Lue keskustelun säännöt.
Atlas, Cius-crosstrainer
10.08.2011 |
Onko jollakin kyseistä laitetta? onko hyvä, kestävä? Pitääkö kovaa meteliä? olen ajatellut hankkia tuollaisen tai vastaavanlaisen raskauskilojen poistamiseen.
Kommentit (3)
mutta poljen sellaisella kuntosalilla 3 kertaa viikossa. Ja on kyllä hyvä laite. Paljon tehokkaampaa ja raskaampaa kuin kuntopyörällä ajo.
Mutta yleisesti ottaen crosstrainer on tehokas
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jeps, ehkäpä ostan tuollaisen laitteen. jos meteli on kova niin eikun television ääntä kovemmalle. :D
mutta poljen sellaisella kuntosalilla 3 kertaa viikossa. Ja on kyllä hyvä laite. Paljon tehokkaampaa ja raskaampaa kuin kuntopyörällä ajo.