Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaaminen alkoi jo ekaluokalla

Vierailija
11.08.2011 |

Ekaluokkalaiseni toinen koulupäivä: kotipihasta tuttu kiusaaja (tokaluokkalainen) esti menemästä koripallokentälle välitunnilla, löi takilla niin että takin vetskari satutti, sanoi käytävällä ärsyttäväksi.

Kolmaneta koulupäivänä haukkui koulun käytävällä ja ruokailussa tomaattipääksi, yllytti kaverinsa käytävällä repimään lastani takista, paiskaamaan seinään, ja lyömään selkään. Kaikki nämä sattuivat. Lapseni kaveri haki välituntivalvoja, joka käski pyytämään anteeksi. Lapseni itki kun tuli kotiin koulusta. Koulu kuuluu KiVa-projektiin laajassa muodossa.

Mitä te vanhempana tekisitte?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nyt menet sinne ovelle ja kerrot vanhemmille. Sanot että olisi mukavampi sopia tämä asia keskenänne kuin pilata kiusaajan maine opettajienkin silmissä. Mutta jos kiusaa teidän lasta vielä yhtään, viet asian rehtorille.

Vierailija
2/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pitää lopettaa ennenkuin muuttuu jatkuvaksi. KiVa-koulun toimien avulla minunkin lapseni pääsi eroon kiusaajastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittopyynnön. ei ollut nimittäin juuri silloin paikalla kun soitin. Olen nimittäin ihan tosissani tämän asian kanssa, enkä ala leikkiin noiden vanhempien kanssa mitään ootteko kunnolla -leikkiä. Se lapsi on kaikkien kauhu ja riesa pihapiirissä, ja apua se tarvii ja erityisopetusta, sosiaaliset taidot täysin kehittymättä. Aggressiivinen ja väkivaltainen, mun arvio (ja muutaman muun) että sillä on joku diagnoosi, faktatietoa ei kylläkään ole. ap

Vierailija
4/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliseen sävyyn, mutta selvästi sanoen, että toivon että asia selvitetään. Mitä nopeammin tähän puututaan, sen parempi. Ehkä viisainta kertoa myös vähän taustaa (koska kiusaaminen ei välttämättä pysy koulunpihalla)

Vierailija
5/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaisin rinnuksista mukulat seinälle ja antaisin kuulua, että mun muksua ette enää ikinä kiusaa. Piste.

Vierailija
6/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vedä ympäri korvia näitä kiusaajia.

Kerro kiusaajien nimet julki netissä ja vanhempien nimet ja naamat

Vierailija
7/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittopyynnön. ei ollut nimittäin juuri silloin paikalla kun soitin. Olen nimittäin ihan tosissani tämän asian kanssa, enkä ala leikkiin noiden vanhempien kanssa mitään ootteko kunnolla -leikkiä. Se lapsi on kaikkien kauhu ja riesa pihapiirissä, ja apua se tarvii ja erityisopetusta, sosiaaliset taidot täysin kehittymättä. Aggressiivinen ja väkivaltainen, mun arvio (ja muutaman muun) että sillä on joku diagnoosi, faktatietoa ei kylläkään ole. ap

on todellinen ongelma nyt.

Häirikköä ymmärretään loputtomiin ja muiden täytyy vaan kärsiä.

Ennen hänet olisi siirretty erityisluokalle pois kunnon ihmisten silmistä mutta nyt se on leimavaa ja ties mitä muotisanoja nyt kuuluu käyttää...

Kirjallista valitusta vaan kehiin, toivottavasti koulu ottaa asian vakavasti.

Vierailija
8/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos homma ei lopu, niin hoidan sen omakätisesti. Mun lastani ei hakkaa kukaan ilman seuraamuksia. jos koulussa ja kotona ollaan veteläperseitä, niin minä en ole.

Vierailija
9/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitosluokkalaisen häirikön kotiovella lapsen isälle, että niin kauan kun sun mukulasi kiusaa mun lasta (ekalla) niin mä tulen ja kiusaan sua, pidä mielessä.

Oli erittäin tehokasta.

Vierailija
10/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin viime syksynä kiusaaminen (töniminen) loppumaan sillä, että otettiin yhteyttä opettajaan. Opettaja oli puhuttanut lapsia yhdessä ja erikseen. Siihen kiusaaminen oli loppunut.

Jos kiusaajan vanhemmat ovat tuttuja, käy juttelemassa heidän kanssaan.

Vierailija
11/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SELLAISET HELVETINRIIVAAMAT KUSIPERKELEET ON LAITETTAVA KURIIN.

minä ainakin laitan ne kuriin UHKAILEMALLA JA PELOTTELEMALLA KO. KIUSAAJIA. jos ei siis muu auta.

teen niiden kakaroiden elämästä HELVETIN. ne kusee ja paskoo housuihinsa pelosta,näkee painajaisia.. eli kaikki nicopetterijannicoiden äidit;PITÄKÄÄ NE PENTUNNE KURISSA,TAI MINÄ PIDÄN.

piste.

Vierailija
12/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen päättänyt, että jos joku mukula alkaa minun lastani kiusata, niin nappaan tuon kakaran kaksin kiinni, tungen naaman lähelle ja latelen sellaisia uhkauksia, että meinaa pissat tulla housuun. Ja ikinä en myönnä, jos kysytään. En myönnä edes puhuneeni koko lapsen kanssa. Muille olen rakentava ja ystävällinen... sellainen herranterttu.

Vierailija
13/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailee, että se pentu jos ei tajua lopettaa vielä kusee ja paskoo housuunsa, sen verran tiukkaa tekstiä lähtee sitten, ja mähän en periks anna enkä lopeta ennen kuin on sana mennyt perille. Se ei tiennyt, minkä riesan tulee musta saamaan, todella teen sen perheen elämästä helvetin. Lastensuojeluun pari puhelua väkivaltaisesta häiriköstä vaeltelemassa pitkin pihoja yms lähtee seuraavana. ap

Vierailija
14/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailee, että se pentu jos ei tajua lopettaa vielä kusee ja paskoo housuunsa, sen verran tiukkaa tekstiä lähtee sitten, ja mähän en periks anna enkä lopeta ennen kuin on sana mennyt perille. Se ei tiennyt, minkä riesan tulee musta saamaan, todella teen sen perheen elämästä helvetin. Lastensuojeluun pari puhelua väkivaltaisesta häiriköstä vaeltelemassa pitkin pihoja yms lähtee seuraavana. ap

Vierailija
15/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin selityksen asialle ja haluaisin tietää miten asia hoidetaan eteenpäin, jotta lapsi voi turvallisesti tulla kouluun ilman, että pahoinpidellään.

Vierailija
16/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huomen aamulla. Ja varaudu siihen, että myös lapsesi kiusaa.

Vierailija
18/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkailisi vaikka kuinka kiusannutta lasta, ottaisin välittömästi yhteyttä poliisiin. Mitäs jos kuitenkin annettaisiin koulun hoitaa tämä homma ja lapset säilyttäisivät kasvonsa sekä äiti saisi pitää ylpeytensä?

Ei ne turhaan sitä yliopistoa ole käynyt siellä kouluissa!!!

Vierailija
19/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaisesti, niin eten jää kiinni.

olen tehnyt sitä,ja teen edelleen. JOS lapsesi kiusaa minun lastani.

Vierailija
20/57 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Olet huippuhyvä äiti. Tapa se! Sillä siitä selvitään.

Lupaan kyllä lähettää sinulle kakkua kun saat kakkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme