Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika, kun hiilareita rajoittamalla en ole saanut

Vierailija
12.08.2011 |

niitä "kolmessa päviässä 2kg pois"-onnistumisia? 3 päivää rajoittanut hiilareita välille 25-50 ja multa on "lähtenyt" 200g, mikä mielestäni on ihan normaalia painonvaihtelua, eikä laihtumista. Kalorit on myös maltilliset ja salilla olen treenannut entiseen malliin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita on tullut 1400-900 paikkeilla ja olen salilla treenannut mm. selän, rinnan ja kädet ja päälle kuntofillarilla 25min/kerta. Mä kyllä odotin sellaista kivaa parin kilon nesteiden poistumista viikonlopuksi, vaan eipä tippunut. Proteiinia olen saanut todella hyvin.

t.ap

Vierailija
2/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita on tullut 1400-900 paikkeilla ja olen salilla treenannut mm. selän, rinnan ja kädet ja päälle kuntofillarilla 25min/kerta. Mä kyllä odotin sellaista kivaa parin kilon nesteiden poistumista viikonlopuksi, vaan eipä tippunut. Proteiinia olen saanut todella hyvin.

t.ap

ei oo keränny turhia nesteitä, niin eipä niitä sillon alussa tipukaan mitenkään erityisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa raejuuston ja mustikkakeiton kera ja päivällä täysjyväruista on aivan perusteltua. Muun päivän ravinnon voi koostaa kasvispainotteisista aterioista. Laihdut varmasti, sillä täysjyvävilja pitää nälkää hyvin.

Vierailija
4/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lista on irvikuva karppauksesta. Tuntuu että jotain on jäänyt sisäistämättä.

aamiainen: marjoja + pala karppileipää + kalkkunaleikkele + kurkkua + kahvia rasvattomalla maidolla Välipala: Mehukeitto + lasi maitoa lounas: Salaatti + kasviöljypohjainen kevyt salaatinkastike + 1/2 purkkia raejuustoa + kana/kalafile Välipala: pala karppileipää + kalkkuna leikkele + maito + mehukeitto Päivällinen: salaattia + kastike + vihanneksia + raejuusto purkin toinen puolikas +kana/kalafile tai tonnikalaa Iltapala: pala karppileipää + kalkkunaleikke + marjoja + maito

Vierailija
5/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kuule. Katotaan kolmen viikon päästä uudestaan.

Vierailija
6/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilareiden vähentäjiin, jotka hehkuttavat täälä näitä nopeita pudotuksia parin päivän jälkeen.

t.ap

Vierailija
7/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiilareiden vähentäjiin, jotka hehkuttavat täälä näitä nopeita pudotuksia parin päivän jälkeen.

t.ap

Varmaan lähtöpaino vaikuttaa myös. Tottakai reilusti ylipainoiselta lähtee nopesti nestettä, kun hiukan viitsii katsoa syömisiään.

Vierailija
8/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Varmaan lähtöpaino vaikuttaa myös. Tottakai reilusti ylipainoiselta lähtee nopesti nestettä, kun hiukan viitsii katsoa syömisiään.

tät kokeilla nyt kuukauden verran. katsotaan sitten onko tuloksia vai palaanko entiseen ruokailusysteemiin.

t.ap

Vierailija
9/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sovi kaikille.

Vierailija
10/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa nestettä sitoutunut elimistöön. Jatka vaan sinnikkäästi :)

Vierailija
11/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen:

marjoja + pala karppileipää + kalkkunaleikkele + kurkkua + kahvia rasvattomalla maidolla

Välipala:

Mehukeitto + lasi maitoa

lounas:

Salaatti + kasviöljypohjainen kevyt salaatinkastike + 1/2 purkkia raejuustoa + kana/kalafile

Välipala:

pala karppileipää + kalkkuna leikkele + maito + mehukeitto

Päivällinen:

salaattia + kastike + vihanneksia + raejuusto purkin toinen puolikas +kana/kalafile tai tonnikalaa

Iltapala:

pala karppileipää + kalkkunaleikke + marjoja + maito

Vierailija
12/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myös seurata kalorinkulutusta, liian vähän ei saa syödä, mutta ei myöskään yli kulutuksen!

pelkästään hiilareita karsimalla ei laihdu!

Vierailija
13/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti vain sillä. Jatkuva pupeltaminen kuten ylempänä ollut esimerkki antaa ymmärtää, ei ole järkevää eikä karppauksen "idean" mukaista ollenkaan. Kropalle pitää antaa aikaa tehdä työnsä sen ruoan kanssa ja samalla myös levätä!

Vierailija
14/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen:

marjoja + pala karppileipää + kalkkunaleikkele + kurkkua + kahvia rasvattomalla maidolla

Välipala:

Mehukeitto + lasi maitoa

lounas:

Salaatti + kasviöljypohjainen kevyt salaatinkastike + 1/2 purkkia raejuustoa + kana/kalafile

Välipala:

pala karppileipää + kalkkuna leikkele + maito + mehukeitto

Päivällinen:

salaattia + kastike + vihanneksia + raejuusto purkin toinen puolikas +kana/kalafile tai tonnikalaa

Iltapala:

pala karppileipää + kalkkunaleikke + marjoja + maito

Mutta mun mielestä kuulostaa aika kitudieetiltä. Itse syön vain ruoka-annoksia, niin ei tartte syödä turhia välipalpoja. Eikä tartte syödä mitään höpöhöpökevyitä:)

Vierailija
15/15 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti laittaa että kunnon ruoka-annoksia(mutta karpisti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme