Mies, saatko tyydytettyä naisesi
ja mistä tiedät sen?
Olen nainen ja haaveilen, että voisin joskus hyväillä naista pitkään ja huolella. Hyväillä rintoja, kysellä ja katsella, mikä tuntuu parhaalta.
Imeä toista nänniä ja samalla hyväillä toista hiplaillen varovaisesta voimakkaampaan.
Huolehtisin koko vartalon käsittelystä ennen siirtymistä herkimmille alueille.
Avaisin varovasti häpyhuulet ja koskisin kielellä hellästi kostuneita alueita. Käyttäisin sormia, huulia ja kieltä kiusoitellen pitkään.
Laittaisin sormen tai kaksi sisään ja etsisin röhelöisen alueen, joka saa ihanan tunteen aikaan. Samalla nuolisin klitorista ja jatkaisin, kunnes tiedän huipun tulevan.
Ja naisellehan tuon voi tehdä useamman kerran.
Niin, haaveilen naisen kanssa olemisesta ja haluaisin kokeilla, saanko tyydytettyä naisen.
Naisena tiedän, miltä naisesta tuntuu ja miltä nainen näyttää ja kuulostaa orgasmin koukeroissa.
Kommentit (15)
Tiedän siitä että olen kovin aktiivinen ja aina valmis ja silti muija haluaa ja haluaa ja haluaa vain läheisyyttä, seksiä ja tyydytystä.
Mun kohdalla on niin, että kunnolla tyydytettynä en halua ihan kohta.
Saakohan se sun muijas sit kuiteskaa..
Tiedän siitä että olen kovin aktiivinen ja aina valmis ja silti muija haluaa ja haluaa ja haluaa vain läheisyyttä, seksiä ja tyydytystä.
ja mistä tiedät sen? Olen nainen ja haaveilen, että voisin joskus hyväillä naista pitkään ja huolella. Hyväillä rintoja, kysellä ja katsella, mikä tuntuu parhaalta. Imeä toista nänniä ja samalla hyväillä toista hiplaillen varovaisesta voimakkaampaan. Huolehtisin koko vartalon käsittelystä ennen siirtymistä herkimmille alueille. Avaisin varovasti häpyhuulet ja koskisin kielellä hellästi kostuneita alueita. Käyttäisin sormia, huulia ja kieltä kiusoitellen pitkään. Laittaisin sormen tai kaksi sisään ja etsisin röhelöisen alueen, joka saa ihanan tunteen aikaan. Samalla nuolisin klitorista ja jatkaisin, kunnes tiedän huipun tulevan. Ja naisellehan tuon voi tehdä useamman kerran. Niin, haaveilen naisen kanssa olemisesta ja haluaisin kokeilla, saanko tyydytettyä naisen. Naisena tiedän, miltä naisesta tuntuu ja miltä nainen näyttää ja kuulostaa orgasmin koukeroissa.
Minulle saisit tehdä noin koska vaan.. ;)
Kyllä miehenikin osaa minut tyydyttää, tosin toisella tavoin.. :)
En ole naisten välistä kokenut enkä pahemmin siitä haaveillutkaan, mutta tuollainen kuulostelu ja mun reaktioiden seuraaminen ja niiden mukaan eteneminen kuulostaa kyllä tavattoman ihanalta... Ainakin kuvailet sen herkullisemmin kuin yksikään mies aiemmin! =)
varmaotteisesta miehestä, joka ei turhia kysele vaan tekee ja seuraa naisen reaktioita. Olet varman niitä naisia, jotka lukevat harlekiineja ja eroottisia novelleja. Ne tekstithän on kermalla ja hunajalla kuorrutettuja joilla ei ole mitään tekemistä elävän elämän kanssa kuten ei tälläkään "röpelöisen kohdan etsimisellä". Kumppanin kanssa kemiat kohtaa tai sitten ei. Tyttörakkaus voi olla kivaa lukemista, mutta miten mahtaa olla tussunhaju naaman edessä ihan tosielämässä? :)
En ole naisten välistä kokenut enkä pahemmin siitä haaveillutkaan, mutta tuollainen kuulostelu ja mun reaktioiden seuraaminen ja niiden mukaan eteneminen kuulostaa kyllä tavattoman ihanalta... Ainakin kuvailet sen herkullisemmin kuin yksikään mies aiemmin! =)
Tai siis oletko nähnyt ja kuullut itsesi orgasmin?
Vaimoni sanoi, että hän näyttää orgasmin saadessaan naurettavalta. En ole lainkaan samaa mieltä.
Naisena tiedän, miltä naisesta tuntuu ja miltä nainen näyttää ja kuulostaa orgasmin koukeroissa.
Eipä tuo ap:n haave vielä mitään...
Mutta missä olisi nainen, joka saisi tyydytettyä miehensä? Orgasmin nyt saa varmasti aiheutettua aika helposti useimmille miehille. Vähimmillään se ei vaadi muuta ponnistelua kuin läsnäolon. Mutta missä on nainen, joka osaisi pitää miehen tyytyväisenä seksielämään kokonaisuutena.
Siinä teille naisille vaatimus pohdittavaksi.
Eipä tuo ap:n haave vielä mitään...
Mutta missä olisi nainen, joka saisi tyydytettyä miehensä? Orgasmin nyt saa varmasti aiheutettua aika helposti useimmille miehille. Vähimmillään se ei vaadi muuta ponnistelua kuin läsnäolon. Mutta missä on nainen, joka osaisi pitää miehen tyytyväisenä seksielämään kokonaisuutena.
Siinä teille naisille vaatimus pohdittavaksi.
Eihän se ole edes vaikeaa!!! Rakasta täysillä ole aito oma itsesi nauti ja anna miehenkin nauttia. meillä toimii!! Ja kuulemma juuri siitä syystä että olen juuri aito oma itseni en feikkaa...niin homma toimii.
Heippa, kyllä olemme alusta asti tehneet sen että kumpikin saamme orgasmin, tavalla tai toisella. Ei seksi saa olla niin että toinen nauttii ja toinen ei.M45.
määrällisesti ja laadullisesti. Ei ole tullut tilannetta, että mies tai minä kieltäydyttäisi seksistä, ei edes kuukautisten aikana. Yhdyntää ei silloin ole, vaan mies saa oraalista namia ja minä jotain muuta.
Molemmille on täkeää, että saa toisen halun kasvamaan kasvamistaan ja että orgasmi tulee kummallekin. Ja tämäkin sitten vaihtelevilla keinoilla.
Uusia seksijuttuja kokeillaan, tosin anaalia ei.
Jotenkin tuo mies saa minut roihahtamaan kerta kerran perään.
Haluaisin joskus, että vaimo ratsastaisi minut laukeamiseen saakka, mutta kunto ei kestä. Haluaisin myös, että puristelisi pillullaan, mutta ei osaa/pysty. Tai että ei tekisi suihinottoa aina samalla tavalla ja muistaisi, minkä olen sanonut tuntuvan hyvältä. Mutta ei vain mene jakeluun. Niin turhauttavaa. :(
Eihän se ole edes vaikeaa!!! Rakasta täysillä ole aito oma itsesi nauti ja anna miehenkin nauttia. meillä toimii!! Ja kuulemma juuri siitä syystä että olen juuri aito oma itseni en feikkaa...niin homma toimii.
on helppoa... rouva voisi vaikka pysäkillä seistessään puristella sisempiä lihaksiaan...itse olen sitä tehnyt aina silloin tällöin ja sitä ei edes huomaa...mieheni on aivan haltioissaan kun osaan puristella. itseasiassa en ymmärrä miksi naiset eivät "treenaa" alapäätään ?? siitä on meolemmille iloa :)
Haluaisin joskus, että vaimo ratsastaisi minut laukeamiseen saakka, mutta kunto ei kestä. Haluaisin myös, että puristelisi pillullaan, mutta ei osaa/pysty. Tai että ei tekisi suihinottoa aina samalla tavalla ja muistaisi, minkä olen sanonut tuntuvan hyvältä. Mutta ei vain mene jakeluun. Niin turhauttavaa. :(
Vaikken ole mikään urheilullinen tms niin ratsastin miehelläni laukeamiseen (siis miehen laukeamiseen) saakka jopa kun olin 7kk raskaana. Mieheni ei muuten ole aikaisempien naistensa kanssa lauennut kun nainen on ratsastanut, minä otin sen haasteena ja käyttelin pillulihaksiani yms niin onnistuin. Suihinotossa olen aina ollut hyvä ja mieheni iloksi opettelin vielä nielemäänkin. Nautin siitä että mieheni nauttii. Ja mieheni opetteli tyydyttämään minut, exien kanssa tapahtuneet laukeamiset voi laskea yhden käden sormilla, mutta aviomieheni löysi "taikanapin" jo parin kk yhdessä olon jälkeen ja saa minut tulemaan (lähes) joka kerta.. :)
Piti vastata tähän. Onnistuisko nyt..