Minä vuonna olet syntynyt?
Haluan vaan nähdä minkä ikäistä porukkaa täällä käy.
Kommentit (38)
kiukkusia vaihdevuosiämmiä, ei ihme että palstan viestit ovat usein niin negatiivisia ja ilkeitä...
kiukkusia vaihdevuosiämmiä, ei ihme että palstan viestit ovat usein niin negatiivisia ja ilkeitä...
Otan osaa, ei kuulemma herkkua.
Mulla ei onneksi vielä, koitan varautua henkisesti, etten muutu vanhaksi kurppanaksi kuitenkaan.
T. vm -65
Heh, onpas täällä vanhoja kurppanoita kiukkusia vaihdevuosiämmiä, ei ihme että palstan viestit ovat usein niin negatiivisia ja ilkeitä...
Mikähän saa nuoren ihmisen noin negatiiviseksi..?
Heh, onpas täällä vanhoja kurppanoita kiukkusia vaihdevuosiämmiä, ei ihme että palstan viestit ovat usein niin negatiivisia ja ilkeitä...
eikä vielä vaihdevuosioireita. Lapsiperheen elämää vielä elellään.
kuolema nyt ei katso, minkä ikäisiä kolkuttelee kantapäille...Senpä vuoksi kannattaakin ennemmin iloita elämästään kuin surkutella ikää - etenkään muiden. ;)
t. Sama
av-mammojen ikien keskiarvon. Laskin sen tuossa äsken ja sain tulokseksi 33.6 vuotta :)
Ja ihmettelen myös tuota ensimmäistä viestiä :O
oon -73
nm.vuodesta 2006joka pirun päivä täällä enkä taaskaan ajoissa nukkumassa :S
Mä olen notkunut tääll vuodesta 2000. todella säälittävää. Ja ikäni puolesta sopisin monen mummoksi, Äiti vuosimallia 2000.
ja vuodesta...ööööh... 2004 lähtien täällä terrorisoinut :)
1961