Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikein innolla odotan lasten koulujen vanhempain iltoja

Vierailija
09.08.2011 |

Olen varmaan vähän omituinen, mutta innoissani odotan lasten vanhempain iltoja. Toinen 2 lk, luokkaan tulee uusi ope ja osa uusia vanhempia. Toinen lapsi 5 lk. Musta on tosi kiva nähdä kesän jälkeen muita vanhempia ja olla taas mukana koulun arjessa. Ehkä meillä on hyvä tuuri kun molempien lasten luokalla on erittäin aktiivisia ja mukavia vanhempiaja loistavat opettajat, jotka arvostavat yhteistyötä vanhempien kanssa ja ovat innolla kaikessa mukana. Mites muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on kuitenkin omien lasten koulunkäynnistä ja kavereiden vanhempien sekä opettajien tuntemisesta. Itse pidän tosi tärkenä, että tunnen muut vanhmemmat, samalla tiedän minkälaisissa kodeissa lapset kyläilee. On helpompi olla yhteydessä tarvittaessa kun tunnetaan toisemme. Ja ihan parasta on mennä kivalla porukalla "parille lasilliselle" silloin tällöin. ap

Vierailija
2/4 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan parasta on mennä kivalla porukalla "parille lasilliselle" silloin tällöin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kavereiden vanhempien kanssa olen tekemisissä muutenkin,en näe syytä niiden muiden kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
4/4 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi meillä varmaan onkin niin loistava yhteishenki molemmilla luokilla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme