Zeoliititon hyväntuoksuinen pesuaine, onko olemassa?
Pyykkikone on ällöttävän liejun vallassa. Haluaisin puhdasta, hyväntuoksuista pyykkiä. Onko se ollenkaan mahdollista?
Kommentit (32)
Tilannut täältä itse, avasivat verkkokaupan juuri niin tilaaminenkin helpottunut entisestä
http://www.biovasa.fi/verkkokauppa/tuote/biopyykki-biohajoava-pyykinpes…
Kannattaa kokeilla, ei sisällä muitakaan ikäviä aineita ja tuolla lähti meidän pesukoneesta hajut
joten kannattaa käyttää nestemäistä ainetta. Itse sain koneen puhtaaksi kovalla vaivalla, sieltä lähti joskus pyykin mukaan sellaista harmaata mönjää ja kone haisi aina pahalle. Siirryin nestemäisiin koneen puhdistuksen jälkeen ja nyt ei ole ollut samaa ongelmaa.
paketin mukana tulee vielä vanhojen mömmöjen puhdistusaineet, joilla kone pestään ensin (sitruunahappo). Tosi hyvää ja riittoisaa.
www.allegrosuomi.com
Kiitos näistä muista vinkeistä, täytyykin ostaa nestemäistä, on nimittäin uusi kone. Tuota Lumme nimistä pesuainetta on juuri nestemäisenä.
niillä pyykki puhdistuu,ei ikäviä hajuja eikä jätä koneeseen mitään eikä myöskään kuormita ympäristöä... itte pesen samoilla (noin 6 pähkinän puolikkaalla 3 koneellista)Myös halpaa.Huuhteluaineena käytän etikkaa.. Kestovaipoistakin maitokakkatahrat irtoo jos viel sappisaippuaa käyttää pahimpiin tahroihin. ja jos haluu pyykkiin tuoksua niin muutama tippa jotain hyvän tuoksuista eteeristäöljyä ja tilkka vettä huuhteluaine lokeroon.
Mulla kone alkoi töhnäämään, vaikka kuinka oli käytössä nestemäinen pesuaine. En sitten tiedä, mitä töhnä oli, mutta pesin koneen kuumimalla ohjelmalla ja sitruunahapolla (100g pussillinen, ostin apteekista) ja sitten vielä valkopesuaineella kuumimalla ohjelmalla toiseen kertaan. Nukkasihtiin jäi aivan järkyttävä limaläjä.
käytetään lummetta, mieto miellyttävä tuoksu ja kone ja pyykki tulee puhtaaksi. Lisäksi säästyy muovipullon ostolta kun pesuaine on pussissa. Suosittelen!
Olen käyttänyt niin pitkään kuin sitä on pääkaupunkiseudulla saanut ja olen tykännyt. Tykkään miedosta tuoksusta, enkä ole huomannut ongelmia pesukoneessa.
Pese kone sitruunahapolla. Mulla kone alkoi töhnäämään, vaikka kuinka oli käytössä nestemäinen pesuaine. En sitten tiedä, mitä töhnä oli, mutta pesin koneen kuumimalla ohjelmalla ja sitruunahapolla (100g pussillinen, ostin apteekista) ja sitten vielä valkopesuaineella kuumimalla ohjelmalla toiseen kertaan. Nukkasihtiin jäi aivan järkyttävä limaläjä.
t. aiemmin ketjussa liejuisesta koneesta valittanut. Ja edelleen käytän koko ajan ainoastaan nestemäisiä pesuaineita.
Ei mitään valittamista. Käytän vain tuoksuttomia pesuaineita muutenkin.
Kannaisko lukea myös Hyvä Pyykki pesuaineen käyttäjäkommentteja?http://www.virtasenmaalitehdas.fi/yritys/hyva-pyykki/