Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zeoliititon hyväntuoksuinen pesuaine, onko olemassa?

Vierailija
10.08.2011 |

Pyykkikone on ällöttävän liejun vallassa. Haluaisin puhdasta, hyväntuoksuista pyykkiä. Onko se ollenkaan mahdollista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaisko lukea myös Hyvä Pyykki pesuaineen käyttäjäkommentteja?http://www.virtasenmaalitehdas.fi/yritys/hyva-pyykki/ 

Vierailija
22/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut täältä itse, avasivat verkkokaupan juuri niin tilaaminenkin helpottunut entisestä

http://www.biovasa.fi/verkkokauppa/tuote/biopyykki-biohajoava-pyykinpes…

Kannattaa kokeilla, ei sisällä muitakaan ikäviä aineita ja tuolla lähti meidän pesukoneesta hajut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannattaa käyttää nestemäistä ainetta. Itse sain koneen puhtaaksi kovalla vaivalla, sieltä lähti joskus pyykin mukaan sellaista harmaata mönjää ja kone haisi aina pahalle. Siirryin nestemäisiin koneen puhdistuksen jälkeen ja nyt ei ole ollut samaa ongelmaa.

Vierailija
24/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketin mukana tulee vielä vanhojen mömmöjen puhdistusaineet, joilla kone pestään ensin (sitruunahappo). Tosi hyvää ja riittoisaa.

www.allegrosuomi.com

Vierailija
25/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on zeoliititon ja fosfaatiton

Vierailija
26/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä muista vinkeistä, täytyykin ostaa nestemäistä, on nimittäin uusi kone. Tuota Lumme nimistä pesuainetta on juuri nestemäisenä.

Vierailija
27/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä pyykki puhdistuu,ei ikäviä hajuja eikä jätä koneeseen mitään eikä myöskään kuormita ympäristöä... itte pesen samoilla (noin 6 pähkinän puolikkaalla 3 koneellista)Myös halpaa.Huuhteluaineena käytän etikkaa.. Kestovaipoistakin maitokakkatahrat irtoo jos viel sappisaippuaa käyttää pahimpiin tahroihin. ja jos haluu pyykkiin tuoksua niin muutama tippa jotain hyvän tuoksuista eteeristäöljyä ja tilkka vettä huuhteluaine lokeroon.

Vierailija
28/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kone alkoi töhnäämään, vaikka kuinka oli käytössä nestemäinen pesuaine. En sitten tiedä, mitä töhnä oli, mutta pesin koneen kuumimalla ohjelmalla ja sitruunahapolla (100g pussillinen, ostin apteekista) ja sitten vielä valkopesuaineella kuumimalla ohjelmalla toiseen kertaan. Nukkasihtiin jäi aivan järkyttävä limaläjä.

Vierailija
29/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään lummetta, mieto miellyttävä tuoksu ja kone ja pyykki tulee puhtaaksi. Lisäksi säästyy muovipullon ostolta kun pesuaine on pussissa. Suosittelen!

Vierailija
30/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt niin pitkään kuin sitä on pääkaupunkiseudulla saanut ja olen tykännyt. Tykkään miedosta tuoksusta, enkä ole huomannut ongelmia pesukoneessa.

Vierailija
31/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese kone sitruunahapolla. Mulla kone alkoi töhnäämään, vaikka kuinka oli käytössä nestemäinen pesuaine. En sitten tiedä, mitä töhnä oli, mutta pesin koneen kuumimalla ohjelmalla ja sitruunahapolla (100g pussillinen, ostin apteekista) ja sitten vielä valkopesuaineella kuumimalla ohjelmalla toiseen kertaan. Nukkasihtiin jäi aivan järkyttävä limaläjä.

t. aiemmin ketjussa liejuisesta koneesta valittanut. Ja edelleen käytän koko ajan ainoastaan nestemäisiä pesuaineita.

Vierailija
32/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään valittamista. Käytän vain tuoksuttomia pesuaineita muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä