mikä määrä kaljaa on liikaa?
Onko miehellä alkoholiongelma jos joka viikonloppu pe-la juo 10-20 tölkkiä olutta? Miten usein on liikaa? mikä määrä on liikaa? Hän ei ole idiootti kaljapäissään, vaan puhelias ja mukava... tosin paljon omissa oloissaan silloinkin. Mietinpä tässä vaan, kun psykologi tuumasi että miehelläni on ongelma. Tämä tuli vain ohimennen ilmi kun puhuttiin muista parisuhteen ongelmista.
Minua ei liiemmin aiemmin häirinnyt tuo kaljan juominen mutta siinä kohtaa kun miehen vanhemmat mökillä huolestui ja kysyi minulta asiasta, aloin miettiä ja nyt tuo psykologi...Hän sanoi niin paljon kaikkea muutakin että olen aivan sekaisin enkä pysty keskittymään töihin.
Kommentit (12)
Mies purkaa itsensä oluella ja sinä psykologilla.
Niinpä käyn kun mies ei suostu mistään puhumaan. Istuu illat/yöt koneella.... ei vietä aikaa yhtään perheensä kanssa. Ei halua puhua mistään asioista/ongelmista.
Niinpä käyn kun mies ei suostu mistään puhumaan. Istuu illat/yöt koneella.... ei vietä aikaa yhtään perheensä kanssa. Ei halua puhua mistään asioista/ongelmista.
Öö olisko perheterapia parempi kuin henkilökohtainen terapeutti?
Yksi ihminen juo joka ikinen vkonloppu? Elanko jossain rinnakkaistodellisuudessa, vai miksi olen ainoa jonka mielesta tuo on ihan jarkyttava maara? Minusta normaalia alkoholinkayttoa on ehka maksimissaan noin litra (keski)olutta paivassa eli noin 3 tolkkia... Tuollaiset kerta-annoksethan ovat taysin kaiken normaalin ulkopuolella.
mieluusti miehen kanssa menisin terapiaan,vaan arvatkaahan vaan lähteekö hän? ei. ongelmat on kuulema vain minun "keksimiä"
Yksi ihminen juo joka ikinen vkonloppu? Elanko jossain rinnakkaistodellisuudessa, vai miksi olen ainoa jonka mielesta tuo on ihan jarkyttava maara? Minusta normaalia alkoholinkayttoa on ehka maksimissaan noin litra (keski)olutta paivassa eli noin 3 tolkkia... Tuollaiset kerta-annoksethan ovat taysin kaiken normaalin ulkopuolella.
koska tuollainen määrä ei ole mikään iso...
saanko kysya mita painat ja milloin maksa-arvot otettu viimeksi, ja mita ne mahtoivat olla, ihan vaan mielenkiinnosta?
Mikä on mun mielestä KAUHEA määrä! Me juodaan lauantaisaunassa kumpikin noin sikspäkin verran kaljaa. Jos mies vetäis vielä perjantainakin toisen siksarin itekseen, niin MUN mielestä se olisi ongelma!
saanko kysya mita painat ja milloin maksa-arvot otettu viimeksi, ja mita ne mahtoivat olla, ihan vaan mielenkiinnosta?
oikeastaan perusjannua timmimmässä kunnossa. Ei juurikaan vatsaa, lihaksiakin löytyy.
30 tölkkiä viikonlopussa ei ole ihme juttu, ei tule edes darraa...
oikeastaan perusjannua timmimmässä kunnossa. Ei juurikaan vatsaa, lihaksiakin löytyy. 30 tölkkiä viikonlopussa ei ole ihme juttu, ei tule edes darraa...
tosin ne reagoi monesti vasta kun maksassa on jo huomattavia vaurioita. Ja tuolla tahdilla niita jossain vaiheessa myos tulee.
Johan nyt ton verran roiskuu ylikin,kun oikein otetaan.tanan sosiaalitantat
Ongelma on silloin jos alkoholi aiheuttaa jotain haittaa itselle tai muille.