Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein?

09.08.2011 |

Hei!

olen 26 v ja mulla 2 vuotias poika. Nyt jo "yritetty" tista vauvaa jo 6 kk. Tuntuu ikuisuudelta.

Ensimmäinen lapsemme sai alkuunsa jo seuraavassa kuussa kun jätimme ehkäisyn pois. Mulle tämä stressittömyys on haaste. Yritän että vauva voisi tulla kun on tullakseen mutta silti lasken voulaatiopäiviä ja ihmettelen että kuinka usein sitä sitten yhdynnässä pitäisi olla tullaksseen raskaaksi?

Mulla ensi viikolla gyn aika jolloin ajatuksena olisi että tarkistaisin että kaikki hyvin. Tämäkin vähän jännittää?

Olenko ihan hermo-heikki vai onko kenelläkään samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovulaation tienoilla 2-3 päivän välein olisi hyvä olla yhdynnässä. Siittiöt elävät 1-7 vuorokautta.

Tiedän, että stressaaminen huonontaa mahdollisuuksia, että pitäisi ottaa rauhallisesti. Mutta ymmärrän myös vallan hyvin, että tämä on helpommin sanottu kuin tehty... Sillä itse olemme pian kaksi vuotta esikkoa yrittäneet luomusti ja kevyellä hormonaalisella avustuksella. Tänä aikana olen jo 2 kertaa tullut raskaaksi (eka kerta heti pian ehkäisyn lopettamisen jälkeen), mutta molemmat raskaudet ovat päättyneet keskenmenoihin. Joten maltti asiassa on valttia... Että tämä 2 vuotta on kyllä oikeasti tuntunut jo ikuisuudelta varsinkin kun pari kertaa on ennättänyt innostua vauvasta...

Vierailija
2/2 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttia kun täällä ei ainakaan kovin usein löydy. Maanantaina siis gynekologille kontrolliin. Toivottavasti kaikki hyvin. Ollaan olltu yhdynnässä joka toinen päivä ovulaation ennen sekä sen jälken n. viikon yhteensä. Mies ei yhtä innokas laskemaan mitään päiviä ja ovulaatioita. Hänen mielestä tulee kun on tullakseen niinhän se ensimmäinenkin sai alkuska. Juttu vaan tämä että mahdollisuudet että raskaaksi tulee kun yhdyntöjä on 2 kk on aika pieni. Vähän eroa kun oltiin vaan kahdestaan.

Toivottavasti te saatte pian nauttia vauvaonnesta. Toivotan kaikkea hyvää teille ja tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla