Ahdistaa kun ei pyydetty kummiksi :(
Kyseessä siis erittäin läheisen ystävän 4. lapsi. He ovat meillä usein pitkiäkin aikoja ja olin tosissani kuvitellut, että hän pyytää minua lapsensa kummiksi. Mutta ei. Hän pyysikin erään paljon tuoreemman ystävänsä.
Nyt on aika masentunut olo.
Kommentit (30)
ehkä jätän vain menemättä. Itkettäisi kuitenkin.
ap
Et menetä yhtään mitään!
kyl mullekin tuli surullinen olo, kun mua ei pyydetty läheisen ystävän lapsen kummiksi... Mutta siis tottakai se onkin heidän valintansa. Pettynyt saa kai silti olla.
Ap taitaa olla sitä sorttia että itkisi monta kuukautta sitäkin jos jätettäisi kutsumatta.. Oikeesti sais ap olla tyytyväinen kun ei pyydetty kummiksi.
saanut kutsun ristiäisiin? Vai oletko vaan kuvitellut, että sut kutsutaan?
ei tarvitse kärvistellä kavereitten vaatimusten kanssa.
kyl mullekin tuli surullinen olo, kun mua ei pyydetty läheisen ystävän lapsen kummiksi... Mutta siis tottakai se onkin heidän valintansa. Pettynyt saa kai silti olla.
Lapsuudenystäväni sai lapsen ja minua ei pyydetty kummiksi. Se kyllä sattui, ei sille voi mitään. Olimme ja olemme yhä läheisiä toisillemme, tämä henkilö on miehineen lapsemme kummi ja olimme aikoinaan puhuneet että tottakai olemme päittäin lapsiemme kummit. Vaan minulle ei sitten sitä kummikutsua kuitenkaan tullut.
Ystävällä on toinen lapsi tulossa alkuvuodesta. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Ehkä pääsemmekin toiseen aaltoon mukaan? Sukulaisia eivät kuulemma valitse kummeiksi koska heillä on jo virallinen asema lapsen elämässä. Mielenkiintoista siis nähdä tiputetaanko minut neljän parhaimman ystävän ulkopuolelle. Kummeja kun valitsivat ekalla kerralla niin että sekä isän ja äidin ystäviä oli kaksi kummeina.
Lapsuudenystäväni sai lapsen ja minua ei pyydetty kummiksi. Se kyllä sattui, ei sille voi mitään. Olimme ja olemme yhä läheisiä toisillemme, tämä henkilö on miehineen lapsemme kummi ja olimme aikoinaan puhuneet että tottakai olemme päittäin lapsiemme kummit. Vaan minulle ei sitten sitä kummikutsua kuitenkaan tullut.
Ystävällä on toinen lapsi tulossa alkuvuodesta. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Ehkä pääsemmekin toiseen aaltoon mukaan? Sukulaisia eivät kuulemma valitse kummeiksi koska heillä on jo virallinen asema lapsen elämässä. Mielenkiintoista siis nähdä tiputetaanko minut neljän parhaimman ystävän ulkopuolelle. Kummeja kun valitsivat ekalla kerralla niin että sekä isän ja äidin ystäviä oli kaksi kummeina.
Oletko ajatellut, että ehkä hyviä kummeja on säästetty muillekin kuin sille ensimmäiselle lapselle? Itse yritimme tehdä näin.
Ymmärrän silti pahastumisesi, sillä olen sen itsekin kokenut. Tässä tapauksessa kaveri ei edes tule koskaan saamaan muita kuin yhden lapsen ja tiesi sen jo silloin, kun kummeja valitsi. Yritän olla lapselle sitten muuten läheinen.
Mun yksi kaveri pyysi päästä kummiksi. En olisi varmaan muuten uskaltanut pyytää, jos ei olisi itse ehdottanut.
ku pakosta sitten vasta kolmannelle, ku ei ollu enää kirkkoon kuuluvia kavereita kutsua...
Ja keskimmäisellä on miehen sisko kummina, että sillee...
Kyllä olen ollu närkästyny..
niin läheinen, ettei tarvitse kummiutta välillenne. Ja tuon uuden ystävän kanssa haluaa pysyvän siteen ja tutustua häneen paremmin.