Minä vuonna olet syntynyt?
Haluan vaan nähdä minkä ikäistä porukkaa täällä käy.
Kommentit (38)
eikä vaihdevuosista tietoakaan, olen raskaana:)
eli vuosimallia -91 olen.
Reipas viikko ja tulee maaginen 20vuotta täyteen x)
ONNEA ja paljon:-)
Tunnen naisen, joka on syntynyt, kun äitinsä oli 48v ja on ihanin tuntemani ihminen. Mulla olleet aina normaalit menkat, joten olen luottavainen ja kaikki nyt hyvin.
Mä vielä hämärästi muistan omat 20 v synttärini. Olin Saksassa kauheassa mahataudissa, jonka sain Unkarista. Huojuin sukulaiseni luo kuumeessa ja tärisevänä. Oksensin ja konttailin vesipulloa.
Mutta toivottavasti sulla on kiva ja hauska syntymäpäivä:-)
Mä vielä hämärästi muistan omat 20 v synttärini. Olin Saksassa kauheassa mahataudissa, jonka sain Unkarista. Huojuin sukulaiseni luo kuumeessa ja tärisevänä. Oksensin ja konttailin vesipulloa. Mutta toivottavasti sulla on kiva ja hauska syntymäpäivä:-)
Awww, voi kiitos :)
Ja juu toivon että ois kivat synttärit. Pieni pettymys tuli kun kavereil ei ole varaa men pitkään toivomalleni risteilylle kanssani... mut noh, nyt sitten aiotaan bilettää kotosalla oikeen kovasti ^^
Mun ystäväni äiti oli liki 44, ja ystäväni on tosi hieno nainen (kuten äitinsä). Mun kälyn äiti oli 48 v., eikä lapsessa ole mitään vikaa:-). Oma äitini oli vain 42v...
Onnea sinulle vielä kerran. Ystäväni on mun mielestä sisarussarjansa paras painos, vaikka äitinsä oli peloissaan koko raskauden ajan
näytän 16 vuotta itseäni nuoremmalta.
Olen isä.
Kertaalleen eronnut, lapsia neljä, joista yksi jo täysi-ikäinen. Uudessa parisuhteessa, haaveilen vielä kahdesta "iltatähdestä", mutta toisaalta en halua kiirehtiä (suhdetta takana vasta 1,5v)
Siinäpä ne tärkeimmät ;D
Eikä myöskään vaihdevuosista tietoakaan.. nuorimmainen on 1v9kk
Ja ei ole vielä vaihdevuosioireita:) Enkä itseäni kiukkuiseksi luonnehtisi. Kuopus on 5v. ja isommat ihanat 8v. ja 12v. Äitinä olo on kivaa!
kamala 25v kriisi. Vielä muutama kuukausi onneks eloa lähempänä syntymää ku viittäkymppiä jäljellä :)
on täällä näköjään samanikäsiä ja vanhempiakin. Luulin jo olevani vanhin tällä palstalla......
ONNEA ja paljon:-)
Tunnen naisen, joka on syntynyt, kun äitinsä oli 48v ja on ihanin tuntemani ihminen. Mulla olleet aina normaalit menkat, joten olen luottavainen ja kaikki nyt hyvin.
helposti raskautuvalle joka olen ajatellut että 38 vuotiaana saatu kolmonen taatusti on viimeinen :D
1971 olen syntynyt ali aika tasan 40.
1989