Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää tuo Jamimami-blogi!

Vierailija
09.08.2011 |

Just joo... Onhan se kauheeta kun on kuppikoko 70i, varmaan oikeesti harmittaa ihan hirveesti....

En tiijä ootteko lukenu tota blogia, mutta mua niin sieppaa tuo leveily ja merkeillä brassailu. Vittu, ihan Toscanaan menossa vuokrahuvilaan kahdeksi viikoksi... Käyttäis neki rahat johonki järkevämpään.

Ärsyttävän olonen akka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin omat on "vaan" 75e, mutta kyllä nekin haittaa jo elämistä...

Tuosta blogista taas oon täysin eri mieltä, minusta oikein elämänmyönteinen ja aika arkinenkibn.

Vierailija
2/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo... Onhan se kauheeta kun on kuppikoko 70i, varmaan oikeesti harmittaa ihan hirveesti.... En tiijä ootteko lukenu tota blogia, mutta mua niin sieppaa tuo leveily ja merkeillä brassailu. Vittu, ihan Toscanaan menossa vuokrahuvilaan kahdeksi viikoksi... Käyttäis neki rahat johonki järkevämpään. Ärsyttävän olonen akka.

vai yritätkö jollain ihme tavalla provota?

Mikä olisi sen järkevämpää ylipäänsä kuin nauttia elämästä? Mihin järkevämpään hänen pitäisi sinun mielestäsi rahansa käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on ilmeisesti A-kupit, kun ei tajua, etteivät isot (siis oikeesti isot) rinnat ole tosiaan mikään hauska juttu. Itselläni on vielä normaalikokoiset, mutta en haluaisi YHTÄÄN isompia.

Vierailija
4/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mikään jättidaisari ole, ainakin biksut eivät näyttäneet miltään lolo ferrari-kamalta. Onhan se juu kamalaa, kun on hoikka, kaunis ja isorintainen ja on lähdössä etelään. Vähemmästäkin ap:n noppa vihertyy ;)

Minulla ainakin. Olen isorintainen, mutta lihava ja etelänmatka on vasta ensi kesänä

Vierailija
5/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei mitään ihmeellistä, ihan tavallista perhe-elämää tuntuu olevan.

Ihan sama mulle onko toisella isot tissit vai ei ja meneekö matkoille Tallinnaan vaiko Toscanaan. Eihän se muilta ole pois!

Tosiaan tulee mieleen, että ap on nyt vähän kateellinen toiselle...

Vierailija
6/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo... Onhan se kauheeta kun on kuppikoko 70i, varmaan oikeesti harmittaa ihan hirveesti....

En tiijä ootteko lukenu tota blogia, mutta mua niin sieppaa tuo leveily ja merkeillä brassailu. Vittu, ihan Toscanaan menossa vuokrahuvilaan kahdeksi viikoksi... Käyttäis neki rahat johonki järkevämpään.

Ärsyttävän olonen akka.

Taitaa olla itse blogisti laittanut vetonaulaksi aloituksen ja av-mammat intona täältä heti lähtee klikkailemaan blogiin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi