Tutkimus: onnellisin on mies, jolla on laiha vaimo!
Laiha vaimo tekee miehestä onnellisen. Tämä on tiedetty kautta aikojen, mutta nyt tälle kansanviisaudelle on saatu myös tieteellistä näyttöä. Siinä missä nykyajan kauneusihanteet vaihtelevat maailmalla äärilaidasta toiseen, on ainakin täällä Suomessa mukasuvaitsevaisto antanut naisille luvan räjähtää kammottaviin taistelunorsun läskimittoihin. Siinä ei enää miehen silmä lepää ja eipä taida makuukammarissakaan mikään liikahtaa:
"Tennesseen yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa seurattiin neljän vuoden ajan 169 avioparia, joista kaikkien aviopuolisoiden ikä oli alle 35 vuotta.
Tutkimushenkilöiden oli täytettävä kyselylomake kuuden kuukauden välein.
Tutkimuksen perusteella molemmat aviopuolisot olivat tyytyväisempiä, jos vaimolla oli alhaisempi painoindeksi kuin aviomiehellä.
Miehet, joilla oli vaimoaan korkeampi painoindeksi, olivat onnellisempia heti avioliittoon astuttuaan ja pysyivät myös onnellisena."
Verkkouutiset
Tuo tutkimustulos on vastaansanomaton fakta ja siihen ei ole paljon lisättävää. Läski vaimo sisältää joka tapauksessa nämä terveysriskit:
* Jos mies itse harrastaa kuntoliikuntaa, ei läskistä vaimosta ole juurikaan iloa lenkille
* Läski vaimo saattaa olla alkoholisti
* Vaimon lihavuuden syy voi olla myös vakavat syömishäiriöt
* Läski on osoitus mielenterveyden häiriöistä
* Läskit eivät hallitse elämäänsä
Tuon kaiken voi päätellä ihan maalaisjärjellä. Sanoisin että seurustelurintamalla läski nainen on suorastaan huutava varoitusmerkki jota kannattaa välttää.
Tällaiset moniongelmaiset itsensä pysyvästi läskiin kuntoon saattaneet ihmiset ovat kuin kävelevä pommi. He pilaavat ihmissuhteet.
Sanoisin että kaikkien suomalaisten miesten kannattaa nyt ryhdistäytyä ja vaatia itselleen ainoastaan laiha vaimo elämänkumppaniksi.
http://sunnuntaikolumnisti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/80359-kannattaa-han…
Kommentit (24)
Ai mutta naiset eivät olekaan yhtä pinnallisia ulkonäön suhteen...
Milläköhän oikeutuksella Suomen miehistä PUOLET on ylipainoisia (naisista yksi kolmasosa), kun miehet eivät esim. kärsi hormonivaihteluista, raskauksista ja synnytyksistä, ulkonäköpaineet ovat pienemmät kuin naisilla ja miehen kroppa om optimaalinen LIHAKSEN kerääjä (naisilla rasvan eli läskin)?? :D
pitäiskö linkittää tuo facebookiin ja kommentoida että pitäkää "kurvinne" ;D
Onnellisten miesten vaimot ovat laihoja. MOT.
mieheni mielestä olisi kauhea leikkiä sänkypainia pulleron kanssa! Seksikäs kroppa on monelle se laiha.
siis onnellisempia ovat ne miehet, joilla on korkeampi painoindeksi kuin vaimoillaan. No minä olen varmaan ap:n mielestä se ns. läski vaimo, kun ylipainoa on ja minulla on silti pienempi painoindeksi kuin miehelläni:) Mieheni on siis kuitenkin onnellinen.
uutinen on hieman harhaanjohtava. Eli kun vaimo on miestään hoikempi mies on onnellisempi. Ei niin että nimenomaan laha vaimo tekee miehestä onnellisemman. T:hoikka vaimo
Paitsi jos mies sattuu olemaan hyväluontoinen ja kookas itsekin.
Vittumaisen miehen vaimo lihoo.
tämän "laihan" määritelmä on? Minä olen itse hoikka (ja harrastan liikuntaa sekä miehen kanssa yhdessä että itsekseni). Minä itse koen "laihan" naisen aika radikaalin alipainoisena ja luisevana ja ihmettelen aina tätä laihuuden tavoittelua.
En ole itse juurikaan koskaan miettinyt naisten painoja. Mitä sen on väliä? :)
http://www.5tuntia.com/2011/10/7-tapaa-tehda-mies-onnelliseksi.html
Eli onnellinen mies = ilkeä, ja tyhmä?
koska onnellisuus ei korreloi kilojen suhteen vaan kuinka usein ja onko laadukasta. Näin se vaan on.
Sitten tuon laihuusjutun uskoo, jos tulee tieteellistä näyttöä siitä, että laihuudella on korreaatiota haluihin.
Jos onnistuisin tavoitteessa, olisin "laihempi" kuin vaimo >>>> onnellisuus kärsii.
Hoikat liikkuu ja touhuaa enemmän ja kyllä silmäniloakin on hoikasta enemmän kuin pullerosta. Lihavat ei vaan jaksa mitään ja sen takia on varmasti vähän tylsiä parisuhteessakin.
lihavan naisen hyväksyy vaimokseen vain epäonnelliset miehet? Ovat epäonnellisia ja ajattelevat, että heitä ei kukaan muu kelpuuta.
että jotkut ihmiset perustavat kaiken ulkonäölle, oli kyse sitten painosta, pituudesta, hiusten väristä, silmien väristä, hampaista, luustosta, varpaista, nenästä, korvista jne jne... listaa voisi jatkaa loputtomiin.'
eikös kuitenkin ole niin, että kun tutustut ihmiseen, muut asiat painavat huomattavasti enemmän kuin joku pisama, finni, kilo tai sentti sinne tai tänne. itse en ainakaan koko ajan kyttää tuttavapiiriäni, miestäni, perheenjäseniäni ja naaupereitani sillä silmällä että onpas höröt korvat tai iso perse, jos kerran se ihminen on mukava, fiksu, hauska ja luotettava :)
onnellisimpia ovat normaalipainoisten puolisot.
Milläköhän oikeutuksella Suomen miehistä PUOLET on ylipainoisia (naisista yksi kolmasosa)
Yllähän se lukee selkeästi: Miehen painoindeksi pitää olla suurempi kuin vaimon onnellisuuden saavuttamiseksi. Eli koska suomalaiset naiset läskistyvät kovaa vauhtia, joutuvat miehet lihottamaan itseään säilyttäkseen onnellisuutensa.
Miehinen itsetunto on heikko, alemmuuskompleksit vaivaavat.
Miten tämäkin tutkimus oli onnistuttu kääntämään naisiin?
"joojoo"