Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieleni muistaa paria "asiantuntijaa" sähköpostilla.

Vierailija
11.08.2011 |

Ja kertoa heille, että se lapsi, jonka he pikasilmäyksellä päättivät olevan terve (ja siinä sivussa minun olevan ylihysteerinen vanhempi, joka ei tiedä erityislapsen ja tavislapsen eroa), on saanut nyt jo viisi diagnoosia ja on jo vuoden verran saanut vammaistukea kelalta.

Ja että kaiken huipuksi minä olen nykyään hänen omaishoitajansa.

Oon vissiin vähän katkera edelleen noista kommenteista, vaikka yritänkin olla olematta...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompaan kuntoon sen jälkeen, kun nuo asiantuntijat mielipiteensä ovat kertoneet. VAan päinvastoin eteenpäin on menty paljon...

ap

Vierailija
2/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vaan et minkälaisia asioita ei ole huomattu. Meillä ADHD-lapsi joka huomattiin heti tutkimusten alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka heikentänyt kuulon, neurologiset erityisvaikeudet (luultavasti muuttuu ADHD:ksi, kunhan ehditään tutkia), kiintymyssuhdehäiriö ja traumaperäinen stressihäiriö. Lisäksi puheenkehityksen viivästymä.

Erityislastentarhanopettajan mielestä ihan normaali lapsi, ei aihetta mihinkään toimenpiteisiin tai tutkimuksiin...

ap

Vierailija
4/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitona lepoa. Näin sanoi lääkäri kolme kertaa eikä tehnyt lähetettä minnekään. Neljä kuukautta tuosta ensikäynnistä siskoni kuoli vatsasyöpään. terve ihminen.

Vierailija
5/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät palautetta, miksi et pistäisi? virheitä tekee jokainen, mutta eiväthän he voi tietää tehneensä ellet kerro tilanteesta.

Se miten asioita sanotaan on tietysti sitten eri juttu mutta pistä ihmeessä mailia menemään.

t. asiantuntija muutamallakin alalla

Vierailija
6/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata laittaa ihan tällä samalla sävyllä kuin tänne purat, koska vaikka he varmasti ansaitsevat ärtymyksesi, niin mitään hyvää ei siitä seuraa että menevät vain puolustuskannalle ja aivot lukkoon.

Mutta jos sanot ystävällisellä sävyllä ja asiallisesti, että sinua on jäänyt vaivaamaan asia, ja että haluat kertoa miten tässä sitten kävi, niin ehkä se saa heidät vähän ajattelemaan.

Vierailija
7/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tällainen sävy ole kovin hyödyllinen muuta kuin näillä palstoilla, joilla voi puhista kiukut pois. :)

Voisihan tuota viestiä laittaakin, sitten kun on kiukku laantunut ja järki palannut... Eihän tällä nyt mikään kiire ole, kun ei enää edes asuta heidän alueellaan. Mutta kai se ammattitaidon kehittämiselle olisi ihan hyvä kuulla rakentavaan sävyyn, että on tullut tehtyä virhearviointeja.

ap, joka tietää itsekin töppäilleensä töissä

Vierailija
8/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ammattilaisten pitää osata ottaa ammatillisesti vastaan vaikka vähän kiukkuisempikin palaute. Terv. itsekin eräs ammattilainen

Vierailija
9/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni asiantuntija haluaa palautetta ja myös negatiivista varsinkin jos jätät kirosanat pois.

Mä olen itse aikoinaan lähettänyt kirjeen lukion terveydenhoitajalle jonka luona kävin kahden vuoden ajan päänsäryn vuoksi.Hän ei pelkästään vähätellyt vaivaani vaan pilkkas mua myös muiden oppilaiden aikana leimaten minut luulosairaaksi ja yliherkäksi ja laiskaksi yms.

Päästäni löytyi myöhemmin hyvänlaatuinen kasvain joka painoi jotain hermoja josta johtui jatkuva särky ja paineen tuntu.Kasvain leikattiin pois,lääkäreiden mukaan olisi jatkanut kasvua ja näin voinut aiheuttaa jopa aivoveren vuodon.

Pointtini on siis se et lukion t.hoitaja ei suostunut antamaan mulle aikaa edes koululääkärille saatika ohjannut eteenpäin vaan selitti asian niin et mulla on jotain mielenterveys ongelmia.

Vierailija
10/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällällää, olitte väärässä?

Vierailija
11/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sun lapsella voi olla kiintymyshäiriö ja traumaperäistä stressiä???

Oletko hylännyt lapsesi syntymästä lähtien uudelleen ja uudelleen??

Vierailija
12/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että kiintymyssuhdehäiriö. Minun lapsellani myös se ja pilannut tosiaan hänen elämäänsä. Olin hänen lapsuutensa päihteidenkäyttäjä ja hän huostaanotettu.

Vierailija
13/13 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti mun lapselta pitkän aikaa adoption jälkeenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä