Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuorsaa - en saa nukuttua

Vierailija
12.08.2011 |

Mies on kova kuorsaamaan. En saa nukutuksi lainkaan, meteli on niin kova.

On kuulemma oma vikani kun en nuku, minun pitää tottua siihen.

No en ole vieläkään tottunut vaikka olemme olleet 3 v yhdessä.

Joskus menen toiseen huoneeseen nukkumaan, mutta en kuulemma saa sielläkään nukkua vaan hänen vieressään.

Olen tosi väsynyt joka päivä, ja vauvakin on tulossa joka valvottaa muutenkin.

Olen käskenyt laihduttaa muutaman kilon, ehkä se auttaisi, mutta ei auta ei..

Olen kokeillut myös korvatulppia.

Onko muita kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies kuorsaa myös tosi kovassti, joskin on vähentynyt sen jälkeen kun lopetti tupakoinnin muutama vuosi sitten ja alkoi liikkua enemmän. minä saan nukuttua, jos ehdin nukahtaa ennen miestä..tosin jos herään yöllä, joudun tönimään miestä, että vaihtaa asentoa, ja lopettaa kuorsaamisen hetkeksi.

Jos ehtii nukahtaa ennen minua, ja ehtii alkaa kuorsaamaan, niin sitten voi taas oma nukahtaminen kestää..vaikkakin, nyt kun tarkemmin ajattelen, tämä on tosiaan vähentynyt tosi paljon nyt kun ei polta ja on pudottanut painoa/liikkuu enemmän!

Vierailija
2/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman terveytensä takia. Kuorsaus on vähentynyt, mutta ei poistunut. En usko, että tulemme koskaan nukkumaan samassa makuuhuoneessa. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen päätin, että miehen takia en valvo. Nyt en varmaan osaisikaan nukkua miehen vieressä, vaikka meillä iso parisänky.

Nukuin aluksi sohvalla, milloin missäkin, mutta nyt sentään kunnon sängyssä. Tulevaisuudessa ostamme isomman kodin, jossa jokainen halutessaan saa oman makuuhuoneen. Sitä odotan! aion hankkia sinne parisängyn myös:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla apteekissa myytävää suihketta.

Vierailija
4/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et "saa" mennä toiseen huoneeseen nukkumaan. Millä oikeudella mies sinua määrää ja tässä tapauksessa estää sinua nukkumasta?

Kannattaa tarkistaa kitarisat (siis miehen), laihduttaminen auttaa myös. Ja eri makuuhuoneet.

Vierailija
5/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvatulppia kolmatta vuotta, ei haittaa kuorsaus yhtään :) Apteekissa myydään perusmallia vähän kalliimpia tulppia, joista valkkaat sopivan koon, mulla on medium tai small. Suosittelen.

Vierailija
6/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa mennä toiseen huoneeseen nukkumaan! Nyt luet kuule sille äijällesi madon luvut, ja panet hänet muualle nukkumaan, ei sinun ison vatsasi (raskaana) kanssa tarvitse patjoille paeta!

Äitin ja isäni ovat olleet naimisissa jo 37 v, joista viimeiset 17 v nukkuneet eri huoneissa juurikin tuon kuorsauksen vuoksi. Molemmat tyytyväisiä. Hirveän yleistä, äitini työkavereista monella kuulema sama järjestely. Isällänikin kaikki lääkkeet, laihdutus, yli yön unen seuranta, leikkaus, yms. tehty, ei auta.

Vierailija
7/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli aivan hirveää. Suihke auttoi vähän muttei koko yötä, mutta nyt on vihdoin löytynyt ratkaisu!

Mies osti sellaisen muovisen häkkyrän joka laitetaan yöksi suuhun ja pitää paikat sellaisessa asennossa ettei se pääse kuorsaamaan. Vaikutus on aivan mielettömän hyvä, suurimpana osana öistä ei kuulu pihaustakaan. Esim. nyt miehelläni on jopa nuha, mikä aina on pahentanut kuorsaamista, eikä silti kuulunut mitään koko yönä.

Pari kertaa on käynyt niin että jossain vaiheessa yötä on vähän jotain pientä rohinaa kuulunut, en tiedä onko se koje ollut jotenkin väärässä asennossa tms, mutta se on ollut erittäin pientä.

Suosittelen lämpimästi, se on parantanut mun elämiseni laatua selvästi. Ikävä kyllä en muista minkä merkkinen se oli, mutta googlaamalla varmaan löytyy.

Vierailija
8/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus että en tykkää kun en kuule sitten jos lapsilla on yöllä jotain hätää, painajaisia tms.

korvatulppia kolmatta vuotta, ei haittaa kuorsaus yhtään :) Apteekissa myydään perusmallia vähän kalliimpia tulppia, joista valkkaat sopivan koon, mulla on medium tai small. Suosittelen.

Vierailija
9/9 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on tosi tärkeä.

Meidän avioliitto + seksi parantu huomattavasti kun passitin miehen nukkumaan eri huoneeseen. Hänelle uusi sänky ja jäätiin vauvan kanssa makuhuoneeseen.

Molemmat voivat paremmin ! Omat huoneet suosittelen !