Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireileeko lievä aivoinfarkti muulla tavoin kuin päänsäryllä?

Vierailija
10.08.2011 |

Jos mulla särkee usein päätä, mistä voin tietää etten ole jonain kertana saanut aivoinfarktia lievänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin myös muun syyn takia otetuissa TT-kuvissa aivo infarkti. Muutaman mm:n kokoisen tukoksen ajankohtaa ei tiedetä. Oireita en muista. Täysin sattumaa on, että ihminen pääsee tällaisiin kuvauksiin. Sitten veren ohennushoitoa, verenpaineen seurantaa, neurologi soittaa parin viikon päästä. Sitten neurologilla käynti uudestaan 10 kk päästä.

Vierailija
22/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta minulle pientä infarktia, joka ei aiheuttanut pysyviä vammoja, on mm. kuvattu sanoilla "kuin pää olisi räjähtänyt". Eli kai se päänsäryn tason kokeminen on kovin tapaus- ja henkilökohtaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta minulle pientä infarktia, joka ei aiheuttanut pysyviä vammoja, on mm. kuvattu sanoilla "kuin pää olisi räjähtänyt". Eli kai se päänsäryn tason kokeminen on kovin tapaus- ja henkilökohtaista.

Ja tässä oli muuten kyse aivoverenvuodosta, ei infarktista.

Vierailija
24/24 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla 9pvä viiltävä päänsärky vasemmalla puolella.. Kävin sairaalassa 2 kertaa säryn takia. Siihen ei auttanut mikään särkylääke. Alkoi yhtäkkiä räjähtävästi. Minulle sanottiin stressi jännityspäänsärky. 9pvän särystä sain kohtauksen, toinen puoli halvaantui, puhe puuromaista ja korvissa paine.. Minulle tuli aivoinfarkti. Leikattiin. Jalan kautta aivoista tulppa pois.. Että kyllä päänsärky kuuluu ihan aivoinfraktiin.. Mutta kun ei viittitä tutkia kun nuori.. Kyllä Google tietää paremmin kun nyky hoitajat ja lääkärit.. Ei kannata vakavasti sairastua. Nykyhoito yhtä arvausta, eli arvauskeskus on sairaala nykyään.

T. 31v aivoinfrakti potilas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi