Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies aina menossa

Vierailija
09.08.2011 |

Meillä on 2 lasta, päiväkoti-ikäisiä molemmat ja minä hoidan heitä kotona. Mies käy päivät töissä, työajat eivät ole säännölliset, mutta se ei minua haittaa. Ongelma on se että kun mies tulee kotiin ja mulla on ruoka valmiina ja olen innoissa että saadaan olla perheen kesken, niin mies ilmoittaa että hänellä on joku meno kaverin kanssa tai jotain vastaavaa. Ei siis koskaan ilmoita menoistaan yhtään aiemmin. Aina ei edes kerro minne on menossa eikä tiedä tarkalleen miten kauan menee. Minä taas en käy koskaan paljon missään ilman lapsia. Käyn kerran viikossa kuntosalilla, paitsi joskus sekin peruuntuu jos miehellä on omasta mielestään tärkempi meno. Minun täytyy jutella aina jokaisesta menostani hänen kanssaan että milloin sopii ja monta päivää ennen. Hän ei koskaan kysy käykö minulle hänen menonsa ja jos sanon että älä mene tänään, niin ei se välitä. Tuntuu vain että minun menoilla ei ole väliä ja minä en tarvitse hengähdystaukoa kun hoidan lapsia kotona ja mies on töissä mutta silti ei riitä se yksinolo. Tuli pitkä teksti mutta toivottavasti jotain vastauksia tulee. Muutenkin on riitoja paljon ja mies ei kotona ole paljon apuna, minä teen kotityöt ja mies vain leikkii lastem kanssa(sen minkä menoiltaan ehtii). Seksiäkään ei ole. Pitäisikö vain laittaa pillit pussiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa sanoa mitään..

Vierailija
2/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sata kertaa ovat jutellet.. sama meno jatkuu kuitenkin.. no jutella tietty pitää, jos sitä ei sittenkään kiinnosta niin rupeat vaan menemään omiasi menoja, lasten kanssa toisin, mutta kuitenkin, mene vaikka ystäville silloin kun tiedät, että mies on tulossa kotiin ja ilmoittamatta tietty.

Varmaan kuullostaa lapselliselta, mutta jos sun mies on noin lapseellinen niin samalla mitalla takaisin! huomaat, että elämä onkin kivempaa kun ei tarvitse olla kotona AINA!

Voiko mummi ottaa edes pariksi tunniksi lapset hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaukana kaikesta että bussilla kestää tunti jonkun tutun luo. ja auto on miehen käytössä eikä mulla edes ole korttia. Mun oma äiti ottais lapset mielellään hoitoon mut asuu 300km päässä ja sit anoppi asuu lähellä, mut aina kun ehdotan niin sillä on niin paljon kiireitä joka kerta etten edes enää kehtaa kysyä. Mun sisko vois tullä hoitaa, mutta vaikea niin lyhyellä varoitusajalla kun mies ilmoittaa aina just ennen lähtöä. ajattelin että joskus kun se tulee kotiin, niin oon valmiina ja lähden saman tien jonnekin. Mut yleensä se sillonkin sanoo että et varmasti mene, että en mä jaksa nyt, kun oli raskas päivä. sit tunnin päästä saattaa lähteä omalle menolleen!

Vierailija
4/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiin, niin oon valmiina ja lähden saman tien jonnekin. Mut yleensä se sillonkin sanoo että et varmasti mene, että en mä jaksa nyt, kun oli raskas päivä. sit tunnin päästä saattaa lähteä omalle menolleen!

No älä hyvänen aika välitä siitä mitä se sanoo vaan MENE! Eihän se mieskään välitä pätkääkään sun menoistasi tai toiveistasi. Lähdet ovesta samantien kun se tulee ja huikkaat mennessäs että laittaa ruokaa, et ehtinyt. Oletko joku kotiorja?? Ihme touhua. Lähtisin tuosta välittömästi. Täytyy kyllä sanoa että en tajua millä olet tuollaiseen tilaan joutunut.

Vierailija
5/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiin, niin oon valmiina ja lähden saman tien jonnekin. Mut yleensä se sillonkin sanoo että et varmasti mene, että en mä jaksa nyt, kun oli raskas päivä. sit tunnin päästä saattaa lähteä omalle menolleen!

No älä hyvänen aika välitä siitä mitä se sanoo vaan MENE! Eihän se mieskään välitä pätkääkään sun menoistasi tai toiveistasi. Lähdet ovesta samantien kun se tulee ja huikkaat mennessäs että laittaa ruokaa, et ehtinyt. Oletko joku kotiorja?? Ihme touhua. Lähtisin tuosta välittömästi. Täytyy kyllä sanoa että en tajua millä olet tuollaiseen tilaan joutunut.

Ei aikuista voi komennella tuolla tavalla! Eli menet vaan vaikka mies sanoisi mitä. Ja sit jos lyö, niin tiiätpähä ainaki erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan