Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tämä mielestäsi paljon ruokaa:

Vierailija
10.08.2011 |

laitan oman päivän syömiset, ja olen 41 v normaalipainoinen, en ole koskaan ollut ylipainoinen enkä liiku kovin paljoa:

aamiainen: kaurapuuroa, kahvia

välipala: teetä, esim. elovena-välipalapatukka

lounas: tänään söin työpaikkaruokalassa kolme jauhelihapihviä, muusia, puolet lautasesta oli salaattia ja lämpimiä vihanneksia, piimää, kaksi hapankorppua, kahvi

välipala: kotiin kun menen töistä otan kahvia, tämän nyt voi jättää väliinkin :)

päivällinen: aion laittaa uuniin hornetteja ja keitän riisiä, puolisen lautasellista jotain vihannesta, vettä

iltapala: yleensä yksi tai kaksi ruisleipäviipaletta/näkkäriä, päällä kinkkua, juustoa, kurkkua/paprikaa/tomaattia, piimää tai appelsiinimehua

päivän aikana saatan natustaa suklaapatukan tai jotain muuta karkkia

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siinä olisi kuitenkin liikaa.

Tuon tyyppistä ruokavaliota olen yrittänyt noudattaa lasten saamisen jälkeen, ja lihoin sillä yli 10 kiloa muutamassa vuodessa.

Kitudieetillä sain vuodessa ne kertyneet kilot pois, mutta vieläkin joudun pitämään syömiset todella vähänä etten lihoisi.

Ravintoterapeutti antoi semmoisen neuvon, että ei pidä miettiä sitä kuinka paljon muut voivat syödä, vaan keskittyä ihan vaan siihen minkä verran itse pystyy lihomatta syömään.

Tuota neuvoa on vaikea noudattaa kun ulkopuoliset kommentoivat syömisiäni ja niiden vähäistä määrää niin mielellään.

Miksi muuten ap kysyt 'onko tämä mielestäsi paljon ruokaa'? Tiedät itsekin, että se on sinulle sopiva määrä.

Vierailija
2/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen joskus itsekin että otan ruokaa enemmän työpaikkaruokalassa kuin muut ikäiseni ja kokoiseni naiset :)

mutta koska en tiedä, mitä he sitten kotona syövät, siksi kyselin mielipidettä tähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä