Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako enää missään myytyä 2000-luvun alun yhdistelmiä

Vierailija
12.08.2011 |

Meillä näitä jopa kahdet, kun toiset oli aktiivi- ja toiset parvekekäytössä.

Raha ei ole tärkein, vaan se, että saa pois jaloista. Tietysti olisi ihan kiva, jos vaikka parikymppiä saisi ja niillä vaikka uutta vaatetta lapsille. Ostaako kukaan enää esim. mummola- tai parvekekäyttöön? Kieltämättä kuosit aika out..

Tai voiskohan lahjoittaa vaikka johonkin turvakotiin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myynnissä ne ainoat ja oikeat (:D) Emmaljungat vuodelta 2007 ja hintana 150 euroa mutta ei mene ei.Liekö kuosi sitten se ettei kiinnosta...

Vierailija
2/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella lapsella olleet, hyväkuntoiset. Kiva kuulla, millaisia ehdotuksia ap saa, koska omistakin olisi hyvä päästä eroon ihan

tilanpuutteen takia. Meillä kuosit on sentään ihan ok eikä mistään erota, että on jo aika vanhat, tietty käytetyiltä näyttää. Huutikseen en jaksa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2009 malliset ja kuosiset yhdistelmät, ei taida kukaan ostaa kun ei ole sitä ainoaa oikeaa merkkiä.

Vierailija
4/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään esim. huuto.netissä pyydetään käytetyistä ihan kiskurihintoja, olkoot miten uudenveroiset tahansa.

Itse myin meidän Brio Kombit vm.-04 kolme vuotta sitten 150€:lla. Olivat kahdella käytetyt. Enempää en olisi ilennyt pyytää

Vierailija
5/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusessa just vähän vanhemmat ja edulliset vaunut, mummolaan sekä myös toiset omalle pihalle, jos jollain on niin saa tarjote ii_nes@hotmail.com

Vierailija
6/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin sinivalkoruutuiset (entiedä vuotta mutta ilmeisesti aika vanhat :p) emaljungat 30e parvekevaunuiksi. Lisäksi olen nähnyt monella 2000 luvun alun yhdistelmiä ihan arkikäytössä. Myös esim päiväkoteihin, lastenkoteihin tai fidalle voi niitä tarjota.

Jos niistä esim. kirpparilla/huutiksessa pyydät jonkun 20-30e niin etköhän pääse niistä eroon :)

Vierailija
7/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vein 2004-mallin emmaljungat sairaalan lastenosastolle ja olivat aivan älyttömän kiitollisia niistä.

Vierailija
8/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusessa just vähän vanhemmat ja edulliset vaunut, mummolaan sekä myös toiset omalle pihalle, jos jollain on niin saa tarjote ii_nes@hotmail.com

Meillä vielä puolisen vuotta omassa käytössä (ap), valmiiksi jo kyselin mitä niille sitten tekisin. Mutta hyvä tietää, että jollekin kelpaisi.

Luulen, että jos laitat ostoilmoituksen jonnekin, niin varmasti saat tarjouksia. Varmaan aika monilla näitä lojuu varastossa.

Vierailija
9/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kehtaisi myydäkään, mutta voisi varmaan kysyä sairaaloista ottavatko vastaan!

Vierailija
10/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin parveke/mökki/mummolavaunuiksi luulisi menevän kun et liikaa pyydä. Itselläkin oli tosivanhat kärryt partsivaunuina aikoinaan.

Vierailija
11/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään esim. huuto.netissä pyydetään käytetyistä ihan kiskurihintoja, olkoot miten uudenveroiset tahansa. Itse myin meidän Brio Kombit vm.-04 kolme vuotta sitten 150€:lla. Olivat kahdella käytetyt. Enempää en olisi ilennyt pyytää

pyytämääni 250 euroa. Yhdellä olleet. Kulutuksen merkit näkyivät VAIN pyörissä.

Halvemmalla en olisi halunnut myydä!