Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laittaa häihin jopa 15000 euroa??!

Vierailija
12.08.2011 |

Olen tässä seuraillut tätä häähuumaa ja loksahtaa kyllä monttu auki, kun kuulee joidenkin paasaavan häihinsä jopa 15000-20000 euroa! Siis yhteen päivään, tai tarkemmin n. 9 tuntiin!!

MIKSI? Eikö se avioliitto siinä ole tärkein, eikä juhlat jotka siis usein kustannetaan vieläpä velaksi? Ymmärrän jos on oikeasti paljon rahaa, mutta että normaalit duunarit/opiskelijat ym järkkäävät näitä ökyhäitä.

Itse ei olisi tullut mieleenkään laittaa uuden henkilöauton hintaa yksiin juhliin! Mietittiin mieheni kanssa, että mieluumin tehdään kunnon luksusloma ja ostetaan uusia ihania huonekaluja ja kaikkea muuta kivaa, josta säilyy muutakin kuin muistot.

Ei ihme, että nykymorsiamet työllistävät sitten psyk.poleja, kun höiden jälkeinen masennus vie mukanaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh..

Mä en kestä teitä kateellisia kotiäitejä!

Kaikki eivät halua mennä naimisiin koulun jumppasalissa, syödä itsetehtyjä lihapullia, koristella ilmapalloilla, tehdä häämatkaa Tallinnaan ja sniiduilla kaikesta.

Vierailija
22/23 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat tehty 0-budjettia pienemmällä budjetilla.

Hääpari on kerjännyt vaikka mitä.

Yksiin häihin pyysi hääpari meitä tuomaan konjakkia. Ihan mieletön puhe pitää olla vsop.ta ja sitten kun tuli puhe maksusta, sanoivat se voi olla meidän häälahja. 15 pulloa konjakkia ?

Me siis miehen kanssa tosi paljon matkustellaan jatkuvasti, mutta vsop on harvoin missään tosi edullista.

Ystäväni on kuvaaja ja hän saa joka kesä hyvin paljon hääkutsuja. Jotka ovat työkeikkoja. Välillä asia selviää vasta paikan päällä.

Serkkuni mies on bändissä ja heillä on myös vastaavia. Bändillä on kesä kulta-aikaa, kaikki bändiläiset ovat opettajia ja heillä on joka ikinen viikonloppu juhlia, joissa käy maksusta soittamassa. Jos tunnet jonkun, jonka mies on bändissä, miten jollain on edes pokkaa siihen että pyytää ( vaatii ) ko bändin tulemaan ilmaiseksi soittamaan ja näin bändi menettää tuloja.

Me kun mentiin naimisiin ei haluttu mennä naimisiin missään koulun jumppasalissa tai seurakunnan salissa. Halusimme panostaa ruokaan ja juomaan sekä musiikkiin.

Ja nämä maksaa. Vaikka häistä on jo vuosia aikaa, muistan että ruokailu maksoi yli 50 euroa per aikuinen, juomat sai onneksi tuoda itse, jotka haettiin Tallinnan laivalta, mutta kun kaupan päälle tuli pari risteilyä, ei nekään ilmaisia ollut.

Hääpaikka varattiin keskustasta, koska valtaosa tuli julkisilla häihimme.

Ja mä olen kuullut noita juttuja, kun morsiamet jälkikäteen sanoo kaikki viihtyi hyvin meidän juhlissa ja ruuaksi oli vaan kalakeittoa, mutta hyvin se maistui kun pohja kattilasta näkyi jne jne.

Tosiasia on ettei halvalla saa hyvää. Saa ehkä keskinkertaista, mutta ei hyvää.

Ja me oltiin hoidettu raha-asiat kuntoon ennen häitä. Senttiäkään ei otettu lainaa, kaikki laskut maksettiin ajallaan ja raha ei ollut mistään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "pappa betalar", niin mitäs se morsiusparin budjettiin ja huonekaluhankintoihin vaikuttaa?! Monet näistä ökyhäiden järjestelijöistä nimittäin maksattavat häänsä vanhemmillaan... Ei mene mun jakeluun, mutta olenkin ilmeisesti liian itsenäinen ja omavarainen aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi