Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoinkohan liian rajusti? Miehen palaveri muuttuikin

Vierailija
10.08.2011 |

4h golfaamiseksi naispuolisen työkaverin kanssa ja juuri kun meillä piti olla kahdenkeskinen ilta, kun muksut meni mummolaan. Kylläpä pistää vituttamaan, että piti työkaverin kanssa lähteä golfaamaan, kun oltaisiin voitu mennä kaksin, eikä normaalisti päästä kuin tosi harvon!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuski alapää ja bokerit kun tulee kotiin kyllä sperman ja seksin hajn erottaa

Vierailija
22/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin just miehelleni ja kerroin tän jutun ja se vastas naureskellen että "no ni, näetkös miten hyvin sulla on asiat".

Eli ei tuo Ap ole ok käytöstä mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt potuttaakin, niin parasta asiassa on loppujenlopuksi se sovintoseksi kunhan pääsette siihen saakka. Saattaapi olla uusi vauvakin talossa n. 9 kk päästä.

Vierailija
24/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin just miehelleni ja kerroin tän jutun ja se vastas naureskellen että "no ni, näetkös miten hyvin sulla on asiat".

Eli ei tuo Ap ole ok käytöstä mieheltäsi.

t.ap

Vierailija
25/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi palaveria perjantaille kello 15, tietämättä kauan se kestää.. Eiköhän kaikilla ole halu päästä kotiin aikaisin viettämään viikonloppua.

Käsittääkseni tänään on keskiviikko ja viikonloppuun on vielä aikaa. No, taitaa olla jonkun alkoholistimamman pikkulauantai jo sihahtanut käyntiin.

Vierailija
26/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni oli järjestänyt itselleen tekemistä yhteiselle vapaa-päivällemme. Siitä tuli iso riita ja pitkä itku. Lopulta mies kuitenkin tajusi, miten oli kohdellut minua ja oli pahoillaan. Tässä nyt seurailen, miten mahdun hänen kuvioihinsa tulevaisuudessa.

Vierailija
27/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni oli järjestänyt itselleen tekemistä yhteiselle vapaa-päivällemme. Siitä tuli iso riita ja pitkä itku. Lopulta mies kuitenkin tajusi, miten oli kohdellut minua ja oli pahoillaan. Tässä nyt seurailen, miten mahdun hänen kuvioihinsa tulevaisuudessa.

mies ei ymmärrä eikä tule ymmärtämäänkin, että tuli tehtyä hölmösti. Mietin tässä että häivynkö mökille ensi yöksi vai mitä tässä keksisi. Ärsyttää koko äijän naama, enkä jaksaisi sitä illalla katella.

t.ap

Vierailija
28/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna miehen pilata sun vapaailtaa.

Vierailija
29/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli mieluummin sen toisen naisen kanssa kuin sinun kanssasi. Kysy, miksi hän valitsi, kuten valitsi. Älä vastaa vastakysymyksiin, vaan vaadi vastaus. Näytä paha mielesi ja surullisuutesi avoimesti. Osoita, että teillä ei ole riita, vaan sinä olet pahoittanut mielesi miehen teosta.

Vierailija
30/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska tulet mun luokseni? Mulla on ikävä." Jos mies tulee heti, on hän tajunnut oman törppöytensä.

Vierailija
31/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi palaveria perjantaille kello 15, tietämättä kauan se kestää.. Eiköhän kaikilla ole halu päästä kotiin aikaisin viettämään viikonloppua.

Käsittääkseni tänään on keskiviikko ja viikonloppuun on vielä aikaa. No, taitaa olla jonkun alkoholistimamman pikkulauantai jo sihahtanut käyntiin.

Se olin minä. Nolona tunnustan, töistä kirjoittelin puhelun lomassa. Anteeksipyyntöni. Mä kai odotan jo itse perjantaita. Mutta kyllä, tänään on keskiviikko!

Vierailija
32/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska tulet mun luokseni? Mulla on ikävä." Jos mies tulee heti, on hän tajunnut oman törppöytensä.

Ja mies lukee ton viestin vasta kun golfkierros loppuu.

Vierailija
33/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä siin on jotain outoa!!!kaksistaan viel mennä

Vierailija
34/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit nyt jonkun kivan menon, vielä parempi jos on yön yli (jos siis lapsetkin hoidossa yön yli) ja vielä parempi jos jotain tekemistä jonkin miespuolisen kanssa, jos sattuu esim. olemaan joku miespuolinen kaveri sinulla joka ehtii, niin nyt olisi hyvä tehdä pieni reissu jonnekin tms.

Tai sitten naispuolisen kaverin kanssa tai sitten yksin.

Mutta miehelle tekee nyt erinomaisen hyvää palata tyhjään kotiin. Etkä vastaile puhelimeen ja et käsittele tätä tapausta _yhtään mitenkään_ hänen kanssaan tämän jälkeen. Et ota ollenkaan puheeksi, sitä puhutteluahan se odottaa ja on jo miettinyt valmiiksi mitä sanoo jne. Kun olet vaan niinkuin ei mitään palattuasi huomenna, saat mukavan pienen kauhun tasapainoilun aikaan miehen päähän. Ole päällipuolin tavis, mutta pidät vaan hymy huulilla huolen että yhteiseen aikaan ei ole sinullakaan hinkua lähiviikkoihin, ei sängyssäkään. Jos mies ottaa puheeksi että harmi kuin ei ole yhteistä aikaa, niin sanot vaan että silloin taannoin suakin se harmitti kun sitä olisi ollut, eikä miehesi halunnutkaan viettää, mutta että et nyt enää ole juuri yhteisaikaa edes kaivannut kun on niin paljon kaikkee.

Siinäpähän mies pohtii että mitä kaikkee sulla on ja miksi olet niin hyvällä tuulella. Hetken päästä se yrittää sitä kierrellen selvittää ja sä vaan pysyt salaperäisenä ja tavallisena ja hyväntuulisena vaikka jatkat yhteisten hetkien karttelua, etkä tuskastu, vaikka mies tuskastuu. Tuskastumisvaiheen jälkeen se mies alkaa liehitellä ja hyvitellä sua ja kun siinä vaiheessa otat imartelut vastaan, niin olet miehen mielestä taas piiiitkän aikaa tosi kiinnostava ja unohtuu golffit ja muut muiden naisten kanssa.

Ylipäätään täähän se on miks vaimon kans vietetyn ajan voittaa vaikka golf työkaverin kans, vaimo on aina saatavilla niin seuran ku toosan puolesta, varma ja tylsä nakki. Harvinaistat seuraasi ja toosasi tarjolla oloa (kiukkupihtaus on eri asia ja vähän keljumpi laji suhteen kannalta), eli hankit itsesi muuten kiireiseksi, mutta muistat aina olla ystävällinen ja mukava, niin kas, arvosi vain nousee miehen silmissä :)

Vierailija
35/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ollut niin ei mies tiedä, että sinula oli isoja odotuksia illan suhteen. Ajattelee, että normaali arki-ilta, sama se vaikka tulisikin kotiin vähän myöhemmin, lapsetkin on poissa niitä ei tarvitse hakea mistään tai leikittää. Onhan tuo vähän, mutta toisaalta jos kumpikaan ole ääneen kertonut mitkä ovat odotukset illan suhteen vaan vain oman pään sisällä pyörittänyt niin en nyt tiedä sitten kuitenkaan.

Vierailija
36/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ollut niin ei mies tiedä, että sinula oli isoja odotuksia illan suhteen. Ajattelee, että normaali arki-ilta, sama se vaikka tulisikin kotiin vähän myöhemmin, lapsetkin on poissa niitä ei tarvitse hakea mistään tai leikittää. Onhan tuo vähän, mutta toisaalta jos kumpikaan ole ääneen kertonut mitkä ovat odotukset illan suhteen vaan vain oman pään sisällä pyörittänyt niin en nyt tiedä sitten kuitenkaan.

yhteistä aikaa, niin pitääkö sille sitten rautalangasta vääntää, että "lapset ovat poissa, tehdäänkö jotain yhteistä?" Luulisi nyt nelikymppisen miehenkin itse osaavan tällaisia pohdiskella omassa pääkopassaan?

t.ap

Vierailija
37/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin tulee väkisinkin mieleen, että liekkö tämän golf-kaverin kans muutakin peliä ilmassa kuin se golf. Ja kun joku yrittä tuossa edellä selitellä, että "jos ei ole etukäteen sovittu..." Pah, jos kerta mies itsekin itkee yhteisen ajan perään ja lapset kerrankin ovat yön yli kylässä niin daa, se on just se golfin peluu työkaverin kanssa se ykkösvaihtoehto.

Vierailija
38/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehelläsi on jotain peliä työkaverinsa kanssa. Vähintään kiinnostusta/ihastusta tai sitten ei arvosta teidän kahden yhteistä aikaa.

Vierailija
39/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin vaikka jumppaan, uimaan, kaupungille tms. Tai ostaisin kotiin pussillisen sipsejä ja lukisin lehden rauhassa. Ei niille miehille kannata pienestä suuttua. Varmaankin sanoisin, että oli kurjaa, ettei oltu kahdestaan, mutta miksi jäädä sitä yksin kotiin suremaan? Kerrankin pääsee tekemään jotain ihan yksin. Ainakin mä tarvitsen sellaistakin välillä. Mutta pahan mielen syy kannattaa kertoa toiselle, ainakaan mä en ole naimisissa ajatustenlukijan kanssa.

Vierailija
40/48 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on tunnelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi