Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka usein käytte suihkussa?

Vierailija
11.08.2011 |

Meillä käydään joka päivä - myös 1.5v. taapero. Yleensä iltaisin.

(tuli tuosta lakanakeskustelusta mieleen, kun jollakin on lapsuudessa ollut suihkupäivä kerran viikossa).

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn joka ilta. Erikoistapauksissa 2krt/pv

Vierailija
2/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1-2 kertaa sillä he telmivät hiekassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1-2 kertaa sillä he telmivät hiekassa.

Käytte miehenne kanssa kerran viikossa? Kai te alapäätä ja kainaloita sentään useammin?

Vierailija
4/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, talvella joka tai joka toinen päivä.

lapset käy näin

11v kesällä joka päivä, talvella treenipäivinä eli 4x viikko+ saunapäivinä eli käytännössä melkein joka päivä.

10v käy varmaan n 3x viikossa (ei vielä haise hielle)

7v käy useimmiten joka päivä, on atoopikko ja suihku helpottaa.

2v käy kerta viikkoon uimahallissa + 2x viikossa saunapäivät.

Vierailija
5/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynnisty muuten päivä hyvin jos ei pääse suihkuun. Raikkaana uuteen päivään!

Vierailija
6/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään, mikä on todella ärsyttävää.. 2 v joka toinen pvä, mutta ei aina käytä saipppuaa..

Vierailija
7/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhden välipäivän liikunnasta per viikko ja silloin en käys suihkussa, ellei olo ole likainen. Seuraavana päivänä käyn kyllä heti aamusta ja uudestaan taas illalla liikunnan jälkeen.

Vierailija
8/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joudun joka päivä käymään, mikä on todella ärsyttävää..

Minusta on kiva käydä, tulee ihana raikas olo. Siksi käynkin joka aamu.

Vierailija
9/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään, mikä on todella ärsyttävää.. 2 v joka toinen pvä, mutta ei aina käytä saipppuaa..

Ei emillä vaan pestä alle kouluikäisiä saippualla elleivät ole oikeasti likaisia.

Vierailija
10/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla pesen hiukset ja naaman käymättä suihkussa.

Vierailija
11/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja alle 2v. kanssa - mutta ei shampoota tukkaan kuin ehkä kerran viikossa, jos sitäkään.

Ihmettelen hieman tuota kerran viikossa -tyyppiä...

Vierailija
12/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka ilta, joskus myös aamuisin. Mies käy aamuin ja illoin. Lapset, 5-12v, käyvät joka ilta, koska ovat urheilemassa/harrastuksissa joka päivä.

Lakanakeskusteluihin viitaten, vaihdan lakanat kerran viikossa, useammin jos tarve.

Vierailija
13/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x viikossa

Vierailija
14/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ihon kuivattamista käydä kokosuihkussa päivittäin.

Vierailija
15/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en välttämättä joka päivä, urheilupäivänä tietysti ja muutenkin mutta ei siis joka ikinen päivä. Aamuisin en käy oikeastaan koskaan, iltaisin sitten. Ja shampoota en käytä ikinä, suihkusaippuaa kyllä :)

Vierailija
16/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joudun joka päivä käymään, mikä on todella ärsyttävää..

Minusta on kiva käydä, tulee ihana raikas olo. Siksi käynkin joka aamu.

ja kun hiukset rasvoittuvat todella helposti (kaikkeaa olen yrittänyt) nyt puutun ruokavalioon jos se auttaisi..

ei 2 v kanssa oikein helposti onnistu :) mies lähtee töihin jo ennen kun me edes herätään, mulla niin typerät vuorot, että huh!

voisin kyllä opetella käymään aamuisin suihkussa... edes pikaisesti..

mutta ihanaa tietää, että muutkin tarvitsevat päivittäin suihkua, olen itseäni pitänyt jotenkin likaisena possuna..

Vierailija
17/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin, kun totean kehoni olevan kokonaisvaltaisen puhdistuksen tarpeessa. Yksittäisiä kertoja voi siis olla 2x/vrk - 2x/vko.

Vierailija
18/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaikinen päivä saunassa ja suihkussa. Itse en hiuksiani pese shampoolla kuin joka toinen tai kolmas päivä, eivät ole ikinä rasvoittuneet, edes teininä. Huuhtelen ne kyllä aina ja laitan jätettävää hoitoainetta.

Suihkugeeliä käytän ainoastaan kainaloihin ja ehkä rintojen alle hikiliikunnan jälkeen.

Lisäksi pesen joka aamu alapääni ja kasvoni. Kasvot AINA pelkällä vedellä. Meikkinikin ovat kaikki vesiliukoisia. Niihin panostan todella laatuun. Eli kestävät hyvin, mutta silti lähtevät todellakin sillä pelkällä vedellä.

Alapäätäni pesen joskus tarvittaessa intiimisaippualla. Jos siis olen oikein hikoillut tai kuuman päivän jälkeen tuntuu tuoksahtavan. Pissanhaju kuitenkin tarttuu jos koko päivän vaan paperilla pyyhkii.

Vierailija
19/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn eli 4-5 kertaa viikossa. silloin pesen myös hiukset. Lepopäivinä en käy suihkussa (paitsi jos on hellettä, mutten silloin pese hiuksia). Mulla on tosi kuiva iho joten varsinkin talvella on hankalaa kun joutuu suihkuttelemaan usein.

Vierailija
20/24 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kyllä joka päivä 4-vuotiaan kanssa, joskus kaksikin kertaa. Ja mies myös.