Ei vitsit mä en tajua miehiä
jotka lähettävät kuukausittain rahaa jollekkin thaikkulille jota näkevät kerran vuodessa pari viikkoa. Onko ne oikeasti niin tyhmiä?
Mä vielä ymmärrän että käy maksullisissa naisissa (tai miehissä) mutta eiköhän se ole sitten siinä. Unohdetaa syöttämiset, juottamiset ja mummonkumminkaiman sairaskuluavustukset
Kommentit (8)
Luonne niillä on ihan eri kuin suomi tammoilla, uskollisia, rehellilsiä, kunnioittavia ja toosakin on tiukempi kuin kenelläkään suominaisella, pieniä ja nätin näköisiä toisin kuin suurin osa suomi naisista.
Mutta mitä se hyödyttää jos näet sitä kerran vuodessa? Ja tuo uskollisuus jos on eri maassa.. Luulisi jo nuo baarihuorat tietävän
Luonne niillä on ihan eri kuin suomi tammoilla, uskollisia, rehellilsiä, kunnioittavia ja toosakin on tiukempi kuin kenelläkään suominaisella, pieniä ja nätin näköisiä toisin kuin suurin osa suomi naisista.
Mutta mitä se hyödyttää jos näet sitä kerran vuodessa? Ja tuo uskollisuus jos on eri maassa.. Luulisi jo nuo baarihuorat tietävän
Tässä tapauksessa laatu korvaa määrän.
Itellä ollut vain isomunaisia ja tiukka on. Lisäksi olen oikein mukava ja ihana. En vaan oikein löydä ketään, jonka huolisin.
Itellä ollut vain isomunaisia ja tiukka on. Lisäksi olen oikein mukava ja ihana. En vaan oikein löydä ketään, jonka huolisin.
Kyllä se vakka kantensa löytää ja hyvä niin.
99% rahaa lähettävistä tietää että se on vaan peliä ja sillä taataan seuraavan loman seura. Toki on niitäkin ressukoita jotka luulevat (baari)naisten olevan tosissaan.
Pattiksen Walking street on aikuisten Disneyland :)
99% rahaa lähettävistä tietää että se on vaan peliä ja sillä taataan seuraavan loman seura. Toki on niitäkin ressukoita jotka luulevat (baari)naisten olevan tosissaan.
Pattiksen Walking street on aikuisten Disneyland :)
No jo on peliä jolla ei saa mitään. Kyllä siellä naisia riittää seuraavalla kerralla on uudet jos ei samakin jonossa. "On vaa tyhmää maksaa liikaa"
Moniko nainen oikeasti rahoittaisi jotain rantapoikaa ympäri vuoden ja kävis kerran vuoteen nusasee?
Moniko nainen oikeasti rahoittaisi jotain rantapoikaa ympäri vuoden ja kävis kerran vuoteen nusasee?
Hyvin moni, on olemassa rantoja esim. Balilla jossa paikalliset gigolo miehet elättävät itsensä turisti naisten maksamana.