.

Vierailija
27/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Ei näitä kannata niin vakavasti ottaa. Olen pahoillani, että tästä sulle mainitsin. Jos olisin nähnyt oman yrityksesi niin en olisi avannut suutani. En yleensä kerro jos näen jotain ikävää, tosi kurjaa.

Onnea yrittämiselle! Se on arvostettavaa ja hatunnoston paikka. Toivottavasti asiakkaiden maksukyky säilyy ja kilpailija ei kampita. Mutta sähän olet ottanut kaiken huomioon, joten no worries. Mukavaa jatkoa!

Ja töitä minulla piisaa, kun vain jaksan tehdä, eikä kilpailijoita ole tällä alalla juurikaan täällä Suomessa. Tällä elätän hienosti itseni, perheeni ja työllistän 30 muuta henkilöä.

Uskon sinuun, jos näet mikä yritykseni toimenkuva on! ;)

5

Vierailija
28/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Ja töitä minulla piisaa, kun vain jaksan tehdä, eikä kilpailijoita ole tällä alalla juurikaan täällä Suomessa. Tällä elätän hienosti itseni, perheeni ja työllistän 30 muuta henkilöä.

Uskon sinuun, jos näet mikä yritykseni toimenkuva on! ;)

5

Minulle tulee siivous mieleen. Mutta siivousfirmojahan Suomessa on vaikka kuinka paljon. Niin myös morsiuspukuliikkeitä. Outoja värinöitä lähettelet.

Ja kiva, kun voit olla varma ettei kilpailijoita ole. Silloin kun on monopoli, niin siitä kannattaa nauttia. Jotenkin vieläkin kuvittelen, että syyskuussa olet jo toisissa ajatuksissa. Miten voinkin saada näin kummia tuntemuksia, vaikka ihan muuta kerrot.

Vierailija
29/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vieläkin kuvittelen, että syyskuussa olet jo toisissa ajatuksissa. Miten voinkin saada näin kummia tuntemuksia, vaikka ihan muuta kerrot.

No kerroppas sitten millaisia nämä olisi?! ;)

Huumorimielellä lukisin ne mielellääni.

Mitkä ovat nämä niin vahvat tuntemuksesi?! Ja miksi juuri kohdallani?

5

Vierailija
30/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, kun luin ekaa kommenttiasi välähti kuva ihmisestä (en tiedä edes mies vain nainen) joka painaa päänsä voipuneena alas, kädessä paperi. Kuvassa oli niin paljon alistumista, ehkä murhettakin, että ajattelin että vielä voisi jotain tehdä. Onneksi tämä ei nyt sitten koskenut sua. Tunne oli voimakas. Mä olen muutenkin empaatinen ihminen ja menen liiankin kanssa ihmisten iloihin ja suruihin mukaan.

Samoin se hiusjuttu tuli voimakkaana. Ajattelin, että olet kampaajalle menossa ja tekee sulle hurjat kutrit. Mutta onneksi ei tämäkään ollut ongelma. Ja sä osaat huolehtia että yrittäjällä on hyvä malli ja väri päässä, vaikka itse laittaisitkin eikä mikään juhannusroihu.

Kaikkea hyvää. Ehkä olet vain muuten niin valovoimainen yksilö, että alkoi muakin puhuttaa.

Nyt mun tekisi vielä mieli puhua taidehankinnasta, mutta varmaan kerrot että et harrasta taidetta. Jos kuitenkin harrastat, niin nyt tarkkana. Jotain mitä olet etsinyt on tulossa myyntiin. Alkuperä kannattaa kuitenkin tarkistaa ja että myyjällä on lupa tehdä kaupat.

Mutta leikkiä, leikkiä tämä.

Vierailija
31/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairauslomalla, enkä töissä.

Olen ollut jo pitkään. Minulla ei siis ole mitään yritystä.

Olen töissä paskassa duunissa, josta en pidä yhtään! Ja toivonkin saavani sieltä potkut, koska ei ole varaa irtisanoutua itse.

Taidetta minulla ei ole varaa ostaa, koska olen kirjaimellisesti köyhä ja velallinen.

5, ja tässä totuus!

Vierailija
32/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairauslomalla, enkä töissä.

Olen ollut jo pitkään. Minulla ei siis ole mitään yritystä.

Olen töissä paskassa duunissa, josta en pidä yhtään! Ja toivonkin saavani sieltä potkut, koska ei ole varaa irtisanoutua itse.

Taidetta minulla ei ole varaa ostaa, koska olen kirjaimellisesti köyhä ja velallinen.

5, ja tässä totuus!

Mutta ehkä susta tulee hyvä sadunkertoja :)

Oletko ihan varma, että haluat duunista pois? Joskus on parempi ottaa se lusikka kauniiseen käteen eikä irtisanomiskirjettä. Miten olis se tiimityö? Sooloilun aika on myöhemmin, ja ihan hyvä soolo onkin tulollaan. Mutta nyt ei kannata pönttöillä. Vaikutukset on pitemmät kuin toivot. Aika kasvaa, aika nähdä suurempia kuvioita.

Kerro nyt vielä, että käytkö kampaajalla vai et?

Tämä taideasia mun vaan on uskottava. Et ole kiinnostunut vanhoista koruista, huonekaluista, astioista?

Vierailija
33/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taideasia mun vaan on uskottava. Et ole kiinnostunut vanhoista koruista, huonekaluista, astioista?

Miten tässä työssä voi mitään sooloilla?! HAH.

Istua nyt kassalla ja palvella asiakkaita, tosi sooloilua juu.

Sun pitäisi nähdä käynkö vaiko en käy kampaajalla!

No en käy, kun ei ole rahaa!!!

Ja ei, en ole kiinnostunut noista vanhoista jutuista niin kuin sinä tunnut olevan ja tuputat niitä minullekin.

No onko minulla lapsia, miestä ja mikä on sairauteni?

Vierailija
34/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä työssä voi mitään sooloilla?! HAH.

Istua nyt kassalla ja palvella asiakkaita, tosi sooloilua juu.

Sun pitäisi nähdä käynkö vaiko en käy kampaajalla!

No en käy, kun ei ole rahaa!!!

Ja ei, en ole kiinnostunut noista vanhoista jutuista niin kuin sinä tunnut olevan ja tuputat niitä minullekin.

No onko minulla lapsia, miestä ja mikä on sairauteni?

Että mä olen kassa enkä muuta tee. Enkä tykkää pöljästä työstä. Jos nyt olet kassa.

Mä näkisin sinkun.

Muuten, se kauppa voi tarjota sulle mahdollisuuden ihan johonkin muuhunkin hommaan. Mutta sun pitää olla hyvä siinä mitä teet.

Onkohan sulla se reumantapainen sairaus, jossa tulee selittämättömiä kipuja vaikka mitään ei missään kokeissa ym. näy.

Jos tämä mitä kerrot pitää paikkansa, niin toivon sinulle kyllä kaikkea parasta mahdollista.

Vierailija
35/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin meni taas kaikki!

Ja totta puhuin tällä kertaa.

Huomaan, miten olet koko ajan yrittänyt johdatella mua. Hyvä yritys todella!!

Älä rupea "näkijäksi". Se ei oo sun duunias.

Käy maanantaina siellä kirpparilla, kun vielä haluat ostaa sen taulun ja penkin! ;)

5

Vierailija
36/36 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sikäli osuit oikeaan, että tykkään kyllä koluta kirppareita :-)

Hyvää jatkoa sinulle. Elämä on.

Silloin kun etsii vastauksia tuntuu helposti siltä, että toiset johdattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän