Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaminen on sohvaperunoiden dieetti!

Vierailija
10.08.2011 |

En ole koskaan tavannut hiilihydraatteja välttelevää sporttista naista. Siis sellaista, joka harrastaa pitkäkestoista ja rankkaa liikuntaa useita kertoja viikossa.

Itse olen treenannut jo yli kymmenen vuotta vähintään 6 h/vko sekä pitkäkestoista aerobista liikuntaa (juoksu, pyöräily, jumpat) että lihaskuntoa. Karppaamalla tämä ei onnistuisi. Karppaajat välttelevät liikuntaa, koska ilman hiilihydraattivarastoja kone ei yksinkertaisesti käy! Silloin väkisinkin lössähtää sohvalle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Evilän ruokavalio on vähähiilihydraattinen samaa kertoi joku ruotsinkielinen juoksija, jota haastateltiin FST:llä jokin aika sitten. On niitä muitakin.

Pituushyppyhän onkin tunnetusti pitkäkestoinen liikuntalaji :D Oikeasti, luetelkaa nyt niitä oikeita kestävyysurheilijoita, jotka välttelevät hiilihydraatteja!

AP

Tommi Evilä on siis sohvaperuna?

Vierailija
22/24 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ketjun aloittajaa sitten "sohvaperunat"? Itsekin muutama vuosi sitten lähes hiilarittomalla ruokavaliolla laihdutin 30kg. Kävin ennen ja jälkeen testeissä lääkärikeskuksella, ja kaikki arvoni verikokeissa olivat paremmat kuin ennen. En juurikaan harrastanut liikuntaa, autolla aina matkat kuljin, jonkun verran pyöräilin viikossa.

Onko se herran tähden sinulta, ketjun aloittaja, jotenkin pois? Uskomatonta vihaa täällä satelee. Varmasti ei samalla lailla jaksa 50km lenkkejä vetää hiilarittomalla. Mitä sitten? En usko että kovinkaan moni ns. normaali ihminen sellaisia lenkkejä heittääkään. Normaalin terveellisesti elävä keskivertoihminen ei tietääkseni harrasta 20-50 km juoksulenkkejä. Tai ehkä tunnenkin vain sohvaperunapaskiaisia.

Ihan rauhallisesti kun ottaa, niin mahdutaan kaikki tälle maapallolle sovussa elämään. Toinen tykkää siitä epäpöhöttyneestä olosta joka pastoista ja perunoista tulee, toinen ei tykkää. Itselläni ei mitään terveydellistä vaivaa ole, mutta silti en pidä siitä hiilariturvotuksesta. Siksi syön vähähiilihydraattisesti. Tulee hyvä olo, ja sopii minulle. Pitäisikö tätä pyytää anteeksi..?

Noh, toivottavasti saat vielä rauhan, ja opit hyväksymään myös erilaiset ihmiset ja -ruokavaliot. Hyvää loppukesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan omasta puolestani niin että karppaajat ärsyttää siinä vaiheessa kun he leimaavat ei-karppaajat pullanmössöttäjiksi.

On oikeeesti olemassa karppauksen ja pullanpuputtamisen välimuotoja.

Mistä moinen ajatus edes tulee että jos käyttää hiilareita, ottaa ne automaattisesti jostain pullasta.

Juu se mua ärsyttää kaikkitietävissä karppaajissa.

Vierailija
24/24 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joista niistäkin karppaajia on vain ei-kestävyyslajien parissa) ja keskitytään ihan perus av-mammoihin, niin kyllä se taitaa niin olla ettei esimerkiksi puolimaratoonareista varmaankaan montaa karppaajaa löydy. Puolimaratoonareita, maratoonareita ja muita kestävyysliikkujia palstalla kyllä aika useitakin pyörii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi