Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun ei pyydetty kummiksi :(

Vierailija
08.08.2011 |

Kyseessä siis erittäin läheisen ystävän 4. lapsi. He ovat meillä usein pitkiäkin aikoja ja olin tosissani kuvitellut, että hän pyytää minua lapsensa kummiksi. Mutta ei. Hän pyysikin erään paljon tuoreemman ystävänsä.

Nyt on aika masentunut olo.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin läheinen, ettei tarvitse kummiutta välillenne. Ja tuon uuden ystävän kanssa haluaa pysyvän siteen ja tutustua häneen paremmin.

Vierailija
22/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jätän vain menemättä. Itkettäisi kuitenkin.

ap

Et menetä yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mullekin tuli surullinen olo, kun mua ei pyydetty läheisen ystävän lapsen kummiksi... Mutta siis tottakai se onkin heidän valintansa. Pettynyt saa kai silti olla.

Vierailija
24/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla sitä sorttia että itkisi monta kuukautta sitäkin jos jätettäisi kutsumatta.. Oikeesti sais ap olla tyytyväinen kun ei pyydetty kummiksi.

saanut kutsun ristiäisiin? Vai oletko vaan kuvitellut, että sut kutsutaan?

Vierailija
25/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kärvistellä kavereitten vaatimusten kanssa.

Vierailija
27/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mullekin tuli surullinen olo, kun mua ei pyydetty läheisen ystävän lapsen kummiksi... Mutta siis tottakai se onkin heidän valintansa. Pettynyt saa kai silti olla.

Lapsuudenystäväni sai lapsen ja minua ei pyydetty kummiksi. Se kyllä sattui, ei sille voi mitään. Olimme ja olemme yhä läheisiä toisillemme, tämä henkilö on miehineen lapsemme kummi ja olimme aikoinaan puhuneet että tottakai olemme päittäin lapsiemme kummit. Vaan minulle ei sitten sitä kummikutsua kuitenkaan tullut.

Ystävällä on toinen lapsi tulossa alkuvuodesta. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Ehkä pääsemmekin toiseen aaltoon mukaan? Sukulaisia eivät kuulemma valitse kummeiksi koska heillä on jo virallinen asema lapsen elämässä. Mielenkiintoista siis nähdä tiputetaanko minut neljän parhaimman ystävän ulkopuolelle. Kummeja kun valitsivat ekalla kerralla niin että sekä isän ja äidin ystäviä oli kaksi kummeina.

Vierailija
28/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni sai lapsen ja minua ei pyydetty kummiksi. Se kyllä sattui, ei sille voi mitään. Olimme ja olemme yhä läheisiä toisillemme, tämä henkilö on miehineen lapsemme kummi ja olimme aikoinaan puhuneet että tottakai olemme päittäin lapsiemme kummit. Vaan minulle ei sitten sitä kummikutsua kuitenkaan tullut.

Ystävällä on toinen lapsi tulossa alkuvuodesta. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Ehkä pääsemmekin toiseen aaltoon mukaan? Sukulaisia eivät kuulemma valitse kummeiksi koska heillä on jo virallinen asema lapsen elämässä. Mielenkiintoista siis nähdä tiputetaanko minut neljän parhaimman ystävän ulkopuolelle. Kummeja kun valitsivat ekalla kerralla niin että sekä isän ja äidin ystäviä oli kaksi kummeina.

Oletko ajatellut, että ehkä hyviä kummeja on säästetty muillekin kuin sille ensimmäiselle lapselle? Itse yritimme tehdä näin.

Ymmärrän silti pahastumisesi, sillä olen sen itsekin kokenut. Tässä tapauksessa kaveri ei edes tule koskaan saamaan muita kuin yhden lapsen ja tiesi sen jo silloin, kun kummeja valitsi. Yritän olla lapselle sitten muuten läheinen.

Vierailija
29/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri pyysi päästä kummiksi. En olisi varmaan muuten uskaltanut pyytää, jos ei olisi itse ehdottanut.

Vierailija
30/30 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku pakosta sitten vasta kolmannelle, ku ei ollu enää kirkkoon kuuluvia kavereita kutsua...

Ja keskimmäisellä on miehen sisko kummina, että sillee...

Kyllä olen ollu närkästyny..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi