Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset raskaudet, joten vauvoilla eri sukupuoli?

02.11.2005 |

Eka oli tyttö ja voin ihan älyttömän huonosti. Nyt ei ole oikein mitään pahaa oloa (no, vielä). Voinko päätellä, että tämä on sitten poika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni näin kuitenkin on. esikoisesta en voinut juurikaan huonosti, ja muutenkin oli paljon vähemmän raskausoireita kuin tässä raskaudessa jossa olen yökkäillyt vielä 20 viikon jälkeenkin aina satunnaisesti. ja alun pahoinvointi oli aika lamaannuttavaakin välillä. etoi myös todella voimakkaasti kaikki liharuoat, nyt ei onneksi enää. ja siis ensimmäiseksi syntyi tyttö ja nyt odotan ultran mukaan poikaa syntyväksi.

kahdella ystävälläni tosin on ollut myös tyystin erilaiset raskaudet ja molempiin perheisiin odotetaan toista poikaa syntyväksi joten tiedä sitten..

Vierailija
2/6 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu vaan enemmänkin kustakin raskaudesta.

Minulla kaksi täysin erilaista raskautta, ja molemmista tuloksena tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esikoisen aikana pahoinvointi ja oksentelu kesti synnytykseen asti ja poika tuli. nyt toisen raskauden aikana ei ole ollut pahoinvointia juuri ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä raskauksissa juuri eroja ole ollut kuten ei tässä kolmannessakaan. No ainoana ehkä se, että ekalla kerralla pahoinvointi kesti rv 8 asti, toisella rv 12 ja tässä myös rv 12. Tästä kolmannesta vaan en tiedä kumpaa sukupuolta on, että onko tuolla pahoinvoinnilla yhteyttä asiaan.

Syke on pitänyt meillä paikkansa, rajana 150 jonka yli pojalla ei syke mennyt kertaakaan kun taas tytöllä meni 160 asti.

Vierailija
5/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika: Pahoinvointi alkuraskaudessa, huono iho, sydänäänet 160.

Tyttö: Ei mitään oireita, minä loistin :), sydänäänet 145.

Masuasukki: Todella hirveä pahoinvointi, huono iho ja hiukset, sydänäänet 140 luokkaa. Ja tämä jatkuva päänsärky :(

Eli kaksi ekaa oli erilaisia. Muiltakin osin, mutta nuo ovat kai ne " merkittävimmät" mistä poikaa tai tyttöä arvaillaan. Mutta mikäköhän nyt mahassa kun on täydellinen sekoitus kahta aikaisempaa.

Vierailija
6/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli molemmat raskaudet samanlaisia ja vauvan sukupuoli eri. Okei kakkosraskaus (poika) meni ehkä piirun verran helpommin kuin eka :) Nyt kolmannesta e tiedä...

41+1