Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoinkohan liian rajusti? Miehen palaveri muuttuikin

Vierailija
10.08.2011 |

4h golfaamiseksi naispuolisen työkaverin kanssa ja juuri kun meillä piti olla kahdenkeskinen ilta, kun muksut meni mummolaan. Kylläpä pistää vituttamaan, että piti työkaverin kanssa lähteä golfaamaan, kun oltaisiin voitu mennä kaksin, eikä normaalisti päästä kuin tosi harvon!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mistä ap hikeentyi .. Jos palaveri olis kestänyt vaikka 2 h ja nyt meni 4, niin so ? Ei se nyt maailmanloppu ole. Edes pieni.

Itse olen nainen, ja kyllä voin miespuolisen työkaverin kanssa pitää palaveria golffatessa. Et varmaan itse golffaa koska et tajua että golffatessa todellakin monesti pidetään epävirallisia palavereja, käydään läpi työasioita jne. Meillä ainakin jos lähdetään kentälle klo 15 ja käsitellään työasioita (joita muuten olisi käyty konttorilla läpi klo 16 saakka) niin työaikaa on klo 16 saakka. Ja niin kuin moni keskustelussa epäili että kyse TIETENKIN on pettämisestä, niin hohhoijaa. Itse kyllä menen golffaamaan miespuolisen työkaverin kanssa siksi että a)saadaan käytyä työasioita läpi b)säästyy aikaa kun samalla voin pelata kierroksen tai ainakin puolikkaan c) muuten on aika kortilla niin tottakai käytän tilaisuuden hyväkseni. Ei kyse on golfseurasta, ei seksiseuran vikittelystä. Hohhoijaa näitä miehen paidanpaltteen päällä istuvia kotiäitejä. Ja huom! en vedä nenään minkään sortin palkoa, jos mieheltäni tulee tekstari että meni kentälle ja tulee vasta klo 21. Vaikka olisi ollut jotakin kahdenkeskistä sovittuakin. Ei avo- tai avioliitto ole vankila, josta asnotaan tuntivapaita.

Vierailija
42/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla selittämään ja tiukille tuosta asiasta. Veikkaan, että mukana on muutakin. Tai siis ei välttämättä ole, mutta teet selväksi, että pidät eukkoa mahdollisena muunakin kuin työkaverina. Ihan pelkkää realismia mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä epäilen, että ap:n miehellä ei ole puhtaita jauhoja pusseissa.

No, sehän selviää kännykkätoimintaa seuraamalla. Meneekö puhumaan eri huoneeseen, pitääkö kotona äänettömällä, jättääkö kännykän lojumaan vai pitääkö koko ajan taskussa/piilossa.

Ja kävikö mies golfaamisen jälkeen suihkussa?

Vierailija
44/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi tosipaikka vastaavassa tilanteessa. Melkoinen selvittely, itseasiassa! :|

Onneksi ei ole vastaavaa tapahtunut, mutta reaktioni tunnen. Olen tulinen, mutta toisaalta - se juuri on mieheni mieleen. Onneksi...

Vierailija
45/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan todella omituinen mutta minä ainakin käyn lähes aina kierroksen jälkeen suihkussa ja vaihdan vaatteet. Ja olen siis se muutama viesti aiemmin kirjoittanut nainen, joka golffaa myös työkaverien kanssa.

Mikä ihme hinku teillä aina on epäillä ja luulla kyseessä olevan pettämisen ? Mulla ei ainakaan ole uskottomuus mielessä menen sitten itse tai mies menee golfkentällä. Edelleen ihmettelen...

Mä kyllä epäilen, että ap:n miehellä ei ole puhtaita jauhoja pusseissa. No, sehän selviää kännykkätoimintaa seuraamalla. Meneekö puhumaan eri huoneeseen, pitääkö kotona äänettömällä, jättääkö kännykän lojumaan vai pitääkö koko ajan taskussa/piilossa. Ja kävikö mies golfaamisen jälkeen suihkussa?

Vierailija
46/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mistä ap hikeentyi .. Jos palaveri olis kestänyt vaikka 2 h ja nyt meni 4, niin so ? Ei se nyt maailmanloppu ole. Edes pieni.

Itse olen nainen, ja kyllä voin miespuolisen työkaverin kanssa pitää palaveria golffatessa. Et varmaan itse golffaa koska et tajua että golffatessa todellakin monesti pidetään epävirallisia palavereja, käydään läpi työasioita jne. Meillä ainakin jos lähdetään kentälle klo 15 ja käsitellään työasioita (joita muuten olisi käyty konttorilla läpi klo 16 saakka) niin työaikaa on klo 16 saakka. Ja niin kuin moni keskustelussa epäili että kyse TIETENKIN on pettämisestä, niin hohhoijaa. Itse kyllä menen golffaamaan miespuolisen työkaverin kanssa siksi että a)saadaan käytyä työasioita läpi b)säästyy aikaa kun samalla voin pelata kierroksen tai ainakin puolikkaan c) muuten on aika kortilla niin tottakai käytän tilaisuuden hyväkseni. Ei kyse on golfseurasta, ei seksiseuran vikittelystä. Hohhoijaa näitä miehen paidanpaltteen päällä istuvia kotiäitejä. Ja huom! en vedä nenään minkään sortin palkoa, jos mieheltäni tulee tekstari että meni kentälle ja tulee vasta klo 21. Vaikka olisi ollut jotakin kahdenkeskistä sovittuakin. Ei avo- tai avioliitto ole vankila, josta asnotaan tuntivapaita.

Minua häiritsee vaikka kyseessä olisi kaveri. Itse pidän sovitut asiat ja odotan sitä muiltakin. Eli kyllä vetäisin herneen nenääni jos mieheni käyttäyisi noin.

Lisäksi olen sitä mieltä että tärkeille asioille elämässä kuuluu antaa aikaa. Ehkä elämänarvoni ovat erilaiset kun pidän puolisoa tärkeämpänä kuin golfinpeluuta työkaverin kanssa. Varsinkin kun tässä tapauksessa se puolisokin olisi voinut lähteä pelaamaan sitä golfia.

Kyseessä taitaa olla aika itsekäs ihminen tai sitten ei koe vain sitä toista henkilöä elämässään niin tärkeäksi.

Vierailija
47/48 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit nyt jonkun kivan menon, vielä parempi jos on yön yli (jos siis lapsetkin hoidossa yön yli) ja vielä parempi jos jotain tekemistä jonkin miespuolisen kanssa, jos sattuu esim. olemaan joku miespuolinen kaveri sinulla joka ehtii, niin nyt olisi hyvä tehdä pieni reissu jonnekin tms.

Tai sitten naispuolisen kaverin kanssa tai sitten yksin.

Mutta miehelle tekee nyt erinomaisen hyvää palata tyhjään kotiin. Etkä vastaile puhelimeen ja et käsittele tätä tapausta _yhtään mitenkään_ hänen kanssaan tämän jälkeen. Et ota ollenkaan puheeksi, sitä puhutteluahan se odottaa ja on jo miettinyt valmiiksi mitä sanoo jne. Kun olet vaan niinkuin ei mitään palattuasi huomenna, saat mukavan pienen kauhun tasapainoilun aikaan miehen päähän. Ole päällipuolin tavis, mutta pidät vaan hymy huulilla huolen että yhteiseen aikaan ei ole sinullakaan hinkua lähiviikkoihin, ei sängyssäkään. Jos mies ottaa puheeksi että harmi kuin ei ole yhteistä aikaa, niin sanot vaan että silloin taannoin suakin se harmitti kun sitä olisi ollut, eikä miehesi halunnutkaan viettää, mutta että et nyt enää ole juuri yhteisaikaa edes kaivannut kun on niin paljon kaikkee.

Siinäpähän mies pohtii että mitä kaikkee sulla on ja miksi olet niin hyvällä tuulella. Hetken päästä se yrittää sitä kierrellen selvittää ja sä vaan pysyt salaperäisenä ja tavallisena ja hyväntuulisena vaikka jatkat yhteisten hetkien karttelua, etkä tuskastu, vaikka mies tuskastuu. Tuskastumisvaiheen jälkeen se mies alkaa liehitellä ja hyvitellä sua ja kun siinä vaiheessa otat imartelut vastaan, niin olet miehen mielestä taas piiiitkän aikaa tosi kiinnostava ja unohtuu golffit ja muut muiden naisten kanssa.

Ylipäätään täähän se on miks vaimon kans vietetyn ajan voittaa vaikka golf työkaverin kans, vaimo on aina saatavilla niin seuran ku toosan puolesta, varma ja tylsä nakki. Harvinaistat seuraasi ja toosasi tarjolla oloa (kiukkupihtaus on eri asia ja vähän keljumpi laji suhteen kannalta), eli hankit itsesi muuten kiireiseksi, mutta muistat aina olla ystävällinen ja mukava, niin kas, arvosi vain nousee miehen silmissä :)

Toimisiko tämän tekstin kirjoittaja itse näin?`Hyi mikä juonittelija ja keskenkasvuinen temppuilija ja miesten vihaaja. Onnea elämääsi.

Vierailija
48/48 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilla. Mies oli kotona kun tulin ja yritti olla niin kuin ei mitään. Kysyin sitten, että eikö käynyt mielessä, että lapset ovat reissussa ja minä olisin halunnut tehdä hänen kanssaan jotain. Mieheen mielestä MINUN olisi pitänyt pyytää häntä golfaamaan, hänen mielestään hänellä on täysi oikeus pelata työkavereiden kanssa (niin kuin onkin) jne. Minä hikeennyin siitä, että kun on vapaa ilta, niin hänellä ei käy mielessäkään pyytää vaimoaan golfaamaan... Ja hän taas totesi, että mustasukkaisuuteen ei ainakaan ole mitään syytä.

Totesin sitten, että ei kai tosiaa kuvittele että minä uskoisin hänen puhuvan työasioita kahden muun ihmisen kuullen tai että pystyisi edes miettimään työasioita, kun keskittyy siihen golfiin niin täysillä pelatessaan. Eli palaveri se ei todellakaan ollut ja mulle on ihan turha tätä edes tarjota selitykseksi. Loppuilta menikin hiljaisuuden vallitessa.

Äsken tuli tekstarilla anteeksipyyntö, että ei huomioinut minua ja että yrittää vastaisuudessa huomioida yhteistä aikaa paremmin ja että rakastaa minua todella paljon.

tekisi mieli nakata koko luuri ikkunasta pihalle..

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan