Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atlas, Cius-crosstrainer

Vierailija
10.08.2011 |

Onko jollakin kyseistä laitetta? onko hyvä, kestävä? Pitääkö kovaa meteliä? olen ajatellut hankkia tuollaisen tai vastaavanlaisen raskauskilojen poistamiseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poljen sellaisella kuntosalilla 3 kertaa viikossa. Ja on kyllä hyvä laite. Paljon tehokkaampaa ja raskaampaa kuin kuntopyörällä ajo.

Vierailija
2/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poljen sellaisella kuntosalilla 3 kertaa viikossa. Ja on kyllä hyvä laite. Paljon tehokkaampaa ja raskaampaa kuin kuntopyörällä ajo.


Mutta yleisesti ottaen crosstrainer on tehokas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps, ehkäpä ostan tuollaisen laitteen. jos meteli on kova niin eikun television ääntä kovemmalle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi