Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin laihdutus porukkaan?

14.05.2007 |

tällä palstalla siis.

kiloja olisi tiputettavana noin 5 ja kiinteytystä pitäisi tehdä. olisi mukava muiden samassa tilassa olevien kanssa jaarittaa ja tsempata- mutta mikä porukkaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää meidän Sisunaisiin mukaan

Vierailija
2/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks täällä mitään " isojen tyttöjen" laihdutus porukkaa enää (joskus vuosi sitten oli.. ;))

tai ihan jotain muuta.. mikä vaan käy :)

mitat on 166cm/+-100kg eli tossa vielä jokunen kuukausi sitten oli vähän yli 100 (olikohan peräti 102) nyt olen jollain tavalla saanu tiputettua. 98 kieppeillä se on nyt pyöriny. Olen alkanu harrastaa kuntopyöräilyä ja lenkkeilyä. Syömisiä en niiiin kauheasti ole tarkkaillu.. mutta olen ottanu pienenmmän lautasen käyttöön (syön siis vähemmän)

Takana on myös karppausta, silloin vuosi sitten. Lähtihän ne kilot.. mut takasi tuli myös.. :/ Mut kohta olen siinä pisteessä näinkin mihin silloin karppauksella pääsin.

tulipa pitkä " esittely" .. :)

mut anyway.. huoliiks joku miut porukkaan..? ;)

nii.. ikää on muuten 29, kolme lasta (-01, -03, -05)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Sisunaisiin mukaan. Joillakin on vähän enemmän pudotettavaa ja joillakin vähän vähemmän.

4/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan meihin sisunaisiin mahtuu kaikenkokoiset, -ikäiset ja -näköiset laihduttajat..ainoa yhdistäväö tekijä meissä on se, että haluamme laihtua ja teemme sen tsemppaavassa porukassa :o), joten jos mielitte mukaan kunnon tsemppiporukkaan niin ei muuta kun mukaan vaan :o)!!

körömölli

Vierailija
5/5 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan huhtihippusissa oltu :) sieltä nähtävästi muistat minut. Ja heti minäkin bongasin sun nikin.. taidan tulla sinne sisunaisiin sit.. kiitos kutsusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme